ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

گریت وال هاوال H6

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

گریت وال هاوال H6

http://khodrobank.ir/Reviews/great-wall-haval-h6-006.jpg

 

دیار خودرو ابتدا خودرویی گمنام به نام وینگل 3 را به بازار عرضه کرد که توانست به فروش نسبتا خوبی هم دست پیدا کند. اما این خودروساز داخلی آرام ننشست و بعد از آن وینگل 5 و گریت وال هاوال H6 را می‌خواهد روانه بازار کند تا نشان دهد که با خودروهای سواری کوچک میانه‌ای ندارد و از آن طرف به خودروهای شاسی‌بلند وفادار است!
همانطورکه از اسم گریت وال هاوال H6 مشخص است، این خودرو خودرو متعلق به شرکت Great Wall می‌باشد، شرکتی که قبل از هاوال دیگر محصولات آن مانند ولکس و وینگل را در خیابان‌های کشور دیده بودیم. هاوال H6 مجهز به یک پیشرانه 2 لیتری است که می‌تواند حداکثر 134 اسب‌بخار را در 5500 دور در دقیقه و 186 نیوتن‌متر را در 4000 دور در دقیقه تولید کند. آنطورکه در سایت رسمی شرکت دیار خودرو نوشته شده، این خودرو قرار است به یک گیربکس شش سرعته دستی مجهز شود که به کمک آن حداکثر می‌تواند به سرعت 140 کیلومتر در ساعت برسد. اگرچه برای یک شاسی‌بلند آن هم با 1660 کیلوگرم وزن یک پیشرانه 2 لیتری خیلی ضعیف به نظر می‌رسد اما این خودروی چینی قرار است به صورت دو دیفرانسیل نیز عرضه شود که برای آفرود سواران امتیاز خوبی محسوب می‌شود.
دیار خودرو در مورد تجهیزات نصب شده روی آن زیاد توضیح نداده ولی احتمالا باید منتظر امکاناتی نظیر ترمزهای ABS و EBD، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سنسور پارک عقب و چراغ‌های مه‌شکن باشیم.
اما می‌رسیم به مبحث شیرین قیمت! هم‌اکنون هاوال H6 از سوی دیار خودرو به صورت دو مرحله‌ای پیش فروش می‌شود که در آن قیمت کامل خودرو 104 میلیون تومان ذکر شده و در هر مرحله 35 میلیون تومان با سود 20 درصد سالیانه از متقاضی اخذ می‌شود. با توجه به اینکه هاوال H6 یک شاسی‌بلند است و نسبت به نمونه‌های غیر چینی در بازار قیمت کمتری دارد شاید امید داشته باشد که بتواند نظر بسیاری را جلب کند اما از آن طرف پیشرانه نسبتا ضعیف و امکانات کم نسبت به دیگر شاسی‌بلندهای غیر چینی بازار، احتمالا بسیاری را ناامید می‌کند و آن‌ها را به فکر فرو می‌برد که می‌توانند با 30 الی 40 میلیون تومان هزینه بیشتر یک شاسی‌بلند با پیشرانه‌ای قوی‌تر و امکاناتی بیشتر را تهیه کنند.

[ جمعه 29 شهريور 1392برچسب:گریت وال,

] [ 14:45 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

پورشه 918 اسپایدر در فرانکفورت

http://khodrobank.ir/Reviews/porsche-918-spyder-4.jpg

 

اگرچه امسال پورشه جشن 50 سالگی مدل 911 را گرفته است اما اگر به غرفه پورشه در نمایشگاه فرانکفورت نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که یک خودروی دیگر در حال خودنمایی است و آن مدلی نیست جز 918 اسپایدر، خودرویی که پس از انتظار فراوان بالاخره به معرض نمایش گذاشته شد و چندی پیش توانسته بود در پیست نوربرگرینگ زمانی کمتر از 7 دقیقه را به جای بگذارد.
در پورشه 918 اسپایدر یک پیشرانه 8 سیلندر 4.6 لیتری نصب شده که توان تولید 608 اسب‌بخار را دارد و در حقیقت این بیشترین توانی است که تا به حال پورشه توانسته از چنین پیشرانه‌ای بگیرد.
در طرف دیگر غرفه پورشه یک مدل 911 توربو S قرار دارد که مجهز به پیشرانه 6 سیلندر 3.8 لیتری مجهز به توربوشارژر است و می‌تواند 560 اسب‌بخار و 710 نیوتن‌متر را تولید کند که 30 اسب‌بخار بیشتر از مدل قدیمی است. با این پیشرانه انتظار می‌رود 911 توربو S بتواند 0 تا 100 کیلومتر را در 3.1 ثانیه طی کند و در عرض 10.3 ثانیه به مرز 200 کیلومتر در ساعت برسد.

[ سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:پورشه,فرانکفورت,نمایشگاه خودرو,

] [ 12:45 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

تویوتا RAV4 جدید

 

ایرتویا، نماینده محصولات تویوتا و لکسوس در ایران، از واردکنندگانی است که معمولا سعی بر آن دارند تا جدیدترین محصولات این دو کمپانی را همزمان با عرضه در بازارهای جهانی، در بازار داخل نیز عرضه کنند. البته در این بین خودروهایی مانند تویوتا Avalon و Verso هرگز به داخل راهی نیافتند که دلیل آن مشخص نیست. در میان تویوتاهای وارد شده، شاید به RAV4 کمی بی مهری شده باشد و آنطور که باید و شاید در بازار جا نیافتاد ولی این خودرو دارای اعتبار خوبی در بازار رقابتی اروپا می باشد که نشان دهنده کیفیت مطلوب این شاسی بلند کوچک است.
حال تویوتا نسل جدید آن را چندی پیش معرفی و به بازار عرضه کرده که نسبت به نسل کنونی کاملا دگرگون شده است و طرح جدید تویوتا روی آن کاملا مشهود است. اگر نگاهی به مدل های تویوتا RAV4 جدید در کشورهای حاشیه خلیج فارس بیندازید، متوجه خواهید شد که این خودرو در سه مدل LE، XLE و Limited عرضه شده که روی همگی آن ها پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر با توان تولید 176 اسب بخار نصب شده است و نیروی آن به صورت استاندارد به چرخ های جلو منتقل می شود ولی می توان به صورت سفارشی سیستم AWD را نیز روی آن نصب کرد. همچنین مصرف سوخت RAV4 به کمک گیربکس 6 سرعته خودکار ECT-i که روی همگی آن ها به صورت استاندارد نصب شده اند، بین 7.7 تا 8.1 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد که برای یک شاسی بلند فوق العاده است.
از نظر امکانات و تجهیزات، تویوتا RAV4 حرف های زیادی برای گفتن دارد، به عنوان مثال می توان به سیستم های TRAC، ABS، VSC، SST، TPMS، RSCA و WIL اشاره کرد.
تویوتا RAV4 در حدود 25 هزار دلار قیمت دارد که در صورت ورود و عرضه به بازار داخل و شرایط نابسامان کنونی، باید انتظار قیمتی بین 150 تا 170 میلیون تومان را داشت که در این صورت، از نظر قیمتی بازنده رقیبان خود یعنی رنو کولئوس و میتسوبیشی ASX خواهد بود.

به روزرسانی در 24 شهریورماه: این خودرو توسط ایرتویا در دو تیپ 2 و 3 با قیمت قطعی 149 میلیون و 900 هزار تومان در تیپ 2 و 169 میلیون و 900 هزار تومان در تیپ 3 پیش فروش می شود.

[ یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:,

] [ 20:57 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

غرفه فراری در فرانکفورت

http://khodrobank.ir/Reviews/ferrari-at-frankfurt-8.jpg

 

در یک نمایشگاه، هیچ خودروسازی نمی‌تواند مانند فراری جمعیتی را به دور خود جمع کند، این بار هم با حضور خودروهایی مانند فراری 458 Sepciale جمعیتی بیش از پیش در غرفه این خودروساز معروف ایتالیایی جمع شده بودند.
فراری 458 Speciale دارای یک پیشرانه 8 سیلندر 4.5 لیتری است که می‌تواند 597 اسب‌بخار تولید کند. در حقیقت این بیشترین نیرویی است که فراری توانسته تا به حال از یک پیشرانه 8 سیلندری بگیرد.
در زیر می‌توانید عکس‌هایی از غرفه فراری در نمایشگاه فرانکفورت را مشاهده کنید.

[ یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:فراری,فرانکفورت,نمایشگاه فرانکفورت,

] [ 15:21 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

غرفه جگوار در نمایشگاه فرانکفورت

 

اگرچه در نمایشگاه فرانکفورت، فراری توانست به کمک مدل 459 Speciale جمعیت زیادی را به غرفه خود بکشد، اما این تنها غرفه شلوغ نبود و در این میان جگوار نیز با رونمایی از شاسی‌بلند خود توانست تا همانند فراری حسابی خبر ساز شود و چشم‌ها را به سوی خود برگرداند.
همانطورکه می‌دانید جگوار از چندی پیش خبر از ورود شاسی‌بلند خود داده بود و بالاخره این خودرو با نام C-X17 Sport Crossover در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شد. البته این خودرو هنوز حالت مفهومی دارد و تا عرضه کامل آن به بازار شاید دچار تغییراتی شود.
از دیگر خودروهایی که در این غرفه پرطرفدار بودند باید به جگوار F-Type اشاره کرد که یک کروک بسیار زیبا است و تا به حال توانسته سر و صدای زیادی به پا کند. در زیر می‌توانید عکس‌هایی از این غرفه را مشاهده کنید.

 

[ یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:جگوار,فرانکفورت,نمایشگاه ماشین,

] [ 15:20 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مک‌لارن 12C منصوری در فرانکفورت

http://khodrobank.ir/Reviews/mansory-12c-2.jpg

 

 

منصوری این بار به سراغ مک لارن 12C رفته و در نمایشگاه فرانکفورت 2013 از این نسخه فیروزه ای رنگ رونمایی کرده است. اگرچه در سال های اخیر با کارهای این تیونر معروف اخت شده ایم اما این مک لارن 12C به دلیل بدنه غیر معمولش، محصولی کاملا استثنایی به شمار می آید.
حال اگر نگاهی به زیر کاپوت این اعجوبه بیندازیم می بینیم که قدرت پیشرانه آن به لطف سیستم اگزوز جدید، سیستم جدید مدیریت پیشرانه و فیلترهای هوای اسپرت کمی افزایش یافته است. در نتیجه مک لارن 12C منصوری می تواند 670 اسب بخار در 7100 دور در دقیقه تولید کند در حالیکه قدرت نسخه استاندارد آن 608 اسب بخار می باشد. به علاوه حداکثر گشتاور آن تا 675 نیوتن متر در 3000 تا 6500 دور درقیقه افزایش پیدا کرده است و لذا به کمک این تغییرات می تواند به حداکثر سرعت 353 کیلومتر در ساعت دست یابد.
از نظر طراحی نیز مک لارن 12C منصوری پنل های سفارشی متعددی در بدنه آن نصب شده و دارای کیت بدنه غیر معمولی می‌باشد. از برخی ویژگی های قابل توجه آن می توان به درپوش کم وزن موتور، چراغ های LED روز، سقف فیبر کربنی، سپر جلو و عقب، بال جانبی آینه ها و بال عقب اضافی اشاره کرد.

[ شنبه 23 شهريور 1392برچسب:مک لارن,نمایشگله ماشین,نمایشگاه فرانکفورت,منصوری,

] [ 9:39 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

پورشه‌های TechArt در فرانکفورت

http://khodrobank.ir/Reviews/techart-china-editions-17.jpg

 

شرکت TechArt دستی به سر و روی پورشه کاین کشیده و این خودرو را در دو نوع مختلف و با دو اسم متفاوت عرضه کرده است. یکی از آن‌ها Gold Edition نام دارد و به صورت اختصاصی برای بازار چین درست شده است. البته همین خودرو را می‌توان در دو پکیج متفاوت تهیه کرد. یکی از آن‌ها Aerokit نام دارد که خودرو قرمز است و به چرخ‌های طلایی مزین شده است.
همچنین از نظر فنی نیز TechArt کاین را در دو نوع مختلف عرضه خواهد کرد. یکی از آن‌ها TA 058/T1 نام دارد که مجهز به یک پیشرانه 4.8 لیتری توئین توربو است و می‌تواند 560 اسب‌بخار را تولید کند. کیت دیگر که روی کاین نصب می‌شود TA 058/T2 نام دارد و توان تولید 660 اسب‌بخار را دارد.

[ شنبه 23 شهريور 1392برچسب:پورشه,پورشه در فرانکفورت,

] [ 9:38 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

شورلت کامارو در فرانکفورت

http://khodrobank.ir/Reviews/camaro-convertible-at-frankfurt-3.jpg

 

در سال میلادی جدید نمایشگاه فرانکفورت شاهد سری جدیدی از کامارو در دو مدل کانورتیبل و کوپه است.
این سری از کامارو از سیستم Mylink که جدید ترین سیستم رادیویی این کمپانی میباشد بهره میبرد. آخرین نسخه از این ماشین عضلانی و معروف آمریکایی نشان دهنده ی مهمترین تغییرات در طراحی مجدد این خودرو پس از معرفی کامارو نسل پنجم به عنوان یک اتومبیل مفهومی و خیابانی در سال 2006 میباشد.
دکتر Thomas Sedran مدیر عامل شورولت در اروپا در این باره میگوید: کامارو همیشه با کارایی بالا و لذت رانندگی همراه بوده و ما با غرور ویژه‌ای به مدل کوپه و کانورتیبل آن افتخار میکنیم.
شورولت با ترکیب کردن تکنولوژی پیشرفته و ویژگی‌های دیگر راحتی بیشتری را در ازای دریافت پول بیشتر در اختیار مشتریان قرار داده است.

آیرودینامیک پیشرفته:
این نسل از کامارو دارای بهبود عملکرد در آیرودینامیک است که باعث ارائه موثر خنک سازی و پایداری در سرعت های بالا می‌شود.
این مدل در جلو پنجره ی خود دارای یک پنجره ی مشبک گسترده تر و پایین تر نسبت به مدل پیشین و یک پنجره ی مشبک فوقانی است که به کم کردن حرارت کاپوت و موتور و همچنین بهبود آیرودینامیک کمک شایانی میکند.

مشخصات فنی:
نوع موتور: V8
حجم موتور: 6.2 لیتر
سیستم انتقال قدرت: 6سرعته دستی یا خودکار
قدرت: 426 اسب‌بخار در 5900 دور در دقیقه
گشتاور: 569 نیوتن‌متر در 4600 دور در دقیقه
شتاب 0 تا 100 در مدل کوپه (گیربکس دستی): 5.2 ثانیه
شتاب0 تا 100 در مدل کانورتیبل (گیربکس دستی): 5.4 ثانیه

[ شنبه 23 شهريور 1392برچسب:شرولت,کامرو,شرولت کامرو,

] [ 9:37 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

غرفه مرسدس‌بنز در فرانکفورت

http://khodrobank.ir/Reviews/mercedes-at-frankfurt-12.jpg
 
 
 
مرسدس مانند همیشه در نمایشگاه فرانکفورت بسیاری از علاقه مندان خودرو را به خود جذب کرده و در غرفه خود از آخرین محصولات خود رونمایی کرده است که در میان آن‌ها می‌توان کلاس S مدل 2014 را دید، خودرویی که برای رونمایی رسمی آن مرسدس بنز حسابی پر خبر بود.
مرسدس‌بنز بسیار خوب می‌تواند خودرویی بسازد که نسبت به مدل قبلی کاملا دگرگون شده و در عین حال هنوز جذاب و شکیل باشد. شاید اگر به غرفه مرسدس در نمایشگاه فرانکفورت نگاهی بیندازید شاخص‌ترین آن‌ها کلاس S کوپه باشد که البته نمونه مفهومی است اما از همین مدل هم معلوم است که بسیار خودروی زیبا و پر فروشی خواهد بود. البته در مقاله‌ای جداگانه به این خودرو خواهیم پرداخت و خواهیم دید که در آن چه قلبی می‌تپد!
در زیر می‌توانید عکس‌های غرفه مرسدس را در نمایشگاه فرانکفورت مشاهده کنید.

[ شنبه 23 شهريور 1392برچسب:بنز,نمایشگاه ماشین,نمایشگاه فرانکفورت,

] [ 9:35 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

ب‌ام‌و M6 و هامان

http://khodrobank.ir/Reviews/hamann-mirror-gc-4.jpg

 

یکی از خودروهای مطرحی که در غرفه هامان به چشم می‌خورد ب‌ام‌و M6 مدل Gran Coupe است. روی این خودرو برند جدید هامان به نام Mirror GC هک شده که بسیار شبیه به مدل M6 Mirror است که در نمایشگاه ژنو پیش‌تر رونمایی شده بود.
سپرهای جلو و عقب کاملا تغییر کرده و هواکش‌های جلویی خودرو نیز متفاوت از مدل Mirror هستند. سپر عقب نیز سه تکه است و درپوش موتور جلو از فیبرکربن ساخته شده است.
هامان در این خودرو از رینگ‌های سبک وزنی به نام Unique Forged Formula استفاده کرده که 9 پره هستند و در جلو و عقب 21 اینچی می‌باشند.
در داخل نیز پدال‌ها آلومینیومی هستند و کف پوش و روکش چرمی M6 نیز توسط هامان تغییر کرده‌اند.

 

[ پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:BMW,بی ام و,BMW M6,

] [ 16:38 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

رنجروور Startech

 

کمپانی Startech یک رنجروور را در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش کذاشته که در آن از مواد پلاستیکی PUR Rim استفاده شده است. سپر جلو کاملا تغییر کرده و نه تنها چهره رنجروور را تغییر داده بلکه حالت آیرودینامیکی آن را نیز بیشتر کرده است. همچنین یک بال نیز در عقب خودرو بکار رفته که به کمک آن فشار وارد شده روی چرخ‌های جلو در سرعت‌های بالا کمتر می‌شود.
اگر به عقب خودرو نگاه کنید، اولین تغییراتی که مشاهده می‌کنید سپر و خروجی اگزوزهای اسپرت هستند که کاملا با دیگر تغییرات رنجروور هماهنگی دارند.
جالب است بدانید که کمپانی Startech یکی از زیر شاخه‌های Brabus است.

[ پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:رنجروور,

] [ 16:34 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

منصوری و فراری F12

http://khodrobank.ir/Reviews/mansory-f12-la-revoluzione-1.jpg

 

منصوری در نمایشگاه فرانکفورت حسابی خودی نشان داده است و خودروهای بزرگی را در غرفه خود به نمایش گذاشت است. یکی از آن‌ها یک فراری F12 La Revoluzione است که بر پایه F12 Berlinetta ساخته شده و توانسته به خوبی چشم‌ها را مجذوب خود کند.
قسمت خارجی بدنه از فیبرکربن کار شده و ورودی‌های هوای جلویی تغییر کرده است. سپر عقب و خروجی اگزوزها نیز تغییر کرده و چهره F12 را بسیار وحشی‌تر کرده است.
منصوری یک ECU جدید را روی این خودرو نصب کرده و توربو شارژری بزرگ‌تری را روی F12 پیاده سازی کرده است. با تمامی تغییراتی که منصوری ایجاد کرده توانسته 1200 اسب‌بخار(!) را از موتور 12 سیلندر 6.3 لیتری بگیرد که تعجب آور هم نیست که می‌تواند صفر تا صد کیلومتر را در 2.9 ثانیه طی کند.
اگر خیلی از این خودرو خوشتان آمده و قصد خرید آن را دارید، باید بدانید که منصوری قیمت آن را 1 میلیون و 300 هزار یورو تعیین کرده است.

[ پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:منصوری,فراری,فراری f12,

] [ 16:32 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

گزارشی از نمایشگاه فرانکفورت 2013

http://khodrobank.ir/Reviews/frankfurt-gallery-2-171.jpg

 

از دیروز درهای نمایشگاه فرانکفورت به روی عموم باز شد: بهترین های صنعت خودروسازی اروپا در آلمان دور هم جمع شده اند و علاقه مندان می توانند در سالن ها و بلوار نمایشگاه قدم بزنند و جدیدترین ها را ببینند.
آئودی و مرسدس در یک سر این رژه بلند بالا قرار دارند و بی ام و درست درسوی دیگر و امسال خطری تازه کسانی را که در طول این مسیر قدم زنان می روند تهدید می کند: خطر برخورد با یکی از دوجین بی ام و i3 های الکتریک که بی سر و صدا در مسیر آمد و شد دارند!
دامنه خودروهای شرکت کننده در نمایشگاه فرانکفورت مثل همیشه بسیار گسترده بود و باز هم مثل همیشه به سه دسته تقسیم می شوند: خودروها و کانسپت هایی که واقعا جدید هستند، و خودروهای جدیدی که از خیلی وقت پیش قرار بود به بازار بیایند و چهره های آشنایی که بهینه سازی شده اند و تغییر یافته اند. در این میان جگوار با شاسی بلند خود، C-X17، در رأس دسته خودروهای واقعا جدید قرار دارد، این خودروساز شایعه آمدن خودروهای کوچک Jag بر پایه آلومینیومی کاملا جدید و استخدام 1700 نفر برای ساخت آن را نیز تأیید کرده است. جالب تر اینکه یک شاسی بلند نیز قرار است در این سگمنت باشد.
Ian Callum، که نام خودروی مفهومی جگوار است، ثابت می کند که طراحان این شرکت انگلیسی مهارت های لازم برای گسترش ویژگی ها و ارزش های تازه خودروهای اسپرت تیپ F به یک شاسی بلند را دارند که قطعا تبدیل به یک ستاره خواهد شد.
البته در بخش خودروهای کاملا جدید شاسی بلند های دیگری نیز وجود دارند که بیشترشان کوچک هستند. موفقیت چشمگیر رنجروور اووک هنوز هم بعد از سه سال ادامه دارد. لکسوس LF-NX شاسی بلند دیگر این بخش است که به اعتقاد برخی طراحی آن چیزی فراتر از "خشن" است. نیسان Juke و آخرین نمونه های مفهومی سوزوگی و کیا نیرو نیز شامل این شاسی بلند های جدید می شوند.
یکی از معدود چینی های نمایشگاه، آفرود مفهومی است به نام Chang’an و هم اندازه پورشه کاین است که ظاهر آن به طور قابل ملاحظه ای بهتر از رقیبش می باشد حتی اگر نتواند در جاده از پس آن بربیاید. اما آئودی توانسته برند کواترو خود را در رأس همه قرار دهد و کواترو کوپه اسپرت و نانوک زیبای خود را عرضه کرده است.
و اما خودروهایی که از خیلی وقت پیش قرار بود بیایند و ناز می کردند(!): پورشه 918 Spyder بالاخره رونمایی شد و بی ام و سری 4 باشکوه هرچه تمام تر در نمایشگاه حضور دارد و i3 و i8 الکتریکی قرار است به زودی به مرحله تولید برسند. هوندا NSX بازهم در نمایشگاه است و فورد در صدد است فاصله چند ساله خود را از عرضه Mondeo جدید تا ارائه آن به همراه تزئینات نسخه Vignale جبران کند. به نظر می رسد Vignale، Ghia جدید باشد.
سه سدان با سرعت بالا در نمایشگاه به چشم می خورند: هوندا سیویک تیپ R، پژو 308R و سوبارو WRX که رنوهای اسپرت را به چالش کشیده اند. خیلی ها نیز فیس لیفت شده اند: رنو مگان، پژو 3008، Skoda Yeti، Chevy Camaro ،Dacia Duster و آئودی A8 و یک دوجین دیگر.
روی هم رفته به نظر می رسد همه چیز به صورت معمول خود جریان دارد: نمایشگاهی بسیار جذاب و لذت بخش!

[ پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:نمایشگاه فرانکفورت,

] [ 16:30 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مقایسه Infiniti Q50 S با Lexus IS350 F Sport

 

اجازه بدین تا آخرین رقبای BMW سری 3 را به شما معرفی کنم،
Lexus IS350 F Sport و Infiniti Q50 S.براساس قوانین و مقررات در این تست و مقایسه خاص، ما تنها درباره ی Q50S و IS350توانایی های هردوی آنها و همچنین هدفشان از رقابت با 335i حرف میزنیم. این دو خودرو تنها برای رقابت با 335i بوجود آمده اند. نیمی از تاریخ این دو کمپانی را به خاطر آورید. زمانی که هردو ی تازه به دوران رسیده های ژاپنی از فروش مقدار کمی از نسخه های اولیه ی اتومبیل های سدان محور جلو به جای خودرو های چهار در اسپرت و مناسب خوشحال بودن و بسیاری از طرفداران خود را فریب داده بودند. لکسس برای جلوگیری از آن در سال 2000 ساخت IS300 محور عقب را آغاز کرد و اینفینیتی نیز دو سال بعد با ساخت G35 خود به رقابت با آن پرداخت. هر دو کمپانی نه تنهزا موفق به فروش بیشتر شدند بلکه توانستند به عنوان دو کمپانی با موفقیت های شانسی خود با رقیب توانای باواریای خود رقابت کنند. اما به نظر میرسد BMW همیشه وارد هر رقابتی که شده برای تبدیل شدن به بهترین ها بوده و اینجا این سوال پیش می آید که آیا این دو خودرو سدان کلاس اسپرت از این دو برند در حال پیشرفت توانایی و قدرت کافی برای عزل کردن یک پادشاه را دارند؟ اگر جواب مثبت باشد این توانایی تنها برای یکی از آنها خواهد بود.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:اینفینیتی,لکسوس,مقایسه لکسوس و اینفینیتی,

] [ 16:22 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لامبورگینی Hamann Nervudo

 

هامان مدل لامبورگینی Nervudo را در نمایشگاه فرانکفورت در معرض دید عموم گذاشته است. این خودرو بر پایه لامبورگینی آونتادور است و یکی از جاذبه‌های غرفه هامان به شمار می‌آید.
در جلوی Nervudo سپر دو تکه وجود دارد که از فیبرکربن درست شده و چهره این ایتالیایی را خشمگین‌تر از قبل کرده است. درپوش موتور آن نیز به صورت شیشه‌ای است که این امکان را فراهم کرده تا بتوان داخل آن را مشاهده کرد.
در عقب نیز سپر و بال عقب تغییر کرده که همگی از فیبرکربن ساخته شده‌اند. همچنین اگزوزهای Nervudo توسط هامان تغییر کرده است.
رینگ‌های Nervudo در جلو از نوع 20 اینچی و در عقب از نوع 21 اینچی می‌باشند.
هامان توانسته به کمک سیستم ECU نصب شده روی Nervudo توان تولیدی آن را از 700 اسب‌بخار به 760 اسب‌بخار ارتقا دهد.

[ پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:لامبورگینی,هامان,لامبورگینی هامان,

] [ 16:18 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه