ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

عکس های جاسوسی از محصول جدید هیوندای

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

عکس های جاسوسی از محصول جدید هیوندای

بلاخره خودروی هیبریدی پرحاشیه هیوندای بدون هیچگونه استتاری توسط عکاسان جاسوسی شکار شد. چند مدت پیش بود که هیوندای پیش نمایشی غیر واضح از این خودروی هیبریدی منتشر کرد و درست یک هفته پس از آن هم دو تصویر گرافیکی دیگر، ولی واضح‌تر از داخل کابین و بیرون از خودرو منتشر کرد، تا اینکه بلاخره تصاویری زنده و جاسوسی از این هیبریدی هیوندای توسط عکاسان حاضر در صحنه منتشر شد.
با توجه به تصاویر گرفته شده، می‌توان خودروی تقریبا هاچ بک بزرگ پنج دربی را مشاهده کرد که در جلو همچون دیگر طایفه خود، به یک جلوپنجره نسل جدید شش ضلعی هیوندای مجهز شده است که حاشیه‌ای مشکی رنگ داشته و بخشی از آن هم به زیر چراغ‌های اصلی پیشانی کشیده شده است. چراغ‌های پیشانی هم شبیه به چراغ‌های بکار رفته در نسل جدید هیوندای الانترا هستند که شباهتی بین این دو برادر ایجاد کرده است. مه شکن‌های جلو هم به صورت نواری شکل عمودی طراحی شده که متشکل از هفت LED روشنایی بوده و درون ورودی هوای دو طرف سپر طراحی شده‌اند. تا اینجای کار را به کمک دوتا پیش نمایش آخری ارسالی توسط هیوندای، تقریبا به صورت گرافیکی دیده بودیم، ولی حالا تصاویری تازه و داغ از نمای عقبی این خودرو بدست آمده که برای اولین بار به نمایش گذاشته شده است. در این قسمت می‌توان گفت که طراحان ترکیبی کار کرده‌اند، شیشه عقب و بدنه کشیده آن به سبک خودروهای سدان طراحی شده و دیگر قسمت‌ها هم به سبک خودروی هاچ بک، درست مثل پورشه پانامرا که به این گونه خودرو‌ها لیفت بک می‌گویند.
از لحاظ فنی هیوندای جزییات را پیش خود نگه داشته، ولی قبلا گفتیم که بخش قدرتی این اتومبیل سه نوع پیشرانه محرک مختلف خواهد داشت که دو مورد آن‌ها هیبریدی و پلاگین هیبریدی بوده و سومین آن هم تماما الکتریکی است.

منبع: خودروبانک

[ شنبه 12 دی 1394برچسب:هیوندای, عکس جاسوسی, ماشین بازها, خودروبانک,

] [ 19:9 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

نسل نو سوناتا به ایران رسید

کمتر از سه ماه از رونمایی رسمی نو سوناتا توسط هیوندای میگذرد. با این حال پای این نوبرانه کره ای  به خیابان های ایران باز شده است. حالا نوبت به نسل هفتم این خودرو رسیده تا راه پیشینیان خود را ادامه دهد. سوناتا LF در ایران به موتوری به حجم تقریبی  2 لیترمجهز شده است که نیروی 166 اسب بخاری آن توسطجعبه دنده 6 سرعته تیپ ترونیک به چرخ های جلو منتقل مشود. در حال حاضر این خودرو تنها به صورت شخصی به ایران وارد شده و در بازار با قیمت حدود 160 میلیون تومان معامله میشود.

نسل برتر

به اشتراک بگذارید...

[ یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:هیوندای,هیوندا,سوناتا,هیوندای سوناتا,هیوندا سوناتا,

] [ 23:24 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

پرنسس کره ای

نسل دوم سدان های لوکس هیوندای روی کار می آید. مدل ارجینال در سال 2009 برنده ی عنوان خودروی سال آمریکای شمالی شده بود.جنسیس 2015 یک حرکت روبه جلو برای کمپانی به حساب می آید.در این مدل هم هیوندای خودروهای لوکس خود را زیر چتر برند هیوندای روانه بازار میکند و از استفاده از کانال فروش یک برند لوکس جداگانه  پرهزینه دیگر اجتناب میکند.جنسیس جدید در هر نوع از تنظیمات فوق العاده مجهز است.ایمنی و راحتی بیشتر در این مدل نسبت به مدل قبل و سایر مدل ها در این کلاس از ویژگی های استاندارد آن است.

به اشتراک بگذارید...


ادامه مطلب

[ سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:جنسیس,هیوندای,هیوندای جنسیس,

] [ 22:13 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

محبوبترین خودروها در چین: فولکس، هیوندای و تویوتا



فولکس واگن، هیوندای و تویوتا توانستند عنوان پرفروش ترین خودروهای فروش رفته در بازار چین در سال 2013 را بدست آورند. حضور فولکس واگن به عنوان بزرگ ترین خودروساز دنیا در رتبه اول جای شگفتی ندارد، قطعاً حضور طولانی مدت و سابقه قوی آن ها در دستیابی به این امر بزرگ تأثیر زیادی داشته است، در رتبه بعدی شرکت کره ای هیوندای قرار گرفته است. طبق گزارش HIS Automotive، در سال 2013 هشت شرکت خارجی موفق شدند در بین 10 خودروساز پرفروش بازار چین قرار بگیرند.میزان فروش فولکس واگن با رشدی 17 درصدی به 2.4 میلیون دستگاه رسید. هیوندای رقیب کره ای آن ها با رشدی به مراتب بیشتر (حدوداً 20 درصدی) بیش از یک میلیون دستگاه در بازار چین به فروش رساند، در حالی که میزان فروش تویوتا با رشدی 15 درصدی به 858 هزار دستگاه رسید.


ادامه مطلب

[ شنبه 19 بهمن 1392برچسب:فولکس,تویوتا,هیوندای,

] [ 16:34 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

آغاز فروش ویژه خودرو هیوندای سانتافه 2014



فروش ویژه خودرو هیوندای سانتافه 2014 با پیش پرداخت های 36 ماهه آغاز شد.

[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:هیوندای,هیوندا,سانتافه,هیوندای سانتافه,

] [ 18:59 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

جنسیس به عینک گوگل مجهز می شود
 
 

سدان جنسیس مدل 2015 جدید هیوندای جدیدترین سیستم سرگرمی این خودروساز را معرفی خواهد کرد که توسط قابلیت همگام سازی با تکنولوژی های پوشیدنی مانند عینک گوگل کامل می شود.

زمانی که این سیستم به عینک گوگل متصل شود رانندگان می توانند هشدارهایی از خودروی خود را مستقیما روی تکنولوژی پوشیدنی خود دریافت کنند و قادر خواهند بود برخی ویژگی های خودرو مثل باز و بسته کردن قفل درها از راه دور، یافتن خودرو و آپلود مسیرها در سیستم هدایت خودرو را کنترل کنند.

دیگر به روزرسانی های سیستم سرگرمی بلولینک هیوندای شامل تشخیص صدای پیشرفته (AVR) و یک رابط لمسی کاملا بازطراحی شده است.

هیوندای جنسیس مدل 2015 در در نمایشگاه خودروی دیترویت سال 2014 که پیش رو است رونمایی خواهد شد.

   

[ سه شنبه 17 دی 1392برچسب:هیوندای,

] [ 23:23 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

رونمایی نسل جدید هیوندای جنسیس

 

چند روزی است که هیوندای نسل دوم جنسیس را در مدل 2015 رونمایی کرده است. البته هیوندای قصد دارد این خودرو را در نمایشگاه دیترویت در سال آتی میلادی در معرض دید عموم قرار دهد اما می‌خواهیم در این صفحه به صورت مختصر این خودرو را معرفی کنیم.
هیوندای جنسیس در نسل دوم کاملا تغییر کرده و می‌توان گفت که کمترین شباهت را به نسل قبلی خود دارد. در نگاه اول، نسل دوم جنسیس بسیار شبیه خودروهای آئودی است که البته با حضور Peter Shreyer، طراح شرکت آئودی در هیوندای، زیاد هم عجیب نیست.
هیوندای جنسیس 4990 میلیمتر طول، 1890 میلیمتر عرض و 1480 میلیمتر ارتفاع دارد. هیوندای 4 پیشرانه را برای این نسل از جنسیس در نظر گرفته است. اولین پیشرانه 6 سیلندر 3.8 لیتری با توان تولید 328 اسب‌بخار خواهد بود. دومین پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری با توان تولید 423 اسب‌بخار است و دو پیشرانه دیگر هر دو 6 سیلندری هستند که 3 و 3.3 لیتر حجم دارند و به ترتیب می‌توانند 253 و 289 اسب‌بخار تولید کنند.
از تکنولوژی‌های جدیدی که در این خودرو به کار رفته می‌توان به سیستم تشخیص نقطه کور، سنسور دی‌اکسید کربن برای کابین، سیستم هشدار به راننده در صورت انحراف از مسیر، صفحه نمایش 8 اینچی و تزئینات چوبی و آلومینیومی اشاره کرد.
یکی از بزرگترین مزیت‌های جنسیس جدید، استفاده از سیستم چهار چرخ متحرک است که در نسل کنونی دیده نمی‌شود (نسل کنونی تنها به صورت دیفرانسیل عقب ارایه می‌شود).
هیوندای قصد دارد در سال 2014، 30 هزار دستگاه از این محصول جدید خود را در بازارهای جهانی و 32 هزار دستگاه را در بازار کره جنوبی به فروش برساند و اعلام کرده که تنها در اولین روز از نمایش این خودرو 3500 تقاضا برای خرید این خودرو را دریافت کرده است. همچنین هیوندای گفته که قصد دارد به همراه هیوندای جنسیس جدید، به جنگ قدرتمندترین رقیب آلمانی خود یعنی ب‌ام‌و سری 5 برود. حال باید تا ورود این خودرو به بازار منتظر بمانیم تا مشخص شود که این ادعا چقدر تحقق می‌یابد؟

ادامه عکس ها در ادامه مطلب


ادامه مطلب

[ جمعه 8 آذر 1392برچسب:هیوندای,هیوندا,جنسیس,هیوندای جنسیس,

] [ 13:1 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

هیوندای i40

http://khodrobank.ir/Reviews/Hyundai-i40_2012_800x600_wallpaper_29.jpg

 

این روزها آسان‌موتور حسابی گرد و خاک به پا کرده و با ثبت خودروهایی مانند هیوندای اکسنت ، الانترا و ولستر سبد محصولات خود را کامل‌تر از گذشته کرده است. اینبار آسان‌موتور به سراغ یکی از جدیدترین محصولات هیوندای رفته و توانسته برای واردات هیوندای i40 آن هم به صورت سدان و استیشن مجوز واردات بگیرد.
در نگاه اول شاید فکر کنید که این خودرو همان الانترا است اما اشتباه نکنید، طراحی i40 کمی پخته‌تر به نظر می‌رسد و ابعاد و اندازه i40 از الانترا نیز بزرگ‌تر است و در کل i40 در سطح بالاتری از الانترا قرار دارد.
تنها نمونه‌ای از i40 که توانسته مجوز واردات بگیرد مدل‌های 2 لیتری می‌باشد که دقیقا 1999 سی‌سی حجم دارد و می‌تواند حداکثر 166 اسب‌بخار در 6500 دور در دقیقه تولید کند. همچنین برای رسیدن این کره‌ای 4.7 متری به مرز 100 کیلومتر در ساعت، 10.7 ثانیه زمان لازم است. اگر این اعداد و ارقام را با هیوندای الانترا، که دارای موتور 1.8 لیتری است، مقایسه کنید متوجه می‌شوید که با وجود استفاده از موتور قوی‌تر و توان تولیدی بیشتر، در نهایت به دلیل ابعاد بزرگ‌تر و وزن بیشتر، شتاب و مصرف سوخت این دو بسیار نزدیک به یکدیگر هستند لذا اگر یک هیوندای i40 را تهیه کردید سعی نکنید در خیابان برای یک الانترا زیاد شاخ و شانه بکشید زیرا در نهایت هر دو از نظر شتاب دارای عملکرد مشابهی می‌باشند!
از نظر امکانات نیز هیوندای i40 مانند دیگر خودروهای جدید هیوندای از سطح بسیار خوبی برخوردار است. سقف پانوراما، پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان، 9 کیسه هوا، سیستم LKAS (سیستم هشدار به راننده در صورت انحراف از جاده)، سیستم پایداری ESC، سیستم کمکی ترمز BAS، سیستم کمکی در سربالایی HAC، سنسورهای جلو و عقب، دوربین عقب، صفه نمایش LCD، سیستم گردش چراغ‌ها هنگام پیچیدن AFLS، سیستم صوتی به همراه چنجر 6 تایی و ساب‌ووفر و آمپلیفایر، کروز کنترل، روکش چرمی صندلی‌ها و غربالک فرمان به همراه گرمکن از امکاناتی است که روی i40 قابل نصب است که بعضی از آن‌ها روی الانترا حتی به صورت سفارشی نیز نصب نخواهد شد.
اما می‌رسیم به قسمت شیرین ماجرا یعنی قیمت i40. اگر قیمت این خودرو را در بازارهای حاشیه خلیج فارس با دیگر خودروها مقایسه کنید می‌توان حدس زد که در صورت ورود هیوندای i40 به بازار داخل، قیمت پایه آن در حدود 150 میلیون تومان خواهد بود. اما این قیمت تنها حدس و گمان ما در مورد قیمت احتمالی این خودرو است و باید منتظر باشیم تا ببینیم آسان‌موتور این خودرو را در چه سطحی از امکانات روانه بازار خواهد کرد.

[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:هیوندای,هیوندا,هیوندای i40,

] [ 17:29 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

هیوندای جنسیس 2015

http://khodrobank.ir/Reviews/2015_hyundai_genesis_spies_5.jpg

 

به تازگی عکس‌های جاسوسی از هیوندای جنسیس مدل 2015 منتشر شده که این خودرو را بدون استتار در حال تست نشان می‌دهد.
در حقیقت این خودرو نسل دوم از جنسیس محسوب می‌شود که نسبت به مدل کنونی کاملا دگرگون شده و می‌توان نشانه‌های طراح معروف آقای Peter Schreyer (طراح سابق شرکت آئودی که خودروهایی مانند آئودی TT، آئودی A3 و A4 را در کارنامه خود دارد) را در آن یافت.
جلو پنجره هیوندای جنسیس جدید تغییر کرده و همانند خودروهای آئودی بسیار بزرگ‌تر از حالت عادی طراحی شده است.
هیوندای برای مقابله با رقیبانی مانند ب‌ام‌و سری 5 دو پیشرانه را در نظر گرفته است. اول یک پیشرانه 6 سیلندر 3.8 لیتری با توان تولید 328 اسب‌بخار و دیگری یک پیشرانه 8سیلندر 5 لیتری با توان تولید 423 اسب‌بخار که البته در صورت ورود این خودرو به بعضی بازارهای اروپایی مانند انگلستان احتمالا یک پیشرانه دیزلی نیز به این لیست اضافه خواهد شد.
هیوندای جنسیس 2015 قرار است به صورت رسمی در نمایشگاه دیترویت، که در سال آینده میلادی برگزار می‌شود، در معرض دید عموم قرار گیرد

[ سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:هیوندای,هیوندا,جنسیس,هیوندای جنسیس,

] [ 23:45 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

فروش اقساطی هیوندای الانترا 2014

http://khodrobank.ir/Reviews/Hyundai-Elantra_2011_800x600_wallpaper_0f.jpg

 

آسان موتور، نماینده رسمی شرکت هیوندای در ایران، فروش نقدی و اقساطی محصول جدید خود به نام هیوندای الانترا را در مدل 2014 آغاز کرده است.
این خودرو که چند هفته‌ای است در بازار آزاد با قیمتی حدود 100 تا 113 میلیون تومان عرضه می‌شود توسط آسان موتور 99 میلیون تومان برای خرید نقدی قیمت خورده است. البته اگر مالیات بر ارزش افزوده را نیز محاسبه کنیم این قیمت به 104 میلیون و 500 هزار تومان می‌رسد.
اما اگر قصد خرید اقساطی این خودرو را دارید در ابتدا باید 49 میلیون تومان پرداخت کنید و پس از آن قسط‌هایی را در 6، 12، 18، 24 و یا 30 مرحله پرداخت کنید که به طور مثال در اقساط 30 مرحله‌ای مبلغ هر قسط 2 میلیون و 258 هزار تومان می‌باشد.
برای یاد‌آوری هیوندای الانترا مجهز به یک پیشرانه 1.8 لیتری می‌باشد که می‌تواند 148 اسب‌بخار تولید و در 10.2 ثانیه به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد.

[ یک شنبه 19 آبان 1392برچسب:هیوندای,هیوندا,

] [ 15:40 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

هیوندای ix35 مدل 2014

http://khodrobank.ir/Reviews/Hyundai-ix35_2014_800x600_wallpaper_3c.jpg

 

 

هیوندای ix35 یکی از پرفروش ترین مدل های این کمپانی کره ای است و حال هیوندای مدل 2014 از این شاسی بلند کوچک را با کمی تغییرات ظاهری و با امکاناتی جدید به بازار عرضه کرده است. هیوندای ix35 حتی در اروپا نیز موفقیت هایی را در فروش کسب کرده و به طور مثال توانسته در حدود 30 هزار دستگاه را تنها در انگلستان به فروش برساند که نشان دهنده موفقیت این خودرو در یکی از معروف ترین بازارهای اروپا است. قرار است ix35 در 5 مدل entry-level S، mid-range SE، SE Nav، و در کامل ترین نمونه ها با نام های Premium و Premium Panorama عرضه شود.
یکی از امکانات جدیدی که روی ix35 جدید نصب می شود سیستم IGS می باشد که مخفف Intelligent Stop & Go است و البته به صورت سفارشی روی بعضی از این مدل ها قابل نصب می باشد. همچنین می توان به دیگر تجهیزاتی نظیر Smart Park Assist و سنسور پارک در جلو نیز اشاره کرد.
اگر به خودرو نگاهی بیندازید متوجه می شوید که تغییراتی نیز روی این خودرو اعمال شده که در اولین نگاه چراغ های LED مخصوص روز و تغییر فرم چراغ های عقب خودنمایی می کنند.
هیوندای می خواهد این خودرو را در بازار اروپا با پیشرانه های 1.6، 1.7 و 2 لیتری عرضه کند اما باید کمی منتظر ماند و دید که چه نوع پیشرانه ای برای بازارهای خاورمیانه در نظر گرفته شده است. با توجه به قرار داشتن این خودرو در لیست خودروهای مجاز به واردات ، احتمالا به زودی شاهد حضور این خودرو در داخل نیز خواهیم بود.

[ چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:هیوندای,

] [ 18:37 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

هیوندای ولستر
http://khodrobank.ir/Reviews/Hyundai-Veloster_2012_800x600_wallpaper_5a.jpg 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تا بهحال آسان‌موتور توانسته مدل‌های مختلفی از محصولات هیوندای را به بازار بیاورد و در سگمنت‌های مختلف، خودروهای متنوع و معروفی را عرضه کرده است. اما جای خالی چند نوع خودرو هنوز حس می‌شد که بی‌شک یکی از آن‌ها هیوندای ولستر (Veloster) بوده است. خودروی هاچ‌بک کوپه‌ای که چهره‌ای خشن و متفاوت دارد و به راحتی می‌تواند در خیابان جلب توجه کند! حال گویا این خودرو می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک پا به خیابان‌های کشور بگذارد و با چهره جذاب خود عرصه را برای رقیبان تنگ کند.
روی این کره‌ای یک پیشرانه 4 سیلندر به حجم 1591 سی‌سی نصب شده که در مدل ساده می‌تواند 132 اسب‌بخار را تولید کند. البته ولستر در مدل توربو نیز عرضه می‌شود که اگرچه همان پیشرانه روی آن نصب شده اما به کمک سیستم توربوشارژر می‌تواند 201 اسب‌بخار را تولید کند. در مدل معمولی 10 ثانیه لازم است تا ولستر به مرز 100 کیلومتر در ساعت برسد و مصرف سوخت ترکیبی آن 7.2 لیتر می‌باشد.
اگرچه از نظر شتاب شاید بعضی دلسرد شده باشند و 10 ثانیه را برای خودرویی با چنین چهره‌ای کمی کند بدانند، اما اگر به داخل این خودرو نگاهی بیندازید و لیست بلند بالای امکانات مختلف را در آن ببینید، شاید دلسردی قبلی را کمی تسکین دهد. از میان این لیست می‌توان به گیربکس 6 سرعته خودکار دو کلاچه با سیستم EcoShift، سقف پانوراما، دکمه استارت، سیستم صوتی با 6 بلندگو (8 بلندگو و یک آمپلیفایر و ساب‌ووفر به صورت سفارشی)، صفحه نمایش 7 اینچی لمسی، دوربین عقب، روکش چرمی صندلی‌ها و سیستم‌های ترمز و پایداری ESC، TCS، ABS، EBD، BA، VSM اشاره کرد.
اما می‌رسیم به مهم‌ترین فاکتور یعنی قیمت ولستر. قیمت هیوندای ولستر در مدل پایه یعنی با کمترین امکانات و تجهیزات قابل نصب، تنها کمی از هیوندای الانترا گران‌تر است. یعنی احتمالا باید انتظار قیمتی در محدوده 110 تا 130 میلیون تومانی را برای ولسترهای وارداتی داشته باشیم. البته این فقط یک حدس و گمان است و باید منتظر ماند و دید که در زمان ورود وضعیت بازار چگونه خواهد بود.

[ چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:هیوندای,

] [ 16:51 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

هیوندای توسان ix35 جدید

 

هیوندای توسان یکی از موفق‌ترین محصولات کمپانی کره‌ای هیوندای در بازار ایران است و این خودرو قرار است از اول سپتامبر در مدل‌های جدید به بازارهای جهانی عرضه شود.
هیوندای اعلام کرده که می‌خواهد توسان جدید را در پنج مدل S، SE، SE Nav، Premium و Premium Panorama عرضه کند که ارزان‌ترین مدل یعنی مدل S حدود 17 هزار پوند و گران‌ترین مدل یعنی مدل Premium Panorama نزدیک به 28 هزار پوند قیمت خواهد داشت.
تا به اینجای کار قرار است یک پیشرانه 1.6 لیتری بنزینی، 1.7 لیتری دیزلی و 2 لیتری دیزلی روی این خودرو نصب شود اما ممکن است توسان جدید برای بازار خاورمیانه پیشرانه بزرگ‌تری نیز در نظر بگیرد. در قوی‌ترین پیشرانه یعنی مدل 2 لیتری حداکثر توان خروجی 134 اسب‌بخار است که بسیار کمتر از قوی‌ترین پیشرانه‌های فعلی است که روی این خودرو نصب می‌شود اما در عوض مصرف سوخت و آلایندگی آن نیز بسیار کمتر شده و به ترتیب 6.8 لیتر در هر 100 کیلومتر و 179 گرم در هر کیلومتر می‌باشد.
در توسان جدید از امکانات جدیدی مانند چراغ‌های LED مخصوص روز، نشان دهنده باد لاستیک، رینگ‌های جدید، سیستم HSA و سیستم HDA استفاده شده است. البته در دو مدل آخر از رینگ‌های 18 اینچی به همراه چراخ‌های زنون، سیستم Keyless Entry، روکش چرمی صندلی‌ها و سیستم شستشوی چراغ‌های جلو نیز استفاده شده و در کامل‌ترین مدل سقف پانوراما نیز نصب شده است.
یکی از امکانات جدیدی که روی این خودرو با هزینه 995 پوند نصب می‌شود، سیستم Smart Part Assist است که به کمک آن خودرو می‌تواند به صورت خودکار و بدون احتیاج به راننده پارک کند.
با توجه به اینکه توسان هم‌اکنون در لیست خودروهای مجاز به واردات است و این خودرو از محبوبیت زیادی در داخل برخوردار است، انتظار می‌رود پس از عرضه آن به بازارهای جهانی، شاهد حضور این خودرو در بازار داخل نیز باشیم.

[ یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:هیوندای,توسان,هیوندای توسان,

] [ 20:51 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

رونمایی رسمی از هیوندا آوانته 2014

 

هیوندای پس از تیزر تبلیغاتی که حدود دو هفته پیش منتشر کرده بود، از آوانته 2014 (یا همان الانترا) در کره جنوبی پرده برداشت.
گفته می‌شود طول آوانته جدید افزایش پیدا کرده و به 4550 میلی متر رسیده است، البته طول سپر جلو و عقب آن نیز به ترتیب 5 و 15 میلی‌متر بیشتر شده است. در نسخه جدید تغییراتی در سپر جلو و عقب، جلو پنجره، چراغ‌های مه‌شکن و رینگ‌های 17 اینچی شاهد هستیم. آوانته 2014 همچنین مجهز به لامپ‌های پروژکشن، چراغ‌های LED برای روز و ترکیبی از آن‌ها در عقب می باشد.
اگر چه تصاویر داخلی آن هنوز در دسترس نیست، اما طبق گفته هیوندای جای دریچه هوای وسط تغییر کرده و به بالای داشبورد رفته است، و دسته صندلی جلو بالاتر آمده است. قرار است این نسخه جدید دارای تجهیزاتی از جمله خروجی سیستم تهویه مطبوع برای صندلی عقب، فیلتر تهویه هوای صندلی‌های عقب، صفحه نمایش 3.5 اینچی OLED و سیستم هوشمند کمکی برای پارک (SPAS) می‌باشد.
هیوندای آوانته 2014 با پیشرانه دیزلی 1.6 لیتری مجهز به سیستم stop/go قادر است 126 اسب بخار با گشتاور 279 نیوتن متر تولید کند. مصرف سوخت آن در حالت دستی 5.4 لیتر در هر صد کیلومتر است در حالیکه در حالت اتومات 6.2 لیتر در هر صد کیلومتر مصرف می کند.
طبق برنامه، هیوندای قرار است آوانته جدید را در اواخر سال جاری میلادی وارد بازار کند.

[ پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:,

] [ 12:35 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

هیوندای سانتافه تحت ایمنی آژانس بررسی

هیوندای سانتافه تحت ایمنی آژانس بررسی

دو شکایت با اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه موجب این تحقیقات که در نهایت می تواند منجر به یک فراخوان است. آنها نشان می دهد که محور محور جلو راست را می شکست. تا کنون، آژانس می گوید این گزارش از هر تصادفات و صدمات مربوط به این موضوع را دریافت نکرده اند.تحقیق و تفحص در تاریخ 5 ژوئیه آغاز شد.

در هر دو مورد، شکایت گفت: وسایل نقلیه آسیب دیده ساخته شده است سر و صدا با صدای بلند و حرکت متوقف شد. شکایات نیز نشان می دهد که مشکل با کمتر از 5،000 مایل رانده در هر یک از وسایل نقلیه رخ داده است.

به طور معمول، آن را چندین ماه طول می کشد از ابتدای تحقیق تا زمانی که فراخوان توسط آژانس ایمنی اعلام شده است. قبل از آن اتفاق می افتد، بررسی احتمالا به تجزیه و تحلیل مهندسی به روز رسانی شده.

[ شنبه 19 مرداد 1392برچسب:,

] [ 20:11 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه