ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

کلیپ فراری کالیفرنیا T با تیونینگ نوویتک روسو

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

کلیپ فراری کالیفرنیا T با تیونینگ نوویتک روسو

کمپانی تیونینگ آلمانی ،نوویتک،هنگامی که پکیج تیونینگ خود برای فراری F12 برلینتا با نام N-Largo را ارائه کرد،توجهات زیادی را به خود جلب کرد.حال این پکیج برای مدل کالیفرنیا T نیز ارائه شده است.این پکیج علاوه بر تغییرات ظاهری ،تغییرات فنی را نیز شامل می شود که مجموع این تغییرات باعث شده که قلب تپنده این خودرو قدرت خروجی 668 اسب بخار و گشتاوری معادل 871 نیوتون متر تولید کند.در ادامه می توانید تیزر منتشر شده از این خودرو را از مکس اسپید دریافت کنید.

منبع:مکس اسپید

فراری کالیفرنیا با تیونینگ نوویتک روسو

کیفیت: HD
حجم: 20.9MB
پسورد: www.maxspeed.ir
کیفیت: 360p
حجم: 5.09MB
پسورد: www.maxspeed.ir

[ دو شنبه 15 تير 1394برچسب:کلیپ,ویدیو,,فراری,تیونینگ,

] [ 18:19 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

40 نامزد برترین خودروی 2016

اگرچه ما هنوز در سال ۲۰۱۵ به سر می‌بریم، اما زمان انتخاب قهرمان خودرو ۲۰۱۶ اروپا نزدیک است و در حال حاضر نامزدها انتخاب شده‌اند. امسال، برنده نهایی باید از بین بیش از ۴۰ مدل، انتخاب شود. لیست نهایی در سه‌شنبه ده آذر منتشر خواهد شد، سپس در دو مرحله رأی‌گیری صورت می‌گیرد. در مرحله اول در لیست فقط ۷ نامزد باقی می‌مانند که در دوشنبه بیست و سه آذر 1394 اعلام خواهد شد، درحالی‌که در مرحله دوم تنها یک مدل به‌عنوان برنده نهایی اعلام خواهد شد و نام این خودرو در دوشنبه ده اسفند در نمایشگاه خودرو ژنو اعلام می‌شود.

2016 COTY

منبع: سایت پدال


ادامه مطلب

[ دو شنبه 15 تير 1394برچسب:,

] [ 18:17 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مردی که تمام وسایلش حتی خودرویش را نصف کرد

چندی پیش  با خبر شدیم یک مرد آلمانی به دلیل جدا شدن از همسرش و پرداخت مهریه وی که نصف از تمام اموال بود، اقدام به این کار زد.وی تمامی وسایل خود را نصف کرد. حتی مک بوک و آیفون 5 خود که بسیار گران قیمت هستند. این مرد آلمانی حتی برای خودروی خود نیز استثنا قائل نشد و خودروی اپل کرسا خود را نیز نصف کرد.این مرد با این کار نتنها توانست به شهرات جهانی دست یابد، بلکه توانست مقداری پول نیر با تبلیغ در سایت ایبی جمع کند. برای مثال برای خودروی خود به پیشنهاد 110 دلاری مواجه شده است.

منبع: گرندکار

[ دو شنبه 8 تير 1394برچسب:اوپل,اپل,

] [ 14:34 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

توربو شارژ و سوپر شارژ چه فرقی دارند؟

توربوچارجر و سوپرچارجر هر دو به این منظور طراحی شده اند که هوای بیشتری به داخل موتور بفرستند تا توان موتور افزایش یابد و این کار را از طریق فشرده کردن هوا انجام می دهند.
تفاوت اصلی این دو سیستم منبع نیرویی است که کمپرسور آنها را به کار می اندازد و توربین را می چرخاند. سوپرچارجر از طریق یک تسمه مستقیما به موتور وصل می شود و مانند دینام و واتر پمپ توسط موتور چرخانده می شود. ولی توربوچارجر نیروی چرخش خود را از گازهای خروجی موتور تامین می کند به این صورت که در مسیر گازهای خروجی یک توربین قرار داده شده که متصل به کمپرسور توربوچارجر است و در اثر فشار گازهای خروجی این توربین به چرخش در می آید و گردش آن از این طریق به کمپرسور منتقل می شود و آن را نیز می چرخاند.


ادامه مطلب

[ دو شنبه 8 تير 1394برچسب:اطلاعات فنی,توربو شارژر,سوپر شارژر,

] [ 14:32 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

بی ام و M4، کادوی سالگرد 25 سالگی
 
نقاشی‌های پیکاسو، اولین کامپیوتر اپل، قایق‌های ریوا آکواراما و...، چشمه کوچکی از هنرنمایی بی‌حد و مرز دست هستند که موجب جاودانه شدن آن‌ها شده است. در صنعت خودروسازی و در کارخانه بزرگ خودروسازی ب.ام.و نیز بخشی مستقل برای شخصی سازی انواع محصولات این شرکت وجود دارد که با ارائه صدها گزینه مختلف، امکان شخصی سازی خودرو را برای کاربرانش فراهم می‌کند. ولی حالا بخش شخصی سازی ب.ام.و یا به زبان لاتین "BMW Individual" به 25 سالگی فعالیت خود رسیده و نوبت به آن رسیده که کمپانی ب.ام.و، کادویی برای تکمیل این سالگرد تاسیس در نظر گیرد. BMW M4 کوپه، کادویی به شدت شخصی سازی شده است که ب.ام.و برای سالگرد 25 سالگی این بخش از کمپانی‌اش در نظر گرفته است. پس می‌توان انتظار بهترین‌ها را در این خودرو داشت.
برای طراحی ظاهری این محصول همانطور که در تصاویر آپلودی قابل مشاهده هستند، از دو رنگ بندی آبی متالیک ماکائو برای بدنه و رنگ مشکی برای رنگ بندی جلوپنجره مشبک دوقلوی این خودرو استفاده شده است. سقف M4 ویژه هم به طور کامل از فیبرکربن ساخته شده که در گوشه سمت راننده آن سه خط معروف سری M از ابتدا تا انتهای آن نقاشی شده است. در داخل کابین هم همانطور که انتظار می‌رود، ب.ام.و از بهترین اجناس خود استفاده کرده است. به این ترتیب که در شکل گیری داشبورد و جلوپنجره از قطعاتی فیبرکربنی و برای روکش کردن اثاثه و لوازم داخلی هم از چرم گوسفند مرینوس استفاده شده که بر روی داشبورد و صندلی‌ها و سایر نقاط با دوخت مرئی ماشینی و بر روی غربیلک فرمان هم توسط دوخت دستی به یکدیگر پیوند خورده‌اند.
در زیر کاپوت خودرو هم یک پیشرانه شش سیلندر توربوشارژر 3 لیتری TwinPower مورد استفاده قرار گرفته که برای ثبت شتاب صفر تا صد حداقل 4.1 ثانیه‌ای، حداکثر 431 اسب بخار قدرت و نهایتا 550 نیوتن متر گشتاور را از طریق جعبه دنده‌ای هفت سرعته دو کلاچه به چرخ‌های خودرو منتقل می‌کند.

[ پنج شنبه 4 تير 1394برچسب:BMW,M4,BMW M4, بی ام و ,بی ام دبلیو,

] [ 17:52 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه