ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

فراری 458 ایتالیا در تهران

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

فراری 458 ایتالیا در تهران

[ یک شنبه 24 خرداد 1394برچسب:ویدیو,فراری,458,فراری 458 ایتالیا,فیلم,کلیپ,

] [ 22:4 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

غرفه فراری در فرانکفورت

http://khodrobank.ir/Reviews/ferrari-at-frankfurt-8.jpg

 

در یک نمایشگاه، هیچ خودروسازی نمی‌تواند مانند فراری جمعیتی را به دور خود جمع کند، این بار هم با حضور خودروهایی مانند فراری 458 Sepciale جمعیتی بیش از پیش در غرفه این خودروساز معروف ایتالیایی جمع شده بودند.
فراری 458 Speciale دارای یک پیشرانه 8 سیلندر 4.5 لیتری است که می‌تواند 597 اسب‌بخار تولید کند. در حقیقت این بیشترین نیرویی است که فراری توانسته تا به حال از یک پیشرانه 8 سیلندری بگیرد.
در زیر می‌توانید عکس‌هایی از غرفه فراری در نمایشگاه فرانکفورت را مشاهده کنید.

[ یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:فراری,فرانکفورت,نمایشگاه فرانکفورت,

] [ 15:21 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

خاورمیانه در انتظار فراری F12 برلینتا

خاورمیانه در انتظار فراری F12 برلینتا

از آنجا که مناطق نفت‌خیز خاورمیانه به عنوان یکی از مهم‌ترین بازارهای سوپرخودروهای لوکس شناخته می‌شوند، کمپانی‌های تیونینگ به دنبال جذب خریداران ثروتمند این منطقه هستند. اگرچه کمپانی DMC به تازگی وارد این منطقه پرجمعیت شده است، اما با تیونینگ فراری F12 برلینتا SPIA و معرفی آن به عنوان "Middle East Edition"، توجه همگان را به سوی خود جلب کرده است. رنگ زرد مات این سوپر خودروی ایتالیایی به همراه نوار سیاه‌رنگ آن، یکی از جذاب‌ترین آپشن‌های تیونینگ این خودرو به شمار می‌رود.

بادشکن سپرجلو، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر عقب، بادشکن صندوق عقب، کاپوت مجهز به هواکش، و ورودی هوای روی سقف از جمله آپشن‌های کیت فیبرکربنی بدنه‌ Middle East Edition به شمار می‌روند. دیگر آپشن‌های ارائه شده از سوی این کمپانی تیونینگ آلمانی عبارتند از رینگ‌های آلومینیومی جدید 21 اینچی در جلو و 22 اینچی در عقب، چراغ‌های دودی، و خروجی‌های اگزوز تیتانیومی جدید.

خاورمیانه در انتظار فراری F12 برلینتا

کمپانی DMC علاوه بر ایجاد تغییراتی در طراحی داخلی این خودرو، با  تقویت موتور و افزودن 24 اسب‌بخار، قدرت این سوپرخودرو را به 754 اسب‌بخار افزایش داده است.

[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,

] [ 15:29 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لباس Ultimate Auto بر تن فراری کالیفرنیا

فراری کالیفرنیا، یکی از محبوب‌ترین خودروهای فراری که تیون کردن آن سابقه دیرینه ای دارد. نکات مثبت این خودرو را می‌توان در دو مورد خلاصه کرد: قیمت مناسب و تجربه رانندگی فوق‌العاده.

 

Ferrari California on Savini Wheels


در دنیایی که همه فراری‌ها بیش از حد جدی هستند، یکی از آن‌ها لبخند بر لب دارد آن هم همین کالیفرنیا است حتی با توجه به اینکه خودروهای تون شده چهره خشن‌تری به خود می‌گیرند اما وقتی که کالیفرنیا تیون شود همچنان مهربان و شاد است! به تازگی کمپانی Ultimate Auto از آخرین پروژه خودش که فراری کالیفرنیا است، رونمایی کرده است.

این فراری تیون شده دارای رینگ‌های ساوینی 21 اینچی در جلو و 22 اینچی در عقب است که در لاستیک‌های پیرلی قرار گرفته‌اند.
این خودرو همچنین دارای ویژگی‌های جدید دیگری نیز هست که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم صوتی JL، سیستم ناوبری جدید، شیشه های دودی Lumar، رنگ سفارشی بدنه و کاهش ارتفاع سیستم تعلیق اشاره کرد.

[ پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,

] [ 1:12 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه