ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

اینم خدمت پسرای ماشن باز

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

اینم خدمت پسرای ماشن باز

[ یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:اهواز دریفت,

] [ 16:34 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

ب ام و سری 9 در راه است



اخیراً اخباری مبنی بر رونمایی خودروی لوکس جدید ب ام و با نام سری 9 در پکن منتشر شده که مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است

از چند روز دیگر، دو نمایشگاه بزرگ در دو نقطه متفاوت از زمین، یعنى در نیویورك و پكن برگزار مى شود و مطمئناً كمپانی های بزرگ براى این دو نمایشگاه تداركات بسیارى دیده اند، ب ام و نیز با محصولات جدید خود مانند m4، x7 و. . . در این نمایشگاه ها حضور خواهد یافت، اما طبق اخبار منتشر شده، خودروى دیگرى هم در فهرست محصولات جدید این شرکت وجود دارد كه بر پایه رولزرویس فانتوم ساخته شده و جلب نظر مشتریان ثروتمند و لوكس نشین را هدف قرار داده است.

این خودرو توسط کمپانی پینین فارینا ایتالیا طراحى شده و احتمال می رود در طراحی آن به میزان زیادی از مدل پینین فارینا gran lusso v12 coupe که سال پیش رونمایی شد (تصویر آن را مشاهده می‏ کنید)، الهام گرفته شده باشد.
این خودرو، با محصولات جدید بنتلى و میباخ كه از آنها هم به زودى رونمایى مى شود، رقابت خواهد کرد.

[ یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:بی ام و,سری 9,

] [ 16:31 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

پژو اگزالت کانسپت



پژو به طور تصادفی جزئیاتی از خودروی کانسپت اگزالت را که قرار بود در نمایشگاه خودروی بیجینگ اواخر این ماه رونمایی شود فاش کرده است.

اگزالت کوپه ای چهار در است و بر اساس Onyx کانسپت ساخته شده که از موتور 3.7 لیتری V8 دیزلی یک خودروی لمانز بهره می برد.

اگزالت با سیستم انتقال قدرت بنزینی-الکتریکی، سبک قابل باورتری از روندی را نشان می دهد که پژو برای خودروهای تولیدی آینده اش اتخاذ خواهد کرد.

بخشی از این روند نسل بعدی سیستم انتقال قدرت Hybrid4 است که به گفته پژو قدرت کلی 335 اسب بخار دارد. در حال حاضر جزئیات بیش تری از این خودرو منتشر نشده اما مدتی است که پژو اعلام کرده گام بعدی در توسعه سیستم های هیبریدی اش ساخت نسخه های شارژی خواهد بود بنابراین احتمال ساخت نسخه ای الکتریکی از اگزالت وجود دارد.

اطلاعات فاش شده از این خودرو نشان می دهند که بدنه اگزالت از مواد ایرودینامیکی ساخته خواهد شد که الهام گرفته از پوست کوسه است.

این طراحی بدنه تحولی در خط تولید کنونی پژو است و جلوپنجره آن طراحی سه بعدی دارد در حالی که چراغ هایش جزئیات بیش تری دارند.

گمان می رود اطلاعات کامل از اگزالت 10 آوریل و قبل از رونمایی کامل آن در 20 آوریل در نمایشگاه خودروی بیجینگ منتشر شود

[ یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:پژو,

] [ 16:28 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

تولید مک لارن 12C متوقف شد



مک لارن اعلام کرده است که تولید ابرخودروی 12C را متوقف خواهد کرد.
این خودروساز اعلام کرده به لطف موفقیت مدل جدید 650S، تولید 12C استاندارد را متوقف کرده است. در بیانیه رسمی این خودروساز اعلام شده است که این اقدام تکاملی طبیعی در خط تولید مدل های ما را نشان می دهد. از زمان عرضه 12C در سال 2011 حدود 3500 دستگاه از این خودرو به فروش رفته است. پس از عرضه 650S قیمت 12C به 292635 دلار رسید.

از ماه ژوئن، یک ارتقای تکنولوژی به صورت رایگان به مالکان کنونی 12C ارائه می شود که شامل تجهیزات جدیدی مثل نرم افزار Active Aero، حالت سیستم کاهش کشش و ارتقای سیستم سرگرمی اندرویدی این خودرو است. علاوه بر این ارتقای رایگان، دو آپشن جدید دوربین دیدپشت و رادیوی DAB نیز با هزینه اضافه ارائه خواهند شد.

مدل 650S ترکیبی از 12C با قطعات P1 هایپرکار جدید این خودروساز است. 650S با موتور 3.8 لیتری V8 توربوشارژ مک لارن قدرت 641 اسب بخار و گشتاور 677 نیوتون متر دارد. این قدرت برای شتاب صفر تا صد 3.0 ثانیه و بیشینه سرعت 333 کیلومتر بر ساعت 650S کافی است.

[ یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:مک لارن,

] [ 16:27 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

پورشه 911 توربو كانورتیبل Exclusive ٢٠١٤



نمایشگاه تکنوکلاسیکا در هفته گذشته شاهد حضور یک مدل منحصر به فرد و بسیار زیبا از پورشه 911 بود. این مدل ویژه بر اساس مدل 911 توربوی کروکی و با طیفی گسترده از تجهیزات سفارشی و اختصاصی ارائه می‌شود.
خریداران این مدل می‌توانند از طیف گسترده ای از ویژگی‌های متنوع رنگ، مواد و امکانات بهره ببرند.
مدل به نمایش درآمده با رنگ خاکستری سنگی، و فضای داخلی تمام چرم به رنگ قرمز کاررا و با چراغ‌های جلوی زنون در زمینه ای دودی، سیستم نور پویا (PDLS)، صندلی‌های اسپرت با روکش چرم و تریم آلومینیوم و فیبر کربن داخل کابین خودنمایی می‌کرد.

پیش از این هم بخش سفارشی سازی پورشه، یک مدل با روکش طلایی از 911 توربو را معرفی کرده بود. هنوز از قیمت این مدل‌های سفارشی خبری نداریم.

[ یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:پورشه,911,پورشه 911,

] [ 16:24 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

فورد فوکوس 2015



فیس لیفت جدید فورد فوکوس که در نمایشگاه ژنو گذشته رونمایی شده بود در ادامه به نسخه سدان هم رسیده و هفته آینده در نمایشگاه نیویورک رونمایی می‌شود. مدل سدان 2015 فوکوس مجموعه ای از به‌روزرسانی ها در طراحی را شامل می‌شود که آن را بیشتر شبیه برادر بزرگ‌تر خود یعنی فورد فیوژن نموده است.
طراحی چراغ‌های باریک‌تر و کشیده‌تر جلو، کاپوت جدید، سپر و جلو پنجره، چراغ‌های عقب و درب صندوق عقب از موارد تجدید نظر شده می‌باشند.
در داخل کابین هر دو مدل سدان و هاچ بک استفاده از مواد جدید، صندلی‌های جدید، فرمان دوباره طراحی شده، تزئینات کرومی کنسول جدید و جای لیوانی‌های قابل تنظیم جلب توجه می‌کنند.

در بخش فن آوری، فورد با کمک سیستم‌های کمک راننده از جمله دوربین دید عقب استاندارد با صفحه نمایش 4.2 اینچی و 8 اینچی لمسی مجهز به برنامه MyFord و سیستم نمایش نقاط کور، نگه داشتن خودرو درون خط مستقیم و هشدار خروج از خط و همچنین همگام سازی برنامه‌های متصل برای نمایش اطلاعاتی نظیر سرعت، شتاب، کیلومتر شمار و اطلاعات مربوط به مکان و رمز عبور صوتی، این خودرو را بروز نگاه داشته است.
فورد با بهینه سازی شاسی فوکوس و اصلاحاتی در سیستم تعلیق و کمک فنرها و همچنین اصلاح و بهبود فرمان الکتریکی، بهبود آرامش داخلی و احساس هماهنگی با جاده را در هم آمیخته است. مشتریان جدید فوکوس از آرامش و سکوت بیشتری به واسطه عایق‌های ضخیم‌تر و افزایش قطر شیشه‌ها منتفع خواهند شد.

[ یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:فورد,فوکوس,فورد فوکس,

] [ 16:19 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه