ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

کانسپت منحصر بفرد آلمانی، گلف Design Vision GTI

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

کانسپت منحصر بفرد آلمانی، گلف Design Vision GTI

کمپانی فولکس تصمیم دارد تا در فستیوال GTI در Worthersee از مدل مفهومی گلف GTI رونمایی کند. البته پیش از این از مدلی مفهومی گلف GTI  در آخرین نمایشگاه پاریس رونمایی شده بود اما به نظر می رسد که این دو خودروی مفهومی تفاوت های بسیاری به خصوص در بخش فنی با هم دارند .

Volkswagen Studie ?Design Vision GTI?

VW Design Vision GTI

این کانسپت که بر پایه نسل هفتم گلف شکل گرفته است به لطف طراحی متفاوت ستون C ، ارتفاع کوتاه سقف، عریض تر شدن بدنه و رینگ های آلیاژی 20 اینچی ظاهر خشن تری نسبت به مدل های قبلی گلف GTI ، به خود گرفته است .

Volkswagen Studie ?Design Vision GTI?

VW Design Vision GTI

پشت این چهره ی خشن قلبی 3 لیتری V6 مجهز به توربوی دوقلو با قدرت 503 اسب بخار قرار دارد که گشتاور 560 نیوتن متری را توسط گیربکس دو کلاچه به هر چهار چرخ منتقل  می کند .

این پیشرانه شتاب صفر تا صد 3 ثانیه ای و حداکثر سرعت 300 کیلومتر بر ساعت را به ارمغان خواهد آورد . برای مهار این هاچ بک سرکش از ترمزهای سرامیکی استفاده می شود .

Volkswagen Studie ?Design Vision GTI?

VW Design Vision GTI

لازم به ذکر است که این محصول در مقایسه با گلف GTI که در سال 2007 معرفی شد اندکی محتاط تر است چرا که در آن مدل با بهر گیری از موتور 6 لیتری W12 دستیابی به قدرت 650 اسب بخار امکان پذیر بود .

طراحی کابین بر عملکرد راننده متمرکز شده است و با روکش های فیبرکربن و آلکانترا حسی اسپرت را به راننده القا می کند.

اگرچه آخرین نسل گلف GTI همچنان در بازار به فروش می رسد اما به نظر می آید که این کانسپت مفهومی وارد چرخه ی تولید شود و جایگزین مناسبی برای خانواده ی گلف GTI گردد . ورژن نهایی گلف GTI  قرار است سال آینده و به عنوان مدل 2015 راهی بازار شود.

[ شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 11:34 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

شوی کامارو؛ جنگجوی آزادی

ایالات متحده یکی از کشورهایی است که به نظامیان بازنشسته یا کشته شده طی جنگ هایش بهای زیادی می دهد و اگر قرار باشد یکی از مردان یا زنان نظامی بعد از یک دوره طولانی خدمت، دوباره به کشورش باز گردد این موضوع حتی می تواند رنگ و لعاب بیشتری نیز به خود بگیرد. . .

Camaro ZL1 “Freedom Fighter”

Camaro ZL1 “Freedom Fighter”

Kelly Fromm نام مالک این کاماروی ZL1 ارتقا یافته است؛ این نظامی بازنشسته با تزیین این خودرو که آنرا پروژه Freedom Fighter نامیده، بصورت خودجوش اقدام به جمع آوری کمک های مالی برای سازمان های غیردولتی حامی نظامیان کرده است. بعد از پروژه هایی مانند Veteran-1 و بزرگداشت جنگ، این پنجمین کامارویی است که بعنوان ادای احترام به نظامیان آمریکایی ساخته شده است.

البته تصور نکنید که این کامارو صرفا یک تابلوی نقاشی متحرک است چراکه با استفاده از سیلندرهای ماشین کاری شده LSA، سوپرشارژ، انژکتور، پمپ بنزین دوتایی و میل بادمک هایی که همگی آنها توسط لیورنویز نصب شده، میل لنگ Metco، اینترکولر Rotofab، هدرزهای ARL، میل سوپاپ های Hardened، سیستم اگزوز کورسا مدل Black و … قدرت و گشتاور پیشرانه 6.2 لیتری آن به ترتیب به 715 اسب بخار و 915 نیوتن متر برسد.

Camaro ZL1 “Freedom Fighter”

Camaro ZL1 “Freedom Fighter”

چنین اعدادی به یعنی معنی است که جنگجوی آزادی با رینگ های 22 اینچی فورج کاری شده USW که تایرهای پیرلی با سایز 265/30 در جلو و 335/25 در عقب آنها را احاطه کرده، می تواند یک چهارم مایل را 11.2 ثانیه و با سرعت 209 کیلومتر برساعت طی کند.

[ شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 11:32 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

Lamborghini Egoista

جشن 50 سالگی لامبورگینی  به یک جشن منحصر بفرد تبدیل شد چرا که آن ها از یک کانسپت جدید با نام  Egoista رونمایی کردند .

Lamborghini-Egoista_Concept_2013_1600x1200_wallpaper_01

Lamborghini Egoista

این کانسپت فضایی تک نفره را Walter de Silva طراحی کرده است . این در حالیست که چندی پیش لامبورگینی از محصول تولید محدود خود با نام وننو  در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد . با این سبک طراحی به نظر می آید که لامبورگینی ، طراحانی از فضا به مجموعه ی خود اضافه کرده است !

Lamborghini-Egoista_Concept_2013_1600x1200_wallpaper_02

Lamborghini Egoista

درصورت عرضه ی این کانسپت ، احتمال می رود تا از پیشرانه ی 5.2 لیتری V10 با قدرتی نزدیک به 600 اسب بخار ، بر پایه ی پیشرانه ی گایاردو  استفاده شود .  اما تمام این موارد حدس و گمانی بیش نیست و هنوز مشخصات فنی Egoista به طور رسمی منتشر نشده است .

برای طراحی نمای بیرونی و  کابین همانطور که که از تصاویر مشخص است از فیبرکربن و آلومینیوم بهره گرفته شده است .

Lamborghini-Egoista_Concept_2013_1600x1200_wallpaper_03

Lamborghini Egoista

طراحان برای طراحی این مدل از هلی کوپتر آپاچی الهام گرفته اند . البته در هلی کوپتر آپاچی هنگام خطر خلبان می تواند ایجکت کند اما در این کانسپت راننده در کابینی امن قرار دارد ، کابینی که با صندلی مسابقه ای و کمربند 4 نقطه ای راننده را درآغوش می گیرد .  البته برای کابین دری تعبیه نشده است و برای  ورود و خروج باید فرمان را از محل نصبش جدا کرد .

از دیگر ویژگی های منحصر بفرد Egoista ، سیستم روشنایی آن است . در این کانسپت از چراغ های جاده ای متعارف استفاده نشده و به جای آن نوارهای LED در قسمت های مختلف به کار گرفته شده است .

[ جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:33 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

پکیج جدید دوج برای دارت 2013

دوج با معرفی دو پکیج Special Edition و Limited Special Edition، به سراغ آنهایی رفته که تصور می کنند با پرداخت پول کمتر، چشم های بیشتری به خودرویشان خیره می شود . . . !

2013 Dodge Dart SXT Special Edition

2013 Dodge Dart SXT Special Edition

از اسپشیال ادیشن شروع کنیم که با جلوپنجره مشکی رنگ، چراغ های دودی و مه شکن های جلو از نسخه های استاندارد دارت متمایز شده؛. در نمای عقبی خودرو نیز از LEDهای معروف دوج که با نام RaceTrack LED شناخته می شوند و همچینی خروجی های دوبل اگزوز استفاده شده است. درون کابین نیز مواردی مانند آینه عقب حساس به نور (Auto-Dim)، روکش چرمی فرمان، خروجی برق 12 ولت، سیستم تشخیص صدا، بلوتوث و پورت USB برای چندرسانه ای خودرو آماده شده است. دوج دارت SXT اسپشیال ادیشن با پیشرانه 2.0 لیتری 160 اسبی، 18,590 دلار قیمت خورده که حدود 600 دلار گران تر از مدل های استاندارد SXT است.

2013 Dodge Dart Limited Special Edition

2013 Dodge Dart Limited Special Edition

حال به سراغ لیمیتد اسپشیال برویم که 21,805 دلار قیمت داشته و حدود 1,810 دلار گران تر از دارت های استاندارد است. دوج برای این مدل از چرم های ناپا، گرمایشی صندلی های جلو و فرمان، سانروف برقی، تهویه دوگانه اتومات و نهایتا نمایشگر 8.4 اینچی به همراه GPS استفاده کرده است.

[ جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:30 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

جگوار در دوبی مرکز آزمایش دایر کرد

شرکت خودروسازی جگوار- لندرور برای توسعه برنامه آزمایش خود در خاورمیانه، یک مرکز آزمایش مهندسی 1.5 میلیون دلاری در دوبی برای تحقیقات درباره‌ خودروهای مناسب آب و هوای گرم و توسعه و آزمایش افتتاح کرد.

با توجه به اینکه دما در آب و هوای بیابانی امارات به 48 تا 50 درجه سانتیگراد در فصل تابستان می‌رسد، این تاسیسات جدید در دوبی گستره وسیعی از آزمایش‌ها از قبیل دوام، کالیبراسیوم، آزمایش در دمای بسیار بالا را ارائه خواهد کرد.

تیم مهندسی حاضر در این مرکز همچنین دستگاه انتقال قدرت، شاسی و سیستم‌های تهویه خودروها و قابلیت‌های رانندگی در بیابانهای شنی را آزمایش خواهد کرد.

کمپانی جگوار- لندرور پنج مرکز آزمایش خودرو در جهان از جمله در امارات، آلمان، سوئد و آمریکا در اختیار دارد.

 

 

 

 

مارتین هلنیگز ورث مدیر خدمات فنی مهندسی شرکت جگوار گفت: شرکت ما طرحهای بلند‌پروازانه ای برای رشد دارد و از سال 2008 ما در حال سرمایه‌گذاری روی ارتقای توان مهندسی خود برای ارائه‌ تعداد بی‌سابقه‌ای از مدل‌های جدید و ارتقایافته جگوار و لندرور بوده‌ایم.

وی افزود: مرکز جدید ما در دوبی چهار برابر مرکز آزمایش قبلی است و به ما این امکان را می‌دهد که آزمایش محصولات و تکنولوژی‌های آینده خود را ارتقاء دهیم.

تیم مهندسی روی کیفیت و دوام محصولات متمرکز است و بخش مهمی از این مرکز مربوط به آزمایش موارد زیست محیطی خودروها برای سنجش مقاومت آنها در برابر سخت‌ترین شرایط آب و هوایی است.

رابین کلگان - مدیر عامل شرکت جگوار-لندرور در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا - گفت: ما از گسترش تاسیسات آزمایشی جگوار- لندرور در خاورمیانه خوشحال هستیم.

دوبی شرایط زیست محیطی بی‌نظیر و بسیار چالش‌ برانگیزی دارد و اگر یک خودرو از آزمایشات ما دراینجا عبور کند ما متوجه خواهیم شد که این خودرو در تمام شرایط زیست محیطی گرم عملکرد خوبی خواهد داشت.

وی افزود: این مرکز جدید برای تداوم موفقیتهای شرکت بسیار سرنوشت‌ساز است، زیرا هر مدل خودرو برای بازار اروپا و خاورمیانه در دوبی آزمایش و سپس روانه بازار خواهد شد.

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 12:27 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

اییتاکا؛ گالاردوی 1050 اسبی دالاس

Verde Ithaca نام یکی از آخرین پکیج هایی که دالاس پرفورمنس برای گالاردوهای مدل 2008 به قبل مهیا کرده است . . .

Verde Ithaca Lamborghini Gallardo by Dallas Performance

Verde Ithaca Lamborghini Gallardo by Dallas Performance

این پکیج به سفارش یکی از مشتریان کمپانی، بر روی یک دستگاه گالاردوی توئین توربو نصب شده که در Stage2 آن حداکثر قدرتی معادل 1050 اسب بخار در اختیار چرخ های عقب قرار می گیرد. ناگفته نماند که در Stage1 همین پکیج، با بنزین اوکتان 93 قدرت 650 اسبی به چرخ ها می رسید که البته با اتانول 85 این قدرت به بیش از 800 اسب بخار نیز افزایش می یافت.

این تیونر تگزاسی الاصل، همچنین درحال آماده کردن Stage3 این پکیج است که با بنزین اوکتان 93 بیش از 1000 اسب بخار و با سوخت اتانول بیش از 1200 اسب بخار را به چرخ ها منتقل می کند. خبرهای غیر رسمی قیمت این پکیج را حدود 70,000 دلار اعلام کرده اند.

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 9:45 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

رژه بزرگ لامبورگینی !

به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت خودروسازی لامبورگینی ایتالیا، بیش از 350 دستگاه خودرو لامبورگینی از سراسر جهان برای برگزاری رژه بزرگ این خودروها در شهر بولونیا به ایتالیا آمده اند.

 

 

بیش از 150 خودرو لامبورگینی که دیروز از کشورهای انگلیس، آمریکا، کانادا، هنگ کنگ و فرانسه، زلاند نو، کویت و سوئیس وارد رم شده بودند، دیشب برای حضور در مراسم جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت لامبورگینی به شهر بولونیا در شمال این کشور رفتند.

 

 

 

شرکت لامبورگینی در دهکده ای به نام سانتا گاتا بولونزه در نزدیکی شهر بولونیا واقع است.

درحال حاضر بیش از 350 دستگاه خودروی لامبورگینی که نیمی از آنها خودروهای بسیار قدیمی این شرکت تشکیل هستند، در شهر بولونیا در معرض دید مردم قرار گرفته اند.

 

 

[ سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 11:45 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

انتشار اطلاعاتی درباره خودروهای جدید مازراتی

طبق گزارش منتشر شده از سوی یکی از نشریات معتبر خودروئی، کمپانی «مازراتی» پروژه ساخت سوپر اتومبیل جدیدی را بر اساس «فراری لافراری» و تکرار موفقیت های مدل mc12 در دستور کار دارد.

 

به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، مدیران کمپانی «مازراتی» هنوز درباره جزئیات فنی این خودرو اطلاعاتی منتشر نکرده اند اما طبق پیش بینی کارشناسان، برای این مدل جدید یا از پیشرانه 6.3 لیتری v12 «فراری لافراری» و یا از نسخه تقویت شده پیشرانه 3.8 لیتری مدل «کواتروپورته» استفاده خواهد شد.
همچنین طبق اعلام مدیر «مازراتی»، این کمپانی قصد دارد مدل جدیدی را نیز با نگاه به «آلفارومئو 4c» بسازد. باید منتظر ماند و دید.

پايان خبر/

تاريخ ارسال : 2شنبه 23 ارديبهشت 1392
ساعت ارسال : 14:45
تهیه خبر: حمیدرضا انصاری-محمد فرزانه فر

 

[ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 11:49 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

نسخه تقویت شده سوبارو ایمپرزا رکورد زد

 

مجله ماشین – نسخه تقویت شده «سوبارو ایمپرزا» یعنی مدل wrx sti پس از تقویت مجدد توسط تیونر بریتانیائی revolution motorstore موفق شد پیست «نوربرگ رینگ» را در مدت زمان 7 دقیقه و 53 ثانیه و 8 دهم ثانیه، طی کرده و رکورد جدیدی از خود بر جای بگذارد.

 

 

به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، قدرت این ماشین توسط یک پیشرانه 2.1 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با قدرت 508 اسب بخار و 678 نیوتن متر گشتاور تأمین می شود، ضمن اینکه از شاخصه هائی نظیر رینگ های 19 اینچی، کالیپرهای ترمز هوا خنک، رول کیج، صندلی های اسپرت «ریکارو» و تودوزی چرمی «آلکانتارا» بهره مند است.
مدل مورد بحث رکورد طی جزیره isle of man بریتانیا را با زمان 19 دقیقه و 56 ثانیه و 7 دهم ثانیه در دست داشته و قیمت آن معادل 111 هزار و 777 دلار است.

پايان خبر/

 

[ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 11:47 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

Nissan GT-R

 

نیسان به تازگی قیمت پایه رسمی برای خودروی GT-R track edition مدل 2014 در ایالات متحده را اعلام کرد .

به گزارش CarXR.ir : این خودرو که مدت نه چندان دوری در نمایشگاه اتومبیل شیکاگو حضور یافته بود ، بار دیگر و با اعلام خبر انتشار فهرست قیمت گذاری شده اش در ایالات متحده توانست در صدر اخبار قرار بگیرد .

 

 

 

طبق اعلام شرکت تولید کننده قیمت پایه نیسان GT-R track edition در ایالات متحده 115710 دلاری می باشد و این بار این خودرو امکانات بی نظیر سامانه تعلیق اسپرت ، اسپویلر عقب از جنس الیاف کربنی و رینگ های آلمینیومی مجهز شده است .

 

البته کابین خودرو در این تغیرات مد نظر قرار گرفته و به صندلی های اسپرت ریکارو مجهز شده است .

 

 

نیسان GT-R جدید دارای یک موتور 3.8 لیتری توربو دوقلو V6 به توان 545 اسب بخار و بیشینه گشتاور 627 نیوتون متر است . این موتور در کنار یک جعبه دنده شش سرعته کلاچ دوقلو قرار گرفته است .

 

قرار است تنها 150 دستگاه از هر خودروی GT-R track edition تولید شود .

 

[ یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 14:52 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

انتشار اطلاعاتی درباره نسل نو تویوتا کرولا

رخی از اطلاعات فنی نسل نو «تویوتا کرولا» کمی پیش از آغاز فروش (اواخر سال جاری میلادی) منتشر شد.
طبق این اطلاعات، قوای محرکه نسل نو «کرولا» توسط یک پیشرانه 1.8 لیتری چهار سیلندر، مجهز به سیستم اعمال زمان بندی متغیر باز و بسته شدن سوپاپ ها (که در پیشرانه های نسل های قبلی موجود نبود) تأمین می شود. قدرت حاصله توسط آن در مدل های پایه از طریق جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک (که جایگزین نمونه های 5 سرعته معمولی قدیمی شده) و در مدل های پیشرفته، توسط جعبه دنده ضریب متغیر به چرخ ها منتقل می گردد.

 

 

به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، این مدل در چهار تیپ پایه، ls، s و eco عرضه خواهد شد.
سایر اطلاعات مربوط به مدل مورد بحث، متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

[ شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:25 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

RUF RT 12 R

کمپانی RUF از مدل RT 12 R در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد.این سوپرکار برروی پورشه 997 بنا شده است.این خودرو نسبت به مدل استوک در پیست ها بهتر ظاهر خواهد شد زیرا وزن کمتری دارد.RUF برای این مدل سیستم افزایش ارتفاع تعلیق جلو را پیشنهاد کرده است که به کمک ان اسپویلر جلوی خودرو در جاده های ناهموار به زمین برخورد نکند.

 

 

 

 

 

موتور 3.8 لیتری این خودرو توان و گشتاوری معادل 537 کیلووات (730 bhp) در 7,000Rpm و 940 نیوتون متر در 3,500Rpm تولید می کند.این نیرو توسط یک جعبه دنده 6 سرعته دستی به هر چهار چرخ منتقل می شود.(سیستم انتقال قدرت به چرخ های عقب سفارشی)گفته شده است که این خودرو به حداکثر سرعتی بیش از 370 کیلومتر بر ساعت می تواند دست پیدا کند.

 

 

 

این خودروی GT از اسپویلر فیبرکربنی عقب،ساختار سبک جلوی خودرو به همراه باله های فیبرکربنی،محفظه بار با پوشش فیبرکربن سود میبرد و می توان سقف فیبرکربنی را نیز سفارش داد.در ها از الومینیوم ساخته شده اند و در داخل نیز از صندلی های فیبرکربنی و رول کیج (Roll Cage) استفاده شده است.

 

 

 

 

[ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 21:4 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

تصاویر جاسوسی از 2014 BMW F10 M5

چندی پیش نسخه ی پروتوتایپ 2014 BMW F10 M5 در حال انجام آخرین تست هایش در خیابان مورد شکار عکاسان قرار گرفت.خودرویی که طی چند ماه آینده معرفی خواهد شد.

 

 

 

برای نخستین بار است که این مدل با رنگی غیر از مشکی به خیابان ها آمده و می توان سایه ی خیره کننده ی رنگ قرمز متالیک را حس کرد.بر خلاف نسخه ی پروتوتایپ 2014 BMW M5 که آن هم اخیرا مورد شکار قرار گرفته است این مدل از پکجی رقابت ( Competition Package ) آپشنال بهره نمی برد در عوض میزبان تغییرات بسیار کمی نسبت به مدل فعلی شده است.از جمله ی این تغییرات می توان به سپر جلو , چراغ های جلو و سپر عقب اشاره کرد.

 

 

[ جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 10:54 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

از کمپانی فورد شکایت شد

به دنبال عدم تطبیق میزان مصرف سوخت اعلام شده از سوی کمپانی «فورد» برای دو مدل «فیوژن هیبرید» و «c-max هیبرید»، گروهي از مالكين اين دو خودرو،‌ از این کمپانی به سازمان حفاظت از محيط زيست آمريكا epa‌ شکایت کردند.
به گزارش سرويس بين الملل مجله ماشين،‌ مسئولين كمپاني «فورد» تاكنون از ارائه هرگونه توضيحي درباره اين موضوع خودداري كرده اند. فقط سخنگوی کمپانی آقای «تاد نیسِن» اعلام کرده: " برچسب ميزان مصرف سوخت خودروهاي نام برده به تأييد سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا رسیده و همين براي ما كافي است."
در صورت دریافت اطلاعات بیشتر، متعاقباً اعلام خواهد شد.

[ پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 12:20 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

انتشار تصاویر اولیه جدیدترین محصول مازراتی

 

مازراتی به تازگی تصاویر جدیدی از خودروی اوانترا v8 را بعد از رونمایی آن در نمایشگاه تاپ مارک موناکو 2013 منتشر کرد.

مازراتی اوانترا v8 دارای شاسی فولادی است ولی مشتریان آینده آن می توانند میان بدنه های الیاف کربنی و یا آلمینیومی بدنه این خودروی کوپه دو در یکی را انتخاب کنند.

اوانترا v8 دارای دیسک های ترمز 380 میلی متر جلو با شش پیستون و دیسک های 360 میلی متر ترمز عقب با چهار پیستون است.

 

 

 

این خودرو مجهز به رینگ های 20 اینچی آلیاژی oz می باشد که در محور جلو داخل تایرهای 30/255 و در محور عقب داخل تایرهای 25/305 قرار گرفته اند.

مهم ترین بخش مازراتی اوانترا v8 در زیر کاپوت آن قرار دارد این خودرو دارای یک موتور 7.0 لیتری v8 می باشد که قابلیت تولید 523 کیلو وات توان را دور موتور 6600 دارد و بیشینه گشتاور آن در دور موتور 4500 به 848 نیوتون متر می رسد .

این موتور در کنار یک جعبه دنده شش سرعته دستی قرار گرفته که نیروی تولیدی را به محور عقب انتقال می دهد.

این ابر خودروی 1300 کیلو گرمی می تواند ظرف مدت 3.2 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند و بیشینه سرعتی معادل 350 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند

 

[ پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 12:19 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه