ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

طراحی نسل بعدی نیسان GTR

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

طراحی نسل بعدی نیسان GTR



 طراحی جدیدی از نسل بعد نیسان GT-R به اینترنت راه پیدا کرده است. این طراحی با الهام از کانسپت اسپرت سدان که اوایل ماه جاری در نمایشگاه NAIAS در دیترویت معرفی شده بود، طراحی شده است.
، وقتی کانسپت اسپرت سدان در نمایشگاه آمریکای جنوبی به نمایش گذاشته شد، افراد بسیاری تصور کردند که این کانسپت پیش‌نمایشی از نسل بعد ماکسیما است اما عده‌ای هم فکر می‌کنند که برخی نشانه‌ها و المان‌های طراحی این کانسپت یادآور مدل GT-R و احتمالا پیش‌نمایشی از نسل بعد این مدل قدرتمند است. گفته شده که معرفی و عرضه رسمی GT-R بعدی در سال 2016 صورت خواهد گرفت.
باید به این نکته هم توجه کنیم که اندی پالمر، مدیر اجرایی نیسان نزدیک به دو هفته پیش گفته بود که نسل بعدی GT-R از ظاهری «بسیار خشن و وحشی» بهره می‌برد. نکته مهم دیگر حرف‌های او این بود که این سوپرخودروی محبوب احتمالا مجهز به سیستم هیبریدی خواهد شد و همانطور که پیش از این هم گزارش شده بود، نام این خودرو احتمالا R-Hybrid است. نیسان اواخر ماه آگوست گذشته، حق این نام را به صورت قانونی خرید و آن را به اسم خود ثبت کرد.
 
http://cdn.carbuzz.com/images2/350000/1000/0/351009.jpg

[ شنبه 19 بهمن 1392برچسب:نیسان,جی تی آر,نیسان جی تی آر,

] [ 16:42 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لینکلن نویگیتور ٢٠١٥


تقریبا هفت سالی از معرفی آخرین لینکلن نویگیتور (Navigator) در سال 2007 می‌گذرد، حالا فورد مدل 2015 نویگیتور را با حفظ اصالت کلاسیک با جلوپنجره‌ دوقلو در پس نام تجاری لوکس لینکلن معرفی کرده است.
 طراحی ظاهری SUV جدید لینکلن با توجه به موقعیت زمانی، زیاد چنگی به دل نمی‌زند اما به نسبت مدل پیشین پیشرفت‌های قابل قبولی داشته است، به طور مثال در جلوی خودروی نویگیتور مدل 2007 از چراغ‌های مستطیلی شکل با جلوپنجره بزرگ یک تکه ساده استفاده شده بود اما در مدل 2015 چراغ‌ها مدرن و توسط لامپ‌های زنون و مخصوص روز بروزرسانی شده و جلوپنجره هم تبدیل به دو جلوپنجره مشبک متقارن و جدا از هم شده است، دیگر ویژگی برتر طراحی جلو هم ورودی‌های هوای سپر در کنار مه‌شکن‌های سه تایی است. در عقب خودرو هم شاهد تغییرات مفیدی از جمله به روز شدن چراغ‌های LED عقب و متصل شدن به یکدیگر توسط یک نوار LED کشیده شده تا هر دو چراغ هستیم که به همراه بخشی از چراغ‌های عقب بر روی در پنجم نصب شده‌اند. در داخل خودرو هم پیشرفت‌های قابل قبولی حاصل شده و بر روی تجهیزات و داشبورد و پنل درها هم توسط دوخت کنتراست چرم کشیده شده است. دیگر نکته قابل توجه داخل خودرو هم ساخته شدن فرمان از چوب تراشیده شده به همراه چرم پیچیده شده به دور آن است که فرمانی بزرگ‌تر با استفاده‌ای آسان‌تر را برای راحتی و عملکرد بهتر خودرو به وجود آورده است.

[ شنبه 19 بهمن 1392برچسب:,

] [ 16:41 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

نگاهی به ب ام و X3 مدل 2015



در میانه عمر این نسل از ب ام و X3 شاهد فیس لیفت و تغییرات در این خودرو هستیم اما نه آنچنان که انتظار داریم! صادقانه باید بگوییم که آنچه در چهره X3 2015 می‌بینید، تفاوتی با مدلهای قبلی ندارد. و اگر دنبال تغییری هستید باید سر در زیر کاپوت فرو ببرید.
تیم طراحی به سرپرستی Adrian van Hooydonk در ابتدا روی جلوپنجره کلیه‌ای شکل ب ام و دست گذاشت و آن را دوباره طراحی کرد. جلوپنجره با حاشیه برجسته‌تر و تیغه‌های عمودی براق اینک کاملاً به چراغ‌های جلو چسبیده است. فرم چراغ‌ها هم از حالت متوازی الاضلاع سابق خارج شده و پهن‌تر و شیب دار تر است. سپر جلو تغییرات زیادی به خود ندیده و فرم هواکش‌ها و چراغ مه شکن، دست نخورده باقی مانده است.


ادامه مطلب

[ شنبه 19 بهمن 1392برچسب:BMW X3,BMW,

] [ 16:39 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

محبوبترین خودروها در چین: فولکس، هیوندای و تویوتا



فولکس واگن، هیوندای و تویوتا توانستند عنوان پرفروش ترین خودروهای فروش رفته در بازار چین در سال 2013 را بدست آورند. حضور فولکس واگن به عنوان بزرگ ترین خودروساز دنیا در رتبه اول جای شگفتی ندارد، قطعاً حضور طولانی مدت و سابقه قوی آن ها در دستیابی به این امر بزرگ تأثیر زیادی داشته است، در رتبه بعدی شرکت کره ای هیوندای قرار گرفته است. طبق گزارش HIS Automotive، در سال 2013 هشت شرکت خارجی موفق شدند در بین 10 خودروساز پرفروش بازار چین قرار بگیرند.میزان فروش فولکس واگن با رشدی 17 درصدی به 2.4 میلیون دستگاه رسید. هیوندای رقیب کره ای آن ها با رشدی به مراتب بیشتر (حدوداً 20 درصدی) بیش از یک میلیون دستگاه در بازار چین به فروش رساند، در حالی که میزان فروش تویوتا با رشدی 15 درصدی به 858 هزار دستگاه رسید.


ادامه مطلب

[ شنبه 19 بهمن 1392برچسب:فولکس,تویوتا,هیوندای,

] [ 16:34 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

تست ۲۰۱۱ Dodge Challenger SRT۸

[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:دوج,

] [ 19:31 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

رونمایی نسخه ارتقا یافته جدیدترین محصول پورشه



کارشناسان تیونیگ شرکت TechArt برنامه ارتقایی جدیدی را برای پورشه 911 Turbo – که قرار است در نمایشگاه اتومبیل ژنو 2014 رونمایی شود – را معرفی کردند.

مالکین پورشه 911 توربو به دنبال شخصی سازی هرچه بیشتر ابر خودروهایشان هستند می توانند از بسته ارتقایی جدید شرکت تک آرت استفاده کنند. این شرکت تیونینگ یک بسته ارتقایی بدنه شامل باله های کناری ، باله های عقبی ثابت ، اسپویلر جلوی متحرک ، اسپویلر سقف و دیفیوزر ساخت شرکت تک آرت دارای کمک فنرهای اسپرت ، سامانه اگزوز از جنس فولاد ضد زنگ و رینگ های 20 اینچی آلیاژی است.

قسمت داخلی این خودرو نیز دارای روکش چرم با کیفیت ، پدال های آلمینیومی ، فرمان اسپرت ، تزئینات از جنس الیاف کربنی و حتی زیر پایی های متفاوتی است. در حال حاضر جزئیات فنی چندانی درباره 911 توربو ساخت تک آرت در دسترس نیست ولی گمان می رود که این خودرو دارای یک موتور 3.8 لیتر توربو شارژ با قابلیت تولید 520 اسب بخار توان و 710 نیوتون متر گشتاور باشد.

 

[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:پورشه,

] [ 19:28 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

کوپه XC ولوو، بهترین طراحی خودرو

کوپه XC کانسپت جدید ولوو که زبان طراحی جدید و اسپرت این شرکت را به نمایش می‌گذارد، در نمایشگاه دیترویت 2014 رونمایی شد و دو عنوان را در بخش «چشم‌ها به طراحی است» کسب کرد.

[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:ولوو,

] [ 19:21 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مولزان بیرکین، منحصربه‌فردترین خودرو بنتلی



:بنتلی موتورز به تازگی از مدل تولید محدود Mulsanne Birkin رونمایی کرد. از این مدل زیبا که منحصرا به مشتریان اروپایی فروخته می‌شود، تنها 22 دستگاه ساخته خواهد شد.

 خودرو Mulsanne Birkin به منظور بزرگداشت راننده معروف بنتلی، سر هنری تایگر تیم بیرکین ساخته شده است. این راننده افسانه‌ای در دهه‌های 1920/1300 و 1930/1310 در مسابقات بی‌شماری در سراسر اروپا شرکت کرده و عناوین قهرمانی متعددی برای بنتلی موتورز به ارمغان آورده بود. خصوصیات این مدل با تفکر در مورد این سوال برگزیده شده اند: خودروی بنتلی که امروز سر هنری انتخاب می‌کرد، چگونه بود؟

در طراحی این خودرو نکات ظریف و منحصربفردی نهفته است و اوج سواری لوکس بنتلی را به بهترین حالت ممکن به تصویر می‌کشد.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:,

] [ 19:19 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

آغاز فروش ویژه خودرو هیوندای سانتافه 2014



فروش ویژه خودرو هیوندای سانتافه 2014 با پیش پرداخت های 36 ماهه آغاز شد.

[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:هیوندای,هیوندا,سانتافه,هیوندای سانتافه,

] [ 18:59 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

نمونه اولیه ولوو XC90 آزمایش می شود

عکاسان مخفی نمونه اولیه ولوو XC90 مدل 2015 را در حال آزمون در شمال سوئد دیده اند.
 
 قبلا این عکاسان تصاویری از یک نمونه ابتدایی نسل بعدی XC90 را در حال آزمون منتشر کرده بودند اما این تصاویر جدید اولین مجموعه ای هستند که نمونه اولیه کامل این خودرو را نشان می دهند. علیرغم پوشش کاملی که بیش تر اجزای این خودرو را پنهان کرده است می توان گفت که این مدل جدید نسبت به نسل کنونی XC90 اسپرت تر خواهد بود.
 
این خودرو شبیه به بی ام و X5 است و به نظر می رسد این خودروساز سوئدی تصمیم دارد XC90 جدید را هفت سرنشینه بسازد. XC90 جدید بر اساس پلتفرم مقیاس پذیر نوین ولوو ساخته شده و اوایل سال آینده عرضه خواهد شد. ولوو ادعا می کند این خودرو یکی از ایمن ترین مدل های بازار خواهد بود. احتمالا نیروی این خودرو از موتورهای جدید VEA تامین خواهد شد که نسخه های بنزینی و دیزلی چهار سیلندر توربوشارژ هستند.
 
قبلا گفته شده بود که ولوو XC90 مدل 2015 نسخه هیبریدی شارژی نیز خواهد داشت.

11" src="http://.com/temp/ng/friendfeed.png" alt="FriendFeed" border="0" />

[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:ولوو,

] [ 18:53 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

رندر آئودی Q8 ای ترون



به گفته منابع ارشد داخلی آئودی، تولید نسخه ای کاملا الکتریکی از شاسی بلند اسپرت Q8 جدید این خودروساز به عنوان رقیب مستقیم تسلا تایید شده است.
 
 Q8 ای ترون از تکنولوژی سیستم انتقال قدرت الکتریکی و باطری های به کار رفته در ابرخودروی R8 ای ترون بهره خواهد برد در حالی که مهندسان آئودی محدوده حرکت کاربردی 595 کیلومتر را برای این خودرو در نظر دارند. گفته می شود که این خودروی جدید تا قبل از سال 2017 دیده نخواهد شد.
 
پروژه R8 ای ترون به تازگی مجددا به جریان افتاده و این خودروی به روز شده از موتورهای دوگانه الکتریکی با قدرت 376 اسب بخار و محدوده حرکتی در حدود 402 کیلومتر بهره می برد.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:ائودی,

] [ 18:51 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

كادیلاك ATS كابریو



تصاویر جدید از آنچه گفته می شود نسخه جدید کادیلاک ATS کابریو است برروی اینترنت قرار گرفته است.
 
کایلاک به تازگی طی نمایشگاه بین المللی اتومبیل امریکای شمالی خودروی ATS کوپه را معرفی کرده است ولی هم اکنن تصاویر جدیدی از نسخه کابریوی آن که ممکن است به زودی به بازار راه یابد منتشر شده است.
 
درحال حاضر کادیلاک هیچ جزئیاتی درباره این محصول جدید ارائه نکرده است اما با نگاهی به تصاویر منتشر شده اش و عدم ایجاد تغیرات محسوس در آن می توان گفت که در صورت عدم تولید این نسخه کابریو ، علاقه مندان به خودروهای ATS زیاد هم ناراحت نخواهد شد.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:کادیلاک,

] [ 18:49 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

هدیه جدید ABT برای آئودی



بنز ، باراباس را دارد ، BMW هم AC Schnitzer را در آستین پنهان داشته است ، ولی آیا آئودی برگ برنده ای در میان این همه رقبای خود و تیونرهای رسمی این قلدرهای آلمانی دارد ؟ در جواب باید گفت برگ همیشه برنده آئودی ABT بوده و هست که اگر از میان خودروهای موجود در یک کلاس آئودی با تیونینگ ABT پا به میان بگذارد ، واقعا رقابت بسیار نزدیک شده و دیگر انتخاب به سلیقه باز می گردد و نه به عملکرد و زیبایی خودروها .

Sportsline برنامه های جدید خود رابرای تقویت Audi A4 , A5 , Q5 اعلام کرد .


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:ائودی,

] [ 18:47 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

شاسی بلند کوپه قشقایی




نیسان تصمیم دارد در مقابل عرضه نمونه های جدید رینج روور اووک نسخه ای اسپرت تر از شاسی بلند کوچک قشقایی را تولید کند.

در حالی که رینج روور به فکر عرضه شاسی بلند های کوپه در بازار اروپا اقتاده است نسخه اسپرت تر و کوپه قشقایی می تواند سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهد و با این خودرو رقابت کند.

مارکو فیورا وانتی – مدیر برنامه ریزی های راهبردی محصولات نیسان در اروپا- گفت : ما در حال حاضر فعالیت خودروسازان دیگر من جمله هوندا ، آئودی و ولوو را تحت نظر داریم و تنها نظاره گر کار آن ها در بازار نیستیم .


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:نیسان,قشقایی,نیسان قشقایی,

] [ 18:46 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

تیونینگ به سبک چینی



چینی ها خودروی خود را از این پس با استفاده از لامپ های نئون و با نور پردازی خاصی تزدین می کنند به طوری که خودرو شبیه به بازی های ماشین سواری می شود.

 اسپرت کردن خودرو یکی از علاقمندی های جوانان است که در تمام نقاط دنیا می توان آن را مشاهده کرد. هر جای دنیا جوانان راهی منحصر به فرد را برای خود پیدا می کنند و حالا چینی ها دست به کاری عجیب زده اند.

جوانان چینی در اقدامی جالب و برای فرار از شر چهره خسته کننده خودروهای خود راهی جدید را ابداع کردند. آن ها خودروی خود را از این پس با استفاده از لامپ های نئون و با نور پردازی خاصی تزدین می کنند به طوری که خودرو شبیه به بازی های ماشین سواری می شود.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:تیونینگ,

] [ 18:42 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه