ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

جشنواره رنگ های آئودی در اوکراین

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

جشنواره رنگ های آئودی در اوکراین

جنگ سرجای خودش و ماشین بازی همن  سر جای خودش.این را می شود در مورد اوکراین گفت.اگرچه بخش شرقی اوکراین درگیر جنگ داخلی است اما در پایتخت این کشور هفته گذشته نمایندگی ائودی یک جشنواره یک روزه را برگزار کرد. در این جشنواره رنگ های مختلف خودرو آئودی  به نمایش گذاشته شد. هدف از آن نشان دادن طیف گسترده رنگ های این خودرو است که گفته میشود در بین خودروهای اروپایی متنوع ترین رنگ های استاندارد را دارد.رنگی که در این برنامه بیشتر مورد توجه قرار گرفت یکی از طیف های سبز معروف به وایپر گرین بود. همچنین خودروی آئودی ای 3 نیز به عنوان خودرو برتر جشنواره انتخاب شد.

به اشتراک بگذارید...

محمد فرزانه فر

دنیای خودرو

[ یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:آئودی,رنگ,جشنواره,همایش,

] [ 15:28 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

چراغ های Audi، تکنولوژی هایی از فردا


اگر چه امروزه هرگاه صحبت از تکنولوژی های آینده در طرح های مفهومی شرکت های ماشین سازی مطرح می شود، بیشتر یاد ماشین های بدون راننده، سیستم های توقف هوشمند یا ادغام امکانات اسمارت فون ها با اتومبیل ها می افتیم. اما عکس کانسپت اتومبیل آئودی چیز دیگری را می گوید.

Audi یکی از اولین استفاده کنندگان چراغ های فول LED در اتومبیل ها بود و اکنون تصمیم گرفته این کار را به شکل کاملا متمایزی انجام دهد. اگر شب هنگام پشت سر یک آئودی حرکت کنید، غیر ممکن است که چراغ آن شما را به اشتباه انداخته و نور کم یا نامطمئنی را از خود باز تاباند. امسال هم انها سراغ چراغ های ال ای دی ماتریکسی رفته اند که اشعه نور هر ال ای دی را به چند شعله تقسیم می کند. این شیوه آنها را قادر ساخته تا در هر موقعیت روشنایی و نور بیشتری را داشته باشند و همچنین چراغ ها را به یک دوربین مجهز کنند.

به اشتراک بگذارید...

[ چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:Audi,ایودی,

] [ 17:20 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

ائودی RS6-R ا بی تی


کمپانی ABT ، تیونر اختصاصی محصولات آئودی، از نسخه تقویت شده و تولید محدود rs6-r avant، در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد کرد. 
قوای محرکه rs6 avant در حالت استاندارد، توسط پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر خورجینی، به قدرت 560 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر تأمین می شود، اما مهندسین ABT توانسته اند با تغییر در نقشه واحد کنترل کامپیوتری، استفاده از اگزوز جدید از جنس استیل ضد زنگ با خروجی های y شکل و کاتالیست تقویت شده، این میزان را به 730 اسب بخار و 920 نیوتن متر برسانند! پیش بینی می شود این ماشین بتواند شتاب اولیه را بین 4 الی 5 ثانیه، ثبت کند.
 از میان شاخصه های فنی و ظاهری مدل مورد بحث، میتوان به این موارد اشاره داشت:
- سیستم تعلیق اسپرت با قابلیت تنظیم هوشمند ارتفاع
- تایرهای حرفه ای دانلوپ با رینگ های 22 اینچی آلیاژی
- سیستم چهار چرخ متحرک کواترو
- استفاده از فیبرکربن در ساخت لیپ سپر جلو، ورودی های هوا، جلوپنجره، رکاب های جانبی، اسپویلر عقب و. . . با اکسنت های قرمز رنگ
- چراغ های led نشان دهنده مناسب ترین زمان تعویض دنده
- استفاده از فیبرکربن برای تزیین فضای داخلی و. . .
از این مدل فقط 25 دستگاه ساخته خواهد شد و با قیمت 82 هزار دلار به فروش خواهد رسید.

[ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:ائودی,

] [ 15:35 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

آئودی TT مدل 2015



 پس از درز تصاویر و تیزرهای آئودی TT مدل 2015 اکنون اولین تصاویر رسمی از این خودرو منتشر شده است.
گمان می رود نسل سوم TT اواخر سال جاری وارد نمایندگی های فروش شده و اولین خودروی اسپرت این خودروساز آلمانی باشد که بر اساس پلتفرم MQB فولکس واگن ساخته می شود. در این تصاویر مشخص است که TT جدید از عناصر سبکی بهره می برد که مدل های قبلی آن را بسیار محبوب کرده بودند.
 
آئودی TT و TTS با سه موتور چهار سیلندر متفاوت ارائه خواهند شد. موتور 2.0 لیتری TFSI استاندارد قدرت 230 اسب بخار خواهد داشت در حالی که همین موتور در TTS قدرتمندتر دارای 310 اسب بخار نیرو خواهد بود. این سیستم انتقال قدرت گشتاور 370 نیوتون متر خواهد داشت که با اتصال به گیربکس دستی شش سرعته و دیفرانسیل جلو اجازه می دهد شتاب صفر تا صد خودرو 6 ثانیه باشد. یک موتور دیزلی 2.0 لیتری TDI نیز با قدرت 184 اسب بخار و گشتاور 379 نیوتون متر در خط تولید TT خواهد بود.

[ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:ائودی,

] [ 15:32 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

رندر آئودی Q8 ای ترون



به گفته منابع ارشد داخلی آئودی، تولید نسخه ای کاملا الکتریکی از شاسی بلند اسپرت Q8 جدید این خودروساز به عنوان رقیب مستقیم تسلا تایید شده است.
 
 Q8 ای ترون از تکنولوژی سیستم انتقال قدرت الکتریکی و باطری های به کار رفته در ابرخودروی R8 ای ترون بهره خواهد برد در حالی که مهندسان آئودی محدوده حرکت کاربردی 595 کیلومتر را برای این خودرو در نظر دارند. گفته می شود که این خودروی جدید تا قبل از سال 2017 دیده نخواهد شد.
 
پروژه R8 ای ترون به تازگی مجددا به جریان افتاده و این خودروی به روز شده از موتورهای دوگانه الکتریکی با قدرت 376 اسب بخار و محدوده حرکتی در حدود 402 کیلومتر بهره می برد.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:ائودی,

] [ 18:51 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

هدیه جدید ABT برای آئودی



بنز ، باراباس را دارد ، BMW هم AC Schnitzer را در آستین پنهان داشته است ، ولی آیا آئودی برگ برنده ای در میان این همه رقبای خود و تیونرهای رسمی این قلدرهای آلمانی دارد ؟ در جواب باید گفت برگ همیشه برنده آئودی ABT بوده و هست که اگر از میان خودروهای موجود در یک کلاس آئودی با تیونینگ ABT پا به میان بگذارد ، واقعا رقابت بسیار نزدیک شده و دیگر انتخاب به سلیقه باز می گردد و نه به عملکرد و زیبایی خودروها .

Sportsline برنامه های جدید خود رابرای تقویت Audi A4 , A5 , Q5 اعلام کرد .


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:ائودی,

] [ 18:47 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

آئودی A3 قیمت گذاری شد
 
 

آئودی به تازگی اقدام به قیمت گذاری رسمی سدان A3در ایالات متحده کرده و مبلغ 29900 دلار را به عنوان بهای پایه آن انتخاب نموده است .

 طبق اعلام شرکت تولید کننده ، سدان آئودی A3 با قیمت پایه 29900 دلار در ایالات متحده عرضه خواهد شد. البته در صورت تجهیز A3 به موتور 2.0 لیتری TFSIبه توان 220 اسب بخار قیمت آن به 32900 دلار افزایش می یابد. این خودرو در حالت پایه به یک موتور 1.8 لیتری TFSI به توان 170 اسب بخار مجهز است.

سه نسخه متفاوت Premium ،Premium Plus ،  Prestinge برای A3 در نظر گرفته شده است . گران ترین نسخه سدان A3 دارای بسته کمکی رانندگی ، بسته طراحی خارجی اس ، سامانه صوتی Band & Olufsen و سامانه ناوبری MMI می باشد.

البته A3 بدون در نظر گرفتن موتور نصب شده برروی آن دارای جعبه دنده خودکار شش دنده اس ترونیک است. نسخه پایه سدان A3 به سانروف پانورامیک ، سامانه اطلاعاتی سرگرمیMMI ، صندلی هایی با روکش چرم و چراغ های جلوی زنون دوقلو مجهز می باشد. 

   

[ پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:ائودی,

] [ 16:41 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

آئودی A8L Securiby 2015
 
 

خودروی آئودی A8L Securiby رسما رونمایی شد .

 این خودرو دارای سطح بالایی ایمنی و حتی در مقابل موشک های بالستیک نیز مقاوم می باشد.

هنوز مشخص نیست مشتریان A8L Securiby که دارای بدنه ای بسیار مقاوم است چه کسانی خواهند بود ولی بایستی گفت این خودروی لوکس دارای امکانات عجیب تری نظیر خروج اضطراری ، سامانه تولید هوای سالم ، سامانه اتفای حریق ، سامانه تولید دود ، سامانه قفل ضد سرقت درها ، چراغ های LED و سامانه ضبط تصادفات است.

A8L Securiby دارای یک موتور 4.0 لیتری TFSI V8 به توان 435 اسب بخار وگشتاور 500 نیوتون متر است و می تواند ظرف مدت 7.5 ثانیه سرعتش را از صفر به صدکیلومتر بر ساعت برساند. البته یک موتور W12 FSI به توان 500 اسب بخار و گشتاور 625 نیوتون متر که شتاب صفر تا صدش 7.1 ثانیه می باشد نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است. بیشینه سرعت این خودرو به 210 کیلومتر بر ساعت محدود شده و مصرف سوخت آن 13.5 لیتر بر هر صدکیلومتر است.

   

[ پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:A4,Audi,آئودی,

] [ 16:22 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

ئودی A7 تیونینگ


 یکی از شاهکارهای آئودی این‌بار میهمان مهندسان کارخانه تیونینگ SR Auto شده است تا مورد بهینه سازی‌های ظاهری و فنی قرار بگیرد که نتیجه کار تولید یک A7 با سطوحی مواج، چهره‌ای خشمگین و نیرویی مضاعف شده است.

  این آئودی به طور خاص مجهز به یک پیشرانه شش سیلندر سوپرشارژدار TFSI با حجم 3 لیتر شده است و این پیشرانه نیرومند یارای تولید 310 اسب بخار توان و 440 نیوتن بر متر گشتاور را دارد و علاوه بر این دارای تجهیزات استاندارد فوق‌العاده‌ای از سوی سازنده است.

   

ادامه مطلب

[ سه شنبه 24 دی 1392برچسب:ائودی,

] [ 14:33 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

آئودی آلرود شوتینگ بریک 2015

 

 

آئودی آلرود شوتینگ بریک کانسپت قبل از نمایشگاه خودروی دیترویت سال 2014 رسما معرفی شد.

 آئودی آلرود شوتینگ بریک با سیستم انتقال قدرت هیبریدی شارژی، قدرت 408 اسب بخار، گشتاور 649 نیوتون متر و وزن 1599 کیلوگرم دارد. در نتیجه این کراس اوور کوپه شتاب صفر تا صد 4.6 ثانیه دارد. موتور بنزینی این سیستم هیبریدی یک 2.0 لیتری TFSI با قدرت 292 اسب بخار و گشتاور 379 نیوتون متر است در حالی که دو موتور الکتریکی برای کمک به حرکت این خودرو به کار رفته اند.

این خودرو با رنگ آبی یخی به نمایش در می آید و اولین باری را نشان می دهد که این خودروساز آلمانی سبک آلرود و e ترون را در کنار یک دیگر به کار برده است. آئودی امیدوار است آلرود شوتینگ بریک که به صورت یک کراس اوور کانسپت ساخته شده و برای ورزش های تفریحی بسیار کاربرد دارد افراد جوان، ورزشکار و فعال را به خود جذب کند.

   

[ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:ائودی,

] [ 15:18 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

جزئیات منتشر شده از شاسی بلند جدید آئودی
 
 

آئودی اعلام کرده است که شاسی بلند کوچک Q1 در سال 2016 به مدل های شاسی بلند این خودروساز می پیوندد.

 Q1 در جایگاه آخر خط تولید شاسی بلندهای آئودی قرار می گیرد و هدف از ساخت آن مشتریان نیسان جیوک هستند که خودرویی پرمیوم می خواهند. آئودی که تمام شماره ها را از A1 تا A8 در خط تولید خودروهای خود به کار برده قصد دارد این روند را برای شاسی بلندهایش نیز ادامه دهد.

داخل این خودرو شبیه به مدل های آئودی کنونی بوده و از سیستم MMIبهره خواهد برد و احتمالا یک صفحه نمایش مسی در آن معرفی می شود.

   

ادامه مطلب

[ شنبه 21 دی 1392برچسب:ائودی,

] [ 23:0 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

آئودی و چراغ های لیزری


آئودی نسخه ای جدید از کانسپت اسپرت کواترو را در نمایشگاه مصارف الکترونیک سال 2014 رونمایی خواهد کرد که به چراغ های جلوی پرتو لیزری مجهز است.

 کانسپت اسپرت کواترو لیزرلایت از سیستم انتقال قدرت هیبریدی 700 اسب بخاری بهره می برد که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شد. چیزی که این خودرو را منحصر به فرد می کند چراغ های جلویی هستند که نیروی خود را از دیودهای لیزری با برد 499.8 متر می گیرند. این مقدار برد، دو برابر مسافتی است که پرتوهای بالای چراغ های LED می توانند طی کنند. پرتوهای این چراغ ها نیز سه برابر روشن تر از پرتوهای بالای چراغ های LED هستند.

   

ادامه مطلب

[ دو شنبه 16 دی 1392برچسب:آئودی,

] [ 14:14 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

ارتقاء آئودی R8 V10 توسط شرکت REGULA



کارشناسان تیونینگ REGULA به تازگی آخرین دستاورد خود ، بسته ارتقایی آئودی R8 V10 اسپایدر فیس لیفت مدل 2013 را رونمایی کرد. طبق علام شرکت تیونینگ این خودرو دارای یک بسته ارتقایی آیرودینامیک از جنس الیاف کربنی شامل سپرهای متفاوت جلو و عقب و چندین قطعه دیگر است.به علاوه REGULA خودروی R8 V10 فیس لیفت را به یک سامانه اگزوز و همین طور اسپویلر جدید مجهز کرده است.

تغییرات ایجاد شده در این خودروی اسپرت آلمانی به همین جا ختم نمی شود چراکه این خودرو به رینگ های آلیاژی 20 اینچی و تایرهای 30/265 و 25/305 برای چرخ های جلو و عقب مجهز شده است. البته هیچ بهبودی روی عملکرد موتور R8 V10  انجام نداده و آن همچنین به یک موتور 5.2 لیتری FSI به توان 525 اسب بخار و گشتاور 530 نیوتون متر مجهز است.

به گفته REGULA این بسته بدنه و چرخ ها با تمامی نسخه های آئودی R8 کوپه و اسپایدر مدل 2013 سازگار است. قیمت این بسته افزایشی 7950 دلار در نظر گرفته شده است.



ادامه مطلب

[ چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:R8,Audi,

] [ 12:1 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

گوگل و توسعه‌ی اندروید به‌عنوان سیستم‌عامل خودروهای آئودی
 

گویا فعالیت در زمینه‌ی اتومبیل‌ها حوزه‌ی جدیدی است که گوگل در نظر دارد در آن به فعالیت بپردازد. صنعت خودروسازی حوزه‌ای است که پتانسیل بالایی برای استفاده از سیستم‌های هوشمند در آن وجود دارد، مطمئنا همگام‌سازی سیستم‌ناوبری خودرو با تلفن‌هوشمند اندرویدی، بسیار جذاب خواهد بود.

براساس گزارش وال استریت ژورنال، گوگل در حال همکاری با خودروساز آلمانی آئودی است تا توسعه‌ی سیستم‌جدیدی برای سرگرمی و همچنین پردازش اطلاعات در درون خودروها براساس سیستم‌عامل اندروید را ایجاد کند. این دو کمپانی در نظر دارند تا در نمایشگاه CES 2014 پرده از همکاری یکدیگر بردارند.


ادامه مطلب

[ سه شنبه 10 دی 1392برچسب:ائودی,گوگل,اندروید,

] [ 23:17 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

آئودی سدانA3
 
 

آئودی قیمت سدانA3  جدید را قبل از عرضه در ماه ژانویه برای استرالیا اعلام کرده است.

قیمت این خودروی چهار در جدید از 39800 دلار به اضافه هزینه جابه جایی شروع می شود که 5600 دلار ارزان تر از نسل قبلی آن است.

قیمت این سدان جدید آن را در رقابت با مرسدس بنز CLA  قرار می دهد که از ماه اکتبر با قیمت پایه 49990 دلار در استرالیا عرضه شد.

مدیر آئودی در استرالیا، اندرو دایل گفت: "این بخش از بازار بسیار رقابتی است و A3 اسپرت بک پس از عرضه در ماه می سال 2013 با واکنش خوبی مواجه شد. اکنون با عرضه این سبک بدنه کاملا جدید در این گروه در پی جذب مشتریان بیش تری هستیم."

سدان A3 در استرالیا با سه گزینه موتور شامل سه بنزینی و یک دیزلی عرضه خواهد شد.

تمام این موتورها به طور اختصاصی به گیربکس اتوماتیک دو کلاجه هفت سرعته آئودی متصل هستند.

برای مدل اترکشن ابتدایی این خودرو موتور بنزینی 1.4 لیتری TFSI با قدرت 138 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتون متر به کار می رود که قیمت 39800 دلار به اضافه هزینه جابه جایی دارد.

مدل های امبیشن این خودرو از موتورهای بنزینی 1.8 لیتری TFSI با قدرت 177 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتون متر و دیزلی 2.0 لیتری TDI با قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتون متر بهره می برند که هر دو 44800 دلار قیمت دارند.

در سطح بالای مدل های این خودرو موتور 1.8 لیتری TFSI با قدرت 177 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتون متر به کار می رود. این مدل قیمت 47800 دلار دارد.



[ جمعه 6 دی 1392برچسب:,

] [ 18:34 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه