ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

مالاقاتی کوتاه با شاهکار براباس

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

مالاقاتی کوتاه با شاهکار براباس
 
آیا تا کنون به این فکر کرده‌اید که قوی‌ترین کوپه چهار سرنشین تمام چرخ محرک در جهان چه خودرویی است؟ اگر چنین خودرویی را می‌شناسید بهتر است دیگر فراموشش کنید، چون براباس با معرفی جدیدترین مدل مرسدس بنز کوپه S63 AMG به عنوان آخرین پروژه کاری خود، رسماً نام این خودرو را در جدول رده‌بندی قوی‌ترین خودروی کوپه چهار سرنشین در جایگاه نخست قرار داده است.
در این پروژه، براباس بخش عمده فعالیت خود را در بخش قدرتی خودرو با قرار دادن یک پیشرانه قدرتمند 6 لیتری هشت سیلندر V شکل BiTurbo با توربوشارژرهای دوقلو اصلاح شده به همراه واحدهای کمپرسور بزرگ‌تر و منیفولید‌های اگزوز اصلاح شده در زیر کاپوت خودرو معطوف کرده که با بروزرسانی‌های کلی و افراطی‌گری در اطلاعات خروجی ECU ودستکاری برنامه‌های آن موجب استخراج قدرت 850 اسب بخاری در دور موتور 5400 دور بر دقیقه و گشتاور سرسام‌آور 1450 نیوتن متری بین دور موتور 2500 الی 4500 دور بر دقیقه شده که برای حفظ ایمنی سرنشینان خودرو براباس حداکثر سرعت اتومبیل را با سیستم‌های الکترونیکی در 350 کیلومتر بر ساعت محدود کرده است ولی همچنان با هدایت کامل 1450 نیوتن متری گشتاور به خطوط انتقال، شتاب صفر تا صد 3.5 ثانیه‌ای و شتاب 0 تا 200 کیلومتر بر ساعت 9.4 ثانیه‌ای خودرو را حفظ کرده که زمینه مناسبی برای افزایش آدرنالین خون تا مرز جنون فراهم کرده است.
در کنار تقویت فوق العاده پیشرانه، براباس دستی هم به سر و روی مرسدس بنز S63 AMG به عنوان نشانی برای شناسایی محصول خود کشیده که به طور عمده شامل سپر جدید جلو با ورودی‌های بزرگ‌تر فیبرکربنی هوا و بالچه فیبرکربنی عقب و همچنین مهم‌تر از همه رینگ‌های 18 تا 22 اینچی چرخ‌ها با رنگ خاص طلایی تاریک می‌شود.
در نمایشگاه ژنو 2015 منتظر این محصول خارق العاده براباس باشید...!
 
 

[ چهار شنبه 6 اسفند 1393برچسب:,

] [ 23:3 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

آریس در لیست بازبینی تویوتا
 
بعد از معرفی مدل‌های کمری، یاریس، اونسیس، آوالون و...، حالا نوبت به مدل آریس (Auris) رسیده تا با لباس جدید و پیشرانه‌ای بهبود یافته، سال جدید را آغاز کند.
مدل جدید تویوتا آریس 2015 در واقع نسخه فیس لیفت این برند به شمار می‌رود که در حاضر تویوتا در نمای ظاهری تنها تصویری از نمای جلو آن را به نمایش گذاشته و معرفی رسمی و کامل این محصول را برای نمایشگاه اتومبیل ژنو در نظر گرفته است. با توجه به تصاویر منتشر شده از آریس، در نمای جلو نسبت به مدل 2014، جلوپنجره خودرو اصلاح شده و در اطراف آن هم چراغ‌های جدید مشبک تمام LED با چراغ‌های مخصوص روز که ابروهای سفید رنگ بالای مجموعه چراغ‌ها را تشکیل داده‌اند، قرار گرفته است. پایین‌تر از این مجموعه هم سپر خودرو قرار گرفته که مورد بازبینی و طراحی مجدد قرار گرفته که نتیجه آن ورودی کوچک‌تر هوای میانی و قسمت اصلاح شده مه شکن‌های اطراف سپر هستند. از عقب اتومبیل هم همانطور که گفته شد، تصویری به نمایش گذاشته نشده است، اما می‌توان انتظار یک سپر جدید به همراه چراغ‌های جدید را داشت. در داخل خودرو هم شرکت سازنده محافظه‌کارانه عمل کرده و طراحی کلی مدل قبل را همچنان حفظ کرده است، ولی با استفاده از برخی عناصر مشکی رنگ کابین از طراحی خشک و یکنواخت داخل کابین کاسته است.
در زیر کاپوت خودرو هم تویوتا وعده یک پیشرانه 1.8 لیتری چهار سیلندر بنزینی با بهره‌وری بهتر سوخت را داده که به احتمال زیاد در بهترین شرایط کاری موتور حداکثر قدرت 140 اسب بخاری را بتوان از آن استخراج کرد. به هر حال برای بدست آوردن اطلاعات دقیق‌تر از مشخصات فنی آریس و همچنین نمایش کامل این خودرو باید تا برگزاری نمایشگاه خودرویی ژنو از سومین روز ماه مارس، منتظر ماند.
 
 

[ چهار شنبه 6 اسفند 1393برچسب:,

] [ 23:2 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

تغییراتی در سوبارو فارستر 2015

 

سوبارو جزییات کامل‌تری از بروزرسانی مدل 2015 فارستر پیش از جریان فروش این محصول از یکم آوریل 2015 در انگلستان منتشر کرد. جزییات بهبود یافته کابین به همراه موتور و سیستم انتقال قدرت جدید که موجب افزایش چشمگیر عملکرد و سطح رفاهی فارستر شده است.
همسان با استانداردهای جهانی و نیازهای اتومبیل، سوبارو برای پاسخگویی به خواسته‌های کاربران خود یک پیشرانه دیزلی باکسر با توان خروجی 148 اسب بخاری در قدرت و 350 نیوتن متری در گشتاور را بر روی خودرو نصب کرده که به لطف اتصال یک جعبه دنده اتوماتیک انتقال متداول CVT به پیشرانه دیزلی 2 لیتری خودرو موجب مصرف سوخت ترکیبی 6.1 لیتری در صد کیلومتر و میزان تولید 158 گرمی گازهای آلاینده محیط زیست در هر کیلومتر شده که نتیجه نهایی آن بدست آمدن شتاب صفر تا صد 9.6 ثانیه‌ای است. علاوه بر جعبه دنده CVT، سوبارو یک گیربکی دستی شش سرعته استاندارد را هم در لیست گزینه‌های سفارشی فارستر قرار داده که با مصرف 5.6 لیتری ترکیبی سوخت در صد کیلومتر و تولید 148 گرمی گازهای CO2 در هر کیلومتر سبب شتاب صفر تا صد 9.8 ثانیه‌ای برای سوبارو فارستر شده است.
در طراحی خودرو هم در حالی که ظاهر خارجی خودرو تقریبا دست نخورده باقی مانده است، در داخل کابین تغییرات محدودی صورت گرفته که اضافه شدن یک صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی مجهز به سیستم ناوبری یا GPS با کلیدها و شاسی‌های اطراف آن و طراحی مجدد کنسول ابزار و همچنین پدال‌های آلومینیومی زیر پاهای راننده، عمده این تغییرات را شامل می‌شوند.
در نهایت هم گفتنی است که سوبارو برای مدل 2015 فارستر با یک پیشرانه 2 لیتری دیزلی قیمت پایه 26 هزار و 495 پوندی را در نظر گرفته است.

 

[ چهار شنبه 6 اسفند 1393برچسب:,

] [ 23:1 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

هوراکان زیر تیغ منصوری

 

منصوری، تیونر خوش آوازه ایرانی/آلمانی صنعت خودرو از لامبورگینی منحصر بفرد هوراکان به عنوان آخرین پروژه کاری خود پرده برداری کرد، پروژه‌ای که همراه با ظاهر منحصر بفرد و قسمت‌های آیرودینامیکی اصلاح شده، قدرت و سرعت بیشتری را هم نسبت به قبل تجربه کرده است.
در برنامه اجرا شده بر روی لامبورگینی هوراکان توسط منصوری در طراحی جلو، پس زمینه مشکی چراغ‌های جلو و ورودی‌های بزرگتر هوا بر روی سپر با اسپویلرهای بزرگ‌تر فیبرکربنی و بالچه‌های هدایت کننده هوا در نظر گرفته شده و در عقب خودرو هم باله بزرگ ثابت فیبرکربنی به همراه سپر دوباره طراحی شده با دیفیوزرهای بزرگ زیر آن اجرا شده که باعث افزایش بیش از پیش جذابیت و چهره خشن این گاو سرکش ایتالیایی شده است. در داخل کابین هم منصوری برای تکمیل کار خود و ارتقای سطح اسپرت هوراکان بر روی داشبورد و صندلی‌ها از چرم مخصوص و بالشتک‌های برجسته تکیه گاهی و در ساختار آن‌ها از فیبرکربن و در مقابل راننده هم از یک فرمان اسپرت ارگونومیک و پدال‌های آلومینیمی استفاده کرده است.
منصوری همچنین پروژه کاری خود را در ظاهر خودرو محدود نکرده و با افزودن یک سیستم اگزوز و صدا خفه کن جدید اسپرت، توربوشارژر تکی با فشار بالاتر نسبت به توربو مورد استفاده در نسخه استاندارد، سیستم کنترل فشار سوخت جدید و دستکاری و بروزرسانی های اطلاعات ECU در رابطه با میزان مصرف سوخت باعث افزایش قدرت پیشرانه 10 سیلندر هوراکان در دور موتور 8200 دور بر دقیقه از 610 اسب بخار به 838 اسب بخار شده و گشتاور تولیدی موتور هم از 560 نیوتن متر در 6500 دور بر دقیقه به 780 نیوتن متر در 5300 دور بر دقیقه افزایش پیدا کرده که با انتقال آن به چرخ‌های 20 و 21 اینچی جلو و عقب موجب ثبت شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 330 کیلومتر بر ساعتی شده است.

[ چهار شنبه 6 اسفند 1393برچسب:,

] [ 22:59 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

معرفی کیا سید با موتور توربو

 

مدل جدید سید (Cee'd) با موتور توربوشارژر و یک گیربکس دو کلاچه هفت سرعته و پیشرفت‌های قابل توجه ظاهری به همراه کمپانی کیا به هشتاد و پنجمین دوره نمایشگاه خودرویی ژنو 2015 خواهد آمد.
برای خط GT کیا سید، شرکت تولید کننده به صورت پیش فرض یک پیشرانه کوچک 1 لیتری سه سیلندر با ارائه بهترین عملکرد در قبال کمترین مصرف سوخت را ارائه کرده که برای جبران قدرت تولیدی ایده‌آل، یک توربوشارژر استاندارد در مجرای ورودی هوای موتور قرار خواهد گرفت که موجب بدست آمدن قدرت 120 اسب بخاری (88 کیلووات) و حداکثر گشتاور 172 نیوتن متری از موتور 1 لیتری توربوشارژر بنزینی T-GDI شده که به صورت استاندارد به همراه یک جعبه دنده شش سرعته دستی عرضه خواهد شد.
علاوه بر این، کیا یک موتور قوی‌تر 1.6 لیتری دیزلی CRDi را هم در نظر گرفته که به لطف تغییرات قابل توجه صورت گرفته بر روی آن، قدرت تولیدی از 128 اسب بخار به 133 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم از 265 نیوتن متر به 285 نیوتن متر به همراه جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه افزایش پیدا کرده که با اتصال یک مبدل گشتاور شش سرعته اتوماتیک می‌توان حداکثر 300 نیوتن متر گشتاور را از پیشرانه خودرو استخراج نمود.
قسمت ظاهری خودرو هم به طور مجدد مورد بازبینی و طراحی قرار گرفته که رینگ‌های 17 اینچی پنج شاخه دوبل، جلوپنجره جدید با الگوهای داخلی برجسته، چراغ‌های تمام LED مجهز به چراغ‌های مخصوص روز با پس زمینه مشکی و همچنین اصلاح قسمت مه شکن اطراف سپر و اضافه نمون چند پرژکتور LED با نور سفید یخی و نصب دو خروجی اگزوز در زیر سپر اصلاح شده عقب و... بخش عمده این تغییرات را در ظاهر خارجی خودرو شامل می‌شوند.
در آخر هم گفتنی است که کیا سید در سه ماهه چهارم سال جاری در نمایندگی‌های مجاز این کمپانی در اروپا قابل سفارش خواهد بود.

[ سه شنبه 5 اسفند 1393برچسب:,

] [ 19:32 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

تست و بررسی Audi R18 E-Tron

در این پست اپیزود 125 مجموعه Ignition تیم موتورترند را برای دوستان آماده کرده ایم که در آن این تیم این بار به تست و بررسی خودرویی متفاوت می پردازد.خودرو ی تست شده در این اپیزود Audi R18 R-Tron ،خودروی مخصوص مسابقات 24 ساعته تیم آئودی در کلاس LMP1 می باشد.این خودرو ی دیزل-هیبریدی قیمتی حدود 30 میلیون دلار دارد.در ادامه می توانید این کلیپ را از مکس اسپید دریافت کنید.

تست و بررسی آئودی آر18 ای ترون

 

 

کیفیت: HD
حجم: 118MB
پسورد: www.maxspeed.ir
 
کیفیت: 360p
حجم: 32.1MB
پسورد: www.maxspeed.ir

[ سه شنبه 5 اسفند 1393برچسب:,

] [ 19:31 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

کلیپ تبلیغاتی مرسدس بنز G500 4x4

فقط یک G-Class میتواند از یک G-Class بهتر باشد. این شعاری بود که شرکت مرسدس بنز برای مدل جدید سری G خود یعنی G500 4x4 برگزیده است. خودروی شاسی بلند آفرود و چهارچرخ متحرکی که برادر G63 AMG میباشد. به گفته شرکت مرسدس این خودرو با قیمتی ارزانتر از G63 وارد بازار خواهد شد. این خودرو از موتور 4 لیتری V8 مجهز به Biturbo (بی توربو) برخوردار است. در ادامه کلیپی تبلیغاتی که توانایی های آفرود این خودروی تازه وارد را نشان میدهد را مشاهده خواهید کرد.

مرسدس بنز G500

 

کیفیت: HD
حجم: 56MB
پسورد: www.maxspeed.ir
کیفیت: 360P
حجم: 14MB
پسورد: www.maxspeed.ir

[ سه شنبه 5 اسفند 1393برچسب:,

] [ 19:30 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

d

[ سه شنبه 5 اسفند 1393برچسب:,

] [ 19:27 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه