ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

میتسوبیشی لنسر با چه مشخصاتی به ایران می‌آید ؟

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

میتسوبیشی لنسر با چه مشخصاتی به ایران می‌آید ؟
 

شرکت آرین‌موتور نماینده انحصاری محصولات میتسوبیشی ژاپن در ایران روز دوشنبه از ساعت 15 الی 18 در هتل المپیک تهران از میتسوبیشی لنسر به عنوان دومین محصولش در ایران رونمایی کرد .
این مراسم در حضور جمعی از اصحاب رسانه ، نمایندگان آرین‌موتور در سراسر کشور و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد . پیش از رونمایی از خودرو داریوش بی‌ریا مدیر‌عامل شرکت آرین‌موتور در اولین بخش سخنرانی پس از پخش فیلم‌هایی از این سدان شهری با استناد به آمار و نمودار‌ها وضعیت اقتصادی ایران و تولید و واردات خودرو را بررسی کرد و از فروش نزدیک به 1000 دستگاه خودرو میتسوبیشی ASX ( شاسی‌بلند شهری) تا کنون توسط این شرکت خبر داد
 
 

   

ادامه مطلب

[ سه شنبه 17 دی 1392برچسب:میتسوبیشی,

] [ 23:19 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

میتسوبیشی ASX یا نیسان قشقایی؟

 

بازار شاسی‌بلندهای کوچک در داخل بسیار گرم است و خودروهایی مانند کیا اسپورتج، سوزوکی ویتارا و یا هیوندای ix35 به راحتی فروش می‌روند. در این میان بعضی از بزرگان بازار جهان نیز به ایران راه یافتند و متاسفانه به دلایلی نتوانستند به موفقیتی دست یابند که شاید بزرگ‌ترین آن‌ها نیسان قشقایی باشد. خودرویی که در اروپا حسابی برای خود نامی دست و پا کرده و علارغم نام کاملا ایرانی خود نتوانست در ایران برای خود جایی باز کند.
در آن طرف نیز چندی است که میتسوبیشی با ASX وارد بازار شده و با وجود اینکه موتور 2 لیتری آن نسبت به بعضی حریفانش مانند اسپورتج و ix35 ضعیف‌تر است اما باید گفت که در عوض یک ژاپنی با اعتبار است و در کیفیت آن نمی‌توان خدشه‌ای وارد کرد اما با تمام این خوبی‌ها هنوز نتوانسته مانند رقبای کره‌ای خود در خیابان‌های کشور پر تعداد شود و بیم آن می‌رود که به سرنوشت قشقایی دچار شود. در این مقاله می‌خواهیم این دو خودرو را با هم مقایسه کنیم و به صورت اجمالی به بررسی آن‌ها بپردازیم.
جالب است که بدانید میتسوبیشی گفته است که در طراحی ASX از قشقایی الهام گرفته و آن را به عنوان پیشرو در این سگمنت قبول دارد و با وجود چهره خشنی که در جلو دارد میتسوبیشی این خودرو را برای زنان طراحی کرده است. اگر کمی دقیق‌تر به ASX نگاهی بیندازید، مشاهده می‌شود که این خودرو برادر کوچک Outlander است و در حقیقت روی همان پلتفرم پیاده شده است. لذا فاصله دو محور در این دو میتسوبیشی کاملا برابر است اما ASX خودرویی کوچک‌تر می‌باشد. در داخل نیز فضای سرنشینان ASX کاملا شبیه Outlander است اما سقف آن کمی کوتاه‌تر شده و فضای صندوق عقب نیز کمی کمتر شده تا آن را به یک شاسی‌بلند کوچک تبدیل کند.
در نهایت باید گفت که اگرچه قشقایی از نظر طولی کمی طویل‌تر از ASX است اما فضای سرنشینان عقب در ASX در شرایط بهتری است. هر دو خودرو از پیشرانه 2 لیتری بهره می‌برند و تقریبا توان تولیدی یکسانی دارند اما باید گفت که در هر دو خودرو کمی صدای موتور داخل کابین می‌آید و هر دو خودرو می‌توانند به صورت تک و یا دو دیفرانسیل باشند. البته با توجه به اینکه بهای سوخت در داخل کشور در مقایسه با دیگر کشورها بسیار پایین است و لذا مصرف سوخت از فاکتورهای اصلی خرید خودرو نیست، لذا پیش‌بینی می‌شود که در صورت عرضه شدن این خودروها با پیشرانه‌های قوی‌تر شاهد تاثیر آن در فروش نیز خواهیم بود.
همچنین هر دو خودرو دارای عملکرد خوبی در تعویض دنده‌ها هستند اما اگر بخواهید به صورت دستی دنده عوض کنید شاید بگویید که کمی ASX نرم‌تر این وظیفه را انجام می‌دهد تا قشقایی.
در حال حاضر با شرایطی که برای قشقایی پیش آمده شاید خرید آن کمی دردسرساز باشد و ASX گزینه بهتری هم از لحاظ خدمات پس از فروش و هم از لحاظ امکانات است اما قشقایی در بازارهای جهانی خودرویی بسیار معروف و پرفروش بوده و متاسفانه نتوانسته آن طور که باید و شاید در ایران به فروش برسد. امیدواریم نه تنها ASX بلکه قشقایی نیز بتوانند پر رنگ‌تر از گذشته در بازار حضور یابند تا این سگمنت را از دست کره‌ای‌ها خارج کنند.

[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:,

] [ 14:31 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

نسل جدید میتسوبیشی Evo

میتوسبیشی لنسر اولوشن سال های سال بعنوان یکی از برترین خودروهای اسپرت که توسط ژاپنی ها ساخته شده شناخته می شود . حال گزارش های اخیر حاکی از آن است که نسل جدید با تکاملی عظیم رقیبی جدید برای نیسان GT-R خواهد بود .

9080114.001.Mini17L2

 

بنابر شایعات اخیر نسل جدید میتسوبیشی لنسر  از یک پیشرانه ی هیبریدی به قدرت 500 اسب بخار بهره خواهد برد . از دیگر تغییراتی که اوو به خود خواهد دید فیس لیفت و همچنین اضافه شدن کلاس هاچ بک خواهد بود . همچنین این خودرو از تکنولوژی مورد استفاده در مدل مسابقه ای MiEV Evolution II Pikes Peak بهره خواهد گرفت .

از محتمل ترین طرح های مورد استفاده برای نسل جدید اوو،  کانسپت میتوسبیش RA که در سال 2008 معرفی شده است ،  خواهد بود .

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/9080114.001.Mini12L2.jpg

[ یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,

] [ 18:20 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

سفر طولانی ASX با یک باک سوخت

 

میتسوبیشی ASX دیزلی آقای فلیکس ایگالف در یک سفر رکوردشکنی شرکت کرد و در آخر تنها با یک باک پر توانست 1857 کیلومتر (1150 مایل) مسافت را طی نماید. متوسط مصرف سوخت این خودرو دراین مسیر که شامل شهری، جاده و بزرگراه می شد، تنها 3.76 لیتر در هر صد کیلومتر بود.

میتسوبیشی ASX رکورد دار مصرف سوخت

میتسوبیشی ASX رکورد دار مصرف سوخت

این در حالیست که این خودرو با موتور 1.8 لیتری و توان 117 اسب بخار، بصورت استاندارد و طبق کاتالوگ آن 5 لیتر در صد کیلومتر سوخت مصرف می کند! خریدار سوئیسی این خودرو شروع رکوردشکنی را از محل فروشگاه خودرو و مسیر آن را نیز از طریق وین، مونیخ، زوریخ، بازل و سپس برگشته همین مسیر انتخاب نمود. جالب اینکه بگفته وی در طول مسیر از سیستم تهویه نیز استفاده می شد. پیش از این خودروهای دیزلی استاندارد دیگری نیز مصرف سوختی در این محدوده داشتند اما دیدن یک کراس اوور که در یک مسیر معمولی به چنین رقمی دست یافته، جای امیدواری بیشتری ایجاد می کند.

میتسوبیشی ASX و راننده سوئیسی آن

میتسوبیشی ASX و راننده سوئیسی آن

 

[ پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:,

] [ 15:55 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه