ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

اسکی و لامبورگینی؟

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

اسکی و لامبورگینی؟

http://khodrobank.ir/Reviews/lamborghini-aventador-7.jpg

 

این روزها هوا سرد شده و تب و تاب اسکی داغ داغ است. همچنین معمولا وسایل اسکی کمی سخت در یک خودرو جا می‌شوند و حمل و نقل آن‌ها مشکل است. حال شرکت SR Auto Group این مشکل را برای دوستداران لامبورگینی حل کرده و یک پکیج اسکی را روی آن نصب کرده است. البته این تنها تغییری نیست که روی آن صورت گرفته و از نظر آیرودینامیکی نیز کمی بهینه شده است.
اگر بخواهیم کمی بیشتر در مورد تغییرات صورت گرفته صحبت کنیم، در حقیقت یک کیت بدنه PUR Aero روی این خودرو نصب شده که شامل بال عقب و سپرهای جلو، کناری و عقب است که همگی از فیبر کربن ساخته شده‌اند. همچنین در عقب رینگ‌های 20 اینچی و در جلو رینگ‌های 19 اینچی از شرکت Pirelli Sotto Zero استفاده شده است. و در آخر یک محفظه وسایل اسکی روی سقف آن قرار گرفته است.

[ جمعه 29 آذر 1392برچسب:لامبورگینی,

] [ 16:15 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

اولین محصول دیفرانسیل جلوی ب‌ام‌و

 

به تازگی عکس‌هایی از ب‌ام‌و سری 2 Active Tourer در مدل 2014 منتشر شده است که این خودرو را بدون هیچ استتاری در حال فیلم برداری نشان می‌دهد.
اگر به گذشته نگاهی بیندازید، مدل مفهومی این خودرو در سپتامبر سال 2012 در نمایشگاه پاریس برگزار شده بود. حال Active Tourer به عنوان اولین خودروی دیفرانسیل جلوی ب‌ام‌و آماده ورود به بازار است.


ادامه مطلب

[ جمعه 29 آذر 1392برچسب:بی ام و,

] [ 16:13 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

عرضه جک J5 با موتور 1800 سی‌سی

 

همانطورکه می‌دانید، کرمان‌موتور خودروهایی مانند لیفان x60 ، لیفان 620 ، جک توجوی و جک j5 را تولید می‌کند که بعضی از آن‌ها مانند لیفان 620 توانسته‌اند به فروش خوبی هم دست پیدا کنند. حال کرمان‌موتور برای گسترده کردن سبد محصولات خود قصد دارد جک j5 را که تا به حال با پیشرانه 1.5 لیتری عرضه می‌شد، با پیشرانه 1.8 لیتری روانه بازار کند. اقدامی که قبلا برای لیفان 620 نیز افتاده بود که البته بازخورد خوبی هم داشت و طرفداران آن را خوشحال کرده بود.


ادامه مطلب

[ جمعه 29 آذر 1392برچسب:,

] [ 16:10 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

کمبود مرسدس CLA در آمریکا
 

مرسدس اعلام کرده که CLA بهترین خودرویی است که تا کنون در آمریکا عرضه کرده چنان چه نمایندگی های فروش همچنان برای این خودرو تقاضا دارند.

 در حقیقت CLA در تمام بازارهایی که عرضه شده یک موفقت بزرگ بوده است و مرسدس قادر به پاسخ گویی به تقاضا برای این کوپه چهار در نیست.در نتیجه مرسدس به تمام نمایندگان خود در ایالات متحده اعلام کرده است که به خاطر کمبود موجودی در نیمه اول سال 2014 در انتظار تعداد خودروهای کم تری باشند.

+ویدیو در ادامه مطلب

کارخانه تولید CLA در مجارستان با تمام ظرفیت خود در حال تولید است و خروجی آن از ماه جولای سال آینده با تقاضا مطابقت خواهد داشت.

به گفته مدیر مرسدس بنز در ایالات متحده آمریکا، استیو کنون، فروش CLA موفقیتی فوق العاده در خارج از کشور محسوب می شود.

CLA به افزایش فروش کلی دیگر مدل های مرسدس کمک کرده و مشتریان جدیدی را نیز به این برند جذب کرده است. میانگین سن خریداران کلاس CLA حدود 46 سال است در حالی که این میزان برای کلاس C در حدود 54 سال و به طور کلی برای برند 57 سال است.


ادامه مطلب

[ سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:بنز,

] [ 17:34 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

بنتلی کانتیننتال



بنتلی کانتیننتال GTVX محصول جدید کارخانه ONYX است که با دیدن آن نفس بسیاری از علاقه‌مندان این برند انگلیسی در سینه حبس خواهد شد! ONYX با انتشار تصاویر و اطلاعات GTVX آن را در قالب مدلی مفهومی معرفی کرده است.
پیشرانه‌ای که در زیر کاپوت این بنتلی آرمیده است دارای هشت سیلندر بوده که به راحتی 600 اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند تا بتواند این خودروی سنگین را در عرض 4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند،

به علاوه خودرو دچار افزایش ابعاد نیز شده است و اکنون به اندازه 30 میلی‌متر از نسخه اصلی عریض‌تر است. در آماده‌سازی پکیج مورد استفاده برای بدنه کانتیننتال GTVX به میزان زیادی از پلی کربنات و الیاف کربن استفاده شده است.


ادامه مطلب

[ سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:بنتلی کانتیننتال,بنتلی,

] [ 17:24 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

ماستنگ خزنده، سریع‌تر از لامبورگینی اونتادور!


 
وقتی بحث ماشین‌های «کف‌خواب» می‌شود، یاد کف‌خواب‌های بی‌نظیر ژاپنی و آلمانی می‌افتید. ماستنگ و کامارو کف‌خواب هم قطعا کم ندیده‌اید. کف‌خواب کردن ماشین چیزی فراتر از بریدن کمک‌ها و سوار کردن آن‌ روی رینگ‌های بزرگ و تایرهای پهن است؛ مخصوصا اگر قرار باشد یک خودرو عضلانی مثل ماستنگ را کف‌خواب کنید. این ماستنگ، کف‌خوابی است رویایی که هم در جاده دلبری می‌کند و هم پیست درگ را به آتش می‌کشد!

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:فورد,موستانگ,فورد موستانک,

] [ 15:55 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لکسوس IS350 مدل ۲۰۱۴



ژرمن‌ها از سرآمدهای عملکرد در خودروهای لوکس به شمار می‌روند، ولی این بار، لکسوس نیز در مدل جدید IS350 به دنبال چنین خودرویی بوده است. لکسوس IS350 مدل ۲۰۱۴، مجهز به دو دیفرانسیل است و به ما این امکان را می‌دهد که از عملکرد آن در هر دو نوع آب و هوای مرطوب و خشک، لذت ببریم.
اول از همه، طراحی زیبای جلوپنجره با الگویی شبیه به ساعت شنی است که اولین بار در آخرین نسل از سری GS دیده شده است. همچنین LED های جدید نور در روز IS350، شبیه به لوگوی شرکت نایک در زیر چراغ‌های جلو قرار گرفته‌اند. خبر خوب برای کسانی که دنبال عملکرد خوب در خودروها هستند، پلتفرم جدید سیستم «هدایت در چرخ‌های عقب» است که باعث می‌شود تا اطمینان از عملکرد صحیح وسیله نقلیه، بیشتر شود. توزیع وزن خودرو بین چرخ‌های عقب و جلو نیز نسبتاً (54/46‌) است و به شرایط اسپورتی خودرو کمک می‌کند.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:لکسوس,لکسس,

] [ 15:50 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

موفقیتی دیگر در پیست مسابقه برای مک‌لارن



چندی پیش مدل P1 موفق شده بود که پیست معروف نوربرگ‌رینگ را در هفت دقیقه دور بزند و اکنون مک‌لارن، اطلاعات جدیدی راجع به این اتفاق منتشر کرده است. مک‌لارن چند روز پیش ویدیویی از این مراسم منتشر کرد. این سوپر خودرو موفق شد که مسیر 20.8 کیلومتری این پیست را با سرعت متوسطی بیشتر از 178 کیلومتر در ساعت به اتمام برساند. البته این موضوع شاید خیلی جالب نباشد.
چیزی که به نظر ما جالب بود، این است که سرعت دقیق متوسط خودرو چقدر بوده است. مثلا اگر این سرعت 179 کیلومتر در ساعت بود، یک دور پیست در شش دقیقه و پنجاه و هشت ثانیه تمام می‌شد. در این صورت P1 از پورشه 918 اسپایدر که همین مسیر را در شش دقیقه و پنجاه و هفت ثانیه تمام کرده بود، آهسته‌تر محسوب می‌شد. یا مثلا اگر سرعت متوسط P1 180 کیلومتر در ساعت بوده باشد، مسیر مسابقه پس از شش دقیقه و پنجاه و شش ثانیه تمام می‌شد.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:مک لارن,

] [ 15:44 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

دوج چلنجر

موتور این خودرو که هشت سیلندر خورجینی با حجم 6.4 لیتر (HEMI) است، Hellcat نام دارد.  گفته شده است که به‎کارگیری سوپرشارژر در موتور این خودرو باعث گردیده تا قدرت موتور از 470 اسب‎بخار به حدود 640 اسب‎بخار افزایش پیدا کند.این موتور جدید مجهز به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است که به این خودرو کمک می‎کند تا بهتر با کاکارو ZL1 و فورد موستانگ شلبی GT500 رقابت کند.  استانداردهای مصرف سوخت و میزان  آلایندگی نیز در این مدل جدید لحاظ شده است.

عکس در ادامه مطلب


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:دوج,چلنجر,دوج چلنجر,

] [ 18:46 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

بوگاتی با مدل افسانه‌ای خود خداحافظی می‌کند

 

 

شرکت خودورسازی بوگاتی آخرین مدل ویرون 16.4 (Veyron 16.4) خود را به فروش رساند.

شرکت خودروسازی فرانسوی بوگاتی آخرین مدل ویرون 16.4 خود را به فروش رساند و به این ترتیب طبق وعده خود، با فروش سیصدمین محصول خود فروش ویرون 16.4 را به پایان رساند.

خاطره بوگاتی ویرون با داشتن موتور 16 سیلندر 4 توربو شارژی و قدرتی معادل هزار و یک اسب بخار، برای همیشه در ذهن خودورسازان و دوستداران خودروهای سوپر اسپورت باقی خواهد ماند.

بر اساس گزارش لفت لین‌نیوز، در سال 2005 میلادی با معرفی بوگاتی ویرون به بازار تنها 5 دستگاه از آن به فروش رسید و تا سال 2007، فروش


ادامه مطلب

[ یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:بوگاتی,ویرون,بوگاتی ویرون,

] [ 15:35 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

فورد ماستنگ پوست انداخت!

 

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار فورد مدل 2015 از ماستنگ را با چهره‌ای جدید رونمایی کرد. این خودرو با وجود اینکه نسبت به مدل کنونی کمی بزرگ‌تر است اما کمی سبک‌تر نیز می‌باشد و داخل کابین آن هم فضای بیشتری دارد. فورد ماستنگ در مدل 2015 هنوز روح ماستنگ‌ها را در خود حفظ کرده و نه تنها در طراحی بیرونی، بلکه در طراحی داخلی نیز داشبورد آن هنوز مانند ماستنگ‌های سال 1964 است.
روی ماستنگ پیشرانه‌های مختلفی نصب خواهد شد مانند پیشرانه 4 سیلندر 2.3 لیتری با توان تولید 305 اسب‌بخار، پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری با توان تولید 420 اسب‌بخار و پیشرانه 6 سیلندر 3.7 لیتری با توان تولید 305 اسب‌بخار.
روی ماستنگ می‌توان گیربکس 6 سرعته دستی و یا خودکار نصب کرد اما فورد روی یک گیربکس 10 سرعته خودکار نیز کار می‌کند تا در صورت امکان بتوان ماستنگ را به این گیربکس جدید نیز تجهیز کرد.
این خودرو در 17 آپریل 2014 یعنی دقیقا 50 سال بعد از عرضه اولین ماستنگ به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد و همچنین قرار است بعد از بیش از 40 سال به بازار انگستان نیز ارایه شود. هنوز قیمت‌های فورد ماستنگ مشخص نشده است اما احتمالا قیمت آن در حدود 30 هزار پوند خواهد بود.

ادامه عکس ها در ادامه مطلب


ادامه مطلب

[ شنبه 16 آذر 1392برچسب:فورد,فورد موستانگ 2015,فورد موستانگ,

] [ 18:17 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

گلچین دریفت بچه های اهواز

[ جمعه 15 آذر 1392برچسب:,

] [ 1:44 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

کلیپ اهواز دریفت

[ جمعه 15 آذر 1392برچسب:اهواز دریفت,

] [ 1:32 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

بایک سنوا

http://khodrobank.ir/Reviews/senova-d320-005.jpg

 

به تازگی شرکت دیارخودرو اقدام به تبلیغات محصول جدید خود به نام بایک سنوا (BAIC Senova) کرده و گویا قصد دارد بعد از وینگل 3 و وینگل 5، این خودرو را راهی بازار کند (البته قبل از آن خبرهایی از ورود گریت وال H6 و M4 نیز به گوش می‌رسید).
این تبلیغات ما را مجاب کرد تا به سراغ این خودرو برویم و آن را برای شما به صورت مختصر معرفی کنیم. شرکت BAIC یکی از خودروسازان بزرگ چین است که در پکن قرار دارد و شرکت‌های هیوندای و مرسدس‌بنز برای فروش در بازار چین محصولات خود را در کارخانه‌های این شرکت تولید می‌کنند. البته این خودروساز به نام شرکت خود نیز خودروهایی را تولید کرده است که به دلیل اینکه نام بعضی از آنها چینی بود و تلفظشان کمی برایمان سخت بود متاسفانه از نام بردن آن‌ها معذوریم!
حال دیار خودرو می‌خواهد خودروی سنوا را از این شرکت وارد بازار کند. خودروی سدانی که 4861 میلیمتر طول، 1820 میلیمتر عرض و 1462 میلیمتر ارتفاع دارد و از نظر ظاهری شاید نسبت به هموطنی‌های خود در موقعیت خوبی باشد اما تا رسیدن به طراحی‌های روز دنیا هنوز فاصله دارد.
این خودرو با پیشرانه‌های 1.8 و 2 و 2.3 لیتری به بازار عرضه شده اما دیار خودرو قوی‌ترین آن‌ها یعنی مدل 2.3 لیتری را برای بازار ایران انتخاب کرده است. در این مدل، سنوا از یک پیشرانه 4 سیلندر به حجم 2290 سی‌سی بهره می‌برد که مجهز به یک توربوشارژر است و می‌تواند 246 اسب‌بخار را در 5300 دور در دقیقه تولید کند. روی سنوا یک گیربکس 5 سرعته خودکار نصب شده که به وسیله آن در 8.2 ثانیه می‌تواند به مرز 100 کیلومتر در ساعت برسد و این سرعت را تا 240 کیلومتر در ساعت ادامه دهد. مصرف سوخت این خودرو نیز به صورت ترکیبی 9.9 لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد.
بایک سنوا از نظر تجهیزات در دو تیپ Elite و Luxury عرضه شده است که اگر مدل کامل‌تر یعنی Luxury را تهیه کنید از امکاناتی نظیر سنسور نور، چراغ‌های زنون با سیستم شستشو، چراغ‌های LED مخصوص روز، سنسور باران، سانروف، کلید استارت موتور، کروز کنترل، روکش چرمی صندلی‌ها و غربالک فرمان، حافظه تنظیمات صندلی، سیستم صوتی به همراه صفحه نمایش 8 اینچی و 11 و یا 12 بلندگو، سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو، سیستم‌های ABS، EBD، BAS، CBC، TCS، HSA، سیستم TPMS، دوربین عقب و سنسور پارک در جلو و عقب بهره خواهید برد.
در نهایت باید گفت که بایک سنوا روی کاغذ از دو مزیت مهم یعنی پیشرانه قوی و امکانات مناسب بهره می‌برد که در بازار داخل بسیار تعیین کننده هستند و چیزی که باقی می‌ماند قیمت، مقبولیت برند بایک و خدمات پس از فروش است. در مورد قیمت که هنوز مشخص نیست دیار خودرو قصد دارد این خودرو را با چه قیمتی راهی بازار کند اما با کمی حدس و گمان احتمال می‌رود با شرایط فعلی بازار، نمونه‌های پایه آن قیمتی بیش از 100 میلیون تومان را داشته باشند ولی باید منتظر ماند و دید که چه زمانی و با چه قیمتی این سرباز جدید چینی راهی بازار خواهد شد.

بروزرسانی در 5 آذرماه: طبق اعلام سایت رسمی شرکت دیار خودرو، شرایطی برای پیش فروش این خودرو در نظر گرفته شده که در آن قیمت سنوا 145 میلیون تومان اعلام شده است. با این قیمت اگر فرض کنید یک خریدار قصد خرید خودرویی در محدوده قیمتی 130 تا 160 میلیون تومان را داشته باشد و حتما بخواهد یک خودروی سدان بخرد، به غیر از سنوا گزینه‌های دیگری مانند هوندا آکورد، هیوندای سوناتا، کیا اپتیما، سوزوکی کیزاشی، نیسان تینا و از همه مهم‌تر تویوتا کمری، چهارمین خودروی پر فروش جهان در سال 2012 را هم می‌تواند انتخاب کند که هر کدام برای خود دارای افتخارات و مزایای بسیاری هستند.

ادامه عکس ها در ادامه مطلب


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 13 آذر 1392برچسب:,

] [ 20:53 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

تاریخ رونمایی مرسدس کلاس C جدید

http://khodrobank.ir/Reviews/2015-mercedes-benz-c-class-w205-completely-revealed-photo-gallery-1080p-7.jpg

 

چند هفته‌ای است که عکس‌هایی از مرسدس‌بنز کلاس C جدید (مدل 2015) منتشر شده و در این عکس‌ها هیچ‌گونه استتاری روی این خودرو قرار ندارد و چهره آن قبل از رونمایی رسمی فاش شده است.
حال مرسدس‌بنز اعلام کرده که می‌خواهد قبل از نمایشگاه دیترویت، که در اواسط ژانویه برگزار می‌شود، در 16 دسامبر این خودرو را به صورت رسمی رونمایی کند.
هنوز معلوم نیست که دقیقا چه پیشرانه‌هایی روی این کلاس نصب خواهد شد اما تا به این جای کار بعضی از آن‌ها مانند پیشرانه دیزلی C220 BlueTech با توان 168 اسب‌بخار، پیشرانه C180 با توان 154 اسب‌بخار و پیشرانه C220 با توان 182 اسب‌بخار مشخص شده‌اند اما مطمئنا پیشرانه‌های دیگری نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.
نکته جالب این جاست که اینبار کلاس C نه تنها در مدل‌های سدان، استیشن و کوپه عرضه خواهد شد بلکه مدل کروک نیز تولید می‌شود.
دیگر نکته‌ای که در مورد کلاس C جدید باید گفت این است که در مدل C63 AMG، دیگر از پیشرانه 6.2 لیتری خبری نیست و به جای آن یک پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر مجهز به توئین توربو شارژ استفاده می‌شود که مرسدس به آن کد M177 را داده و می‌تواند 500 اسب‌بخار را تولید کند.
از آنجاییکه کلاس C یکی از محبوب‌ترین خودروهای وارداتی در داخل است، امیدواریم این خودرو نیز البته با قیمتی معقول به بازار داخل نیز وارد شود.

[ چهار شنبه 13 آذر 1392برچسب:بنز,

] [ 20:52 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه