ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

آغاز تولید لکسوس NX

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

آغاز تولید لکسوس NX
 
 

لکسوس ، برند لوکس تویتا ، به تازگی از آغاز تولید شاسی بلند NX در تاسیسات میاتای ژاپن خبر داد.

ایوائو نیهاشی یکی از مدیران ارشد این شرکت گفت : مردم سراسر جهان تحت تاثیر اخبار پیرامون NX قرار گرفته اند و نمایندگی ها نیز توجه پتانسیل بالای این خودرو شده اند. ما عقیده داریم که NX فروش بسیار خوبی در سراسر جهان خواهد داشت و به عنوان یک محصول اصلی برند لکسوس مطرح خواهد شد.

لکسوس NX مدل 2015 در حال حاضر در اروپا به فروش می رسد و قرار است از پاییز امسال نیز به ایالات متحده راه پیدا کند. قیمت پایه نسخه این محصول که 300hs نام دارد حدود 29495 پوند می باشد و در نسخه های دیگر تا 42995 نیز افزایش پیدا کند. موتور 2.0 لیتری توربو شارژ دارای توان 235 اسب بخار و گشاور 349 نیوتون متر می باشد و به توربو شارژ مجهز است.

به اشتراک بگذارید...

 

[ یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:لکسس,لکسوس,

] [ 14:27 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لکسوس RC-F 2015
 
 

کسوسRC-F کوپه قبل از نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی و تصاویری از آن منتشر شده است.

زمانی که این مدل با موتور V8 و قدرت مازاد 450 اسب بخار و تکنولوژی ابرخودروی لکسوس LFA به فروش برسد رقیب بی ام و M4 جدید خواهد بود.

موتور 5.0 لیتری V8 جدید با قدرت 450 اسب بخار این خودرو از موتور دوگانه توربوی شش خطی جدید بی ام و با قدرت 425 اسب بخار پیشی می گیرد و لکسوس ادعا می کند این موتور قدرتمندترین V8 جاده ای خواهد بود که تا کنون تولید کرده است. البته دیگر ویژگی های اساسی آن مانند گشتاور و میزان مصرف سوخت هنوز اعلام نشده اند.

با این که تولید لکسوس LFA در سال 2012 به پایان رسید هنوز تمام مهندسانی که روی برند F لکسوس کار می کنند از آن الهام می گیرند.

   

ادامه مطلب

[ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:لکسوس,لکسس,

] [ 14:23 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

تصاویر فاش شده از لکسوس RC-F
 

کوپه اسپرت RC-F جدید لکسوس که قرار است ماه آینده در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی رسمی شود، هنوز به طور کامل معرفی نشده است.

تا کنون تصاویر تیزری با جزئیات اندکی در مورد تجهیزات قسمت جلو و و کاپوت این خودرو منتشر شده بودند. اما به تازگی تصویری اسکن شده  از مقاله ای در یک نشریه چیزی را نشان می دهد که احتمالا اولین تصویر از این خودروی مجهز به موتور V8 با قدرت 460 اسب بخار است.

لکسوس قصد دارد مجددا با جدیدترین محصول عملکردی خود با خودروهای اسپرت لوکس آلمانی مانند مرسدس C63 AMG، بی ام و M4 و آئودی RS4 رقابت کند.

 

   

[ شنبه 14 دی 1392برچسب:لکسس,لکسوس,

] [ 13:23 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لکسوس IS350 مدل ۲۰۱۴



ژرمن‌ها از سرآمدهای عملکرد در خودروهای لوکس به شمار می‌روند، ولی این بار، لکسوس نیز در مدل جدید IS350 به دنبال چنین خودرویی بوده است. لکسوس IS350 مدل ۲۰۱۴، مجهز به دو دیفرانسیل است و به ما این امکان را می‌دهد که از عملکرد آن در هر دو نوع آب و هوای مرطوب و خشک، لذت ببریم.
اول از همه، طراحی زیبای جلوپنجره با الگویی شبیه به ساعت شنی است که اولین بار در آخرین نسل از سری GS دیده شده است. همچنین LED های جدید نور در روز IS350، شبیه به لوگوی شرکت نایک در زیر چراغ‌های جلو قرار گرفته‌اند. خبر خوب برای کسانی که دنبال عملکرد خوب در خودروها هستند، پلتفرم جدید سیستم «هدایت در چرخ‌های عقب» است که باعث می‌شود تا اطمینان از عملکرد صحیح وسیله نقلیه، بیشتر شود. توزیع وزن خودرو بین چرخ‌های عقب و جلو نیز نسبتاً (54/46‌) است و به شرایط اسپورتی خودرو کمک می‌کند.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:لکسوس,لکسس,

] [ 15:50 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لکسوس ES250

http://khodrobank.ir/Reviews/Lexus_ES250_4.jpg

 

همانطورکه می‌دانید چند وقتی است ورود خودروهای با حجم موتور بالای 2500 سی‌سی ممنوع شده . حال کاری به دلایل آن نداریم و فعلا اتفاقی که افتاده تمایل واردکننده‌های خودرو به عرضه خودروهایی با حجمی کمتر از 2500 سی‌سی است. از این بین ایرتویا اخیرا توانسته مجوز واردات لکسوس ES250 را بگیرد که در چند ماه پیش مدل‌های ES350 آن وارد شده بود اما با وضع قوانین جدید واردات آن نیز متوقف شد.
لکسوس ES250 از نظر ظاهری کاملا شبیه به مدل ES350 است اما دارای یک پیشرانه 4 سیلندر به حجم 2494 سی‌سی می‌باشد و می‌تواند حداکثر 184 اسب‌بخار را در 6000 هزار دور در دقیقه تولید کند. مصرف سوخت این ژاپنی اصیل 7.9 لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد و می‌تواند به کمک گیربکس 6 سرعته خودکاری که روی آن نصب شده در عرض 9.8 ثانیه به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد. تا به اینجای کار پیشرانه ES250 شبیه به تویوتا کمری‌های جدید وارد شده است اما کمی کم مصرف‌تر و البته کندتر (شتاب کمری 8.8 ثانیه و مصرف سوخت آن 9.3 لیتر می‌باشد)! که دلیل آن را می‌توان در اضافه وزن حدود 200 کیلوگرمی ES250 نسبت به کمری یافت.
اما قبل از قضاوت کردن کمی صبر کنید. اگرچه ممکن است ES250 کمی از نظر شتاب از هموطنی خود کندتر باشد اما جدای از چهره بسیار عالی آن، که نمی‌توان به راحتی در محصولات تویوتا مخصوصا تویوتا کمری و آریون یافت، امکانات ES250 است که با توجه به کیفیت ژاپنی خود می‌تواند به راحتی برگ برنده خود را رو کند!
از تجهیزاتی که روی ES250 قابل نصب است می‌توان به سیستم SmartAccess، سقف پانوراما، کروز کنترل به همراه رادار، سیستم HomeLink، سیستم صوتی با 8 بلندگو، صفحه نمایش میانی (7 یا 8 اینچی)، سیستم تغییر حالت رانندگی در سه مدل ECO، Normal و Sport، سیستم نشان‌دهنده بهینه‌ترین حالت رانندگی، سیستم‌های امنیتی VSC، TRAC، BA، EBD، و ترمز ABS روی هر چهر چرخ، سیستم Smart Stop، تزئینات چوبی، گرمکن و روکش چرمی صندلی‌ها، دوربین عقب، نویگیشن و قابلیت تبدیل صدا به متن برای ارسال پیام کوتاه اشاره کرد که بعضی از این تجهیزات حتی در فول‌ترین رقیبان ژاپنی خود مانند تویوتا آریون نیز دیده نمی‌شود.
اما می‌رسیم به مهم‌ترین فاکتور یعنی قیمت لکسوس ES250. اگر کمی این خودرو را با دیگر هم قیمتی‌های خود در بازارهای حاشیه خلیج فارس مقایسه کنید می‌توان حدود قیمت آن را حدس زد که احتمالا لکسوس ES250 در مدل‌های پایه حدود 200 میلیون تومان و در مدل‌های فول قیمت آن نزدیک به 300 میلیون تومان نیز می‌رسد. البته این تنها یک گمان است و برای مشخص شدن قیمت واقعی باید تا عرضه آن به بازار صبر کنیم.
با این تفاسیر یکی از چالش‌های بزرگ سر راه این تازه وارد چشم بادامی، پیشرانه ضعیف آن می‌باشد که از مهم‌ترین عوامل خرید در بازار ایران است اما از طرفی دیگر امکانات و کیفیت ناب ژاپنی ES250 شاید نظر بسیاری را به خود جلب کند و آن‌ها را قانع کند که در محدوده 200 میلیون تومانی به جای خرید یک 6 سیلندر کره‌ای مانند هیوندای آزرا، یک 4 سیلندر ژاپنی را انتخاب کنند.

[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:لکسس,لکسوز,

] [ 17:33 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لکسوس RC کوپه

http://khodrobank.ir/Reviews/Lexus_RC_city_dynamic_rear.jpg

 

همانطورکه می‌دانید در اواخر ماه جاری میلادی قرار است نمایشگاه توکیو برگزار شود و در آن بزرگان خودروسازی جهان قصد دارند از جدیدترین محصولات خود رونمایی کنند. در این میان لکسوس نیز می‌خواهد مدل جدیدی به نام RC را به نمایش بگذارد که در حقیقت یک خودرو کوپه می‌باشد و در دو مدل RC350 و RC300 به بازار عرضه خواهد شد.
مدل RC350 از یک پیشرانه 6 سیلندر بهره می‌برد که 3.5 لیتر حجم دارد در صورتیکه مدل RC300 یک پیشرانه هیبریدی به حجم 2.5 لیتر دارد. قرار است لکسوس سال آینده از جزئیات بیشتر این دو مدل پرده بردارد.
داخل خودرو کاملا شبیه دیگر محصولات لکسوس می‌باشد در آن از تزئینات چوبی و صفحه نمایش 7 اینچی استفاده شده است. نمای خارج نیز طوری طراحی شده که کمی بیننده را به یاد مدل LF-LC می‌اندازد.
روی لکسوس RC قرار است رینگ‌های 19 و یا 18 اینچی نصب شود و این خودرو دقیقا 4695 میلیمتر طول، 1840 میلیمتر عرض و 1395 میلیمتر ارتفاع دارد.
حال باید منتظر ماند و دید که بالاخره لکسوس چه زمانی این مدل را راهی بازار می‌کند و در زمان عرضه چه تغییراتی روی آن اعمال شده است

[ چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:لکسوس,

] [ 23:6 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مقایسه Infiniti Q50 S با Lexus IS350 F Sport

 

اجازه بدین تا آخرین رقبای BMW سری 3 را به شما معرفی کنم،
Lexus IS350 F Sport و Infiniti Q50 S.براساس قوانین و مقررات در این تست و مقایسه خاص، ما تنها درباره ی Q50S و IS350توانایی های هردوی آنها و همچنین هدفشان از رقابت با 335i حرف میزنیم. این دو خودرو تنها برای رقابت با 335i بوجود آمده اند. نیمی از تاریخ این دو کمپانی را به خاطر آورید. زمانی که هردو ی تازه به دوران رسیده های ژاپنی از فروش مقدار کمی از نسخه های اولیه ی اتومبیل های سدان محور جلو به جای خودرو های چهار در اسپرت و مناسب خوشحال بودن و بسیاری از طرفداران خود را فریب داده بودند. لکسس برای جلوگیری از آن در سال 2000 ساخت IS300 محور عقب را آغاز کرد و اینفینیتی نیز دو سال بعد با ساخت G35 خود به رقابت با آن پرداخت. هر دو کمپانی نه تنهزا موفق به فروش بیشتر شدند بلکه توانستند به عنوان دو کمپانی با موفقیت های شانسی خود با رقیب توانای باواریای خود رقابت کنند. اما به نظر میرسد BMW همیشه وارد هر رقابتی که شده برای تبدیل شدن به بهترین ها بوده و اینجا این سوال پیش می آید که آیا این دو خودرو سدان کلاس اسپرت از این دو برند در حال پیشرفت توانایی و قدرت کافی برای عزل کردن یک پادشاه را دارند؟ اگر جواب مثبت باشد این توانایی تنها برای یکی از آنها خواهد بود.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:اینفینیتی,لکسوس,مقایسه لکسوس و اینفینیتی,

] [ 16:22 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

رقابت لکسوس LS600h با ب‌ام‌و و آئودی

http://khodrobank.ir/Reviews/BMW-7_ActiveHybrid_2013_800x600_wallpaper_12.jpg

http://khodrobank.ir/Reviews/Audi-A8_L_Hybrid_2013_800x600_wallpaper_0c.jpg

 

در چند سال گذشته کمپانی لکسوس تنها تولید کننده خودروهای هیبریدی لوکس به شمار می‌رفت اما چندی است که با ورود رقبایی تازه، بازار این تیپ خودروها داغ تر شده و این خودروساز ژاپنی مجبور است با آنها دست و پنجه نرم کند.
لکسوس در پی تلاشش برای ماندن در اوج، LS 600h را که بهترین مدل هیبریدی‌اش به شمار می‌رود، ارتقاء داده است. با این حال هنوز هم مجهز به همان پیشرانه هشت سیلندری به حجم 5 لیتر و پیشرانه الکتریکی است که هدف آن ارائه عملکردی بالا و آلایندگی کمتر به همراه بازده بیشتر است.
این لکسوس هیبریدی همچنین مجهز به مجموعه‌ای از تجهیزات استاندارد با تکنولوژی بالاست، از جمله چراغ‌های جلو LED و ماساژور صندلی‌های عقب. البته نمی توان از قیمت 99 هزار پوندی آن چشم پوشی کرد!
حال نوبت به رقبای لکسوس می‌رسد. با 30 هزار پوند کمتر می‌توانید صاحب ب‌ام‌و ActiveHybrid 7 شوید ولی مشخصا به اندازه لکسوس مجلل نیست، اما قدرت و کارآیی هردو یکسان است و همانند پسرعموهای ارزان‌ترش یعنی سری 3 و سری 5، از پیشرانه 6 سیلندری خطی استفاده می‌کند که به پیشرانه الکتریکی کوچکی نیز متصل است.
البته هنوز یک آلمانی دیگر نیز در این جبهه در حال جنگیدن است. آئودی A8L هیبریدی این مثلث را کامل می کند و این خودروی هیبریدی از ترکیب یک پیشرانه الکتریکی و یک پیشرانه کوچک 4 سیلندری استفاده می کند که عملکرد بالایی نیز دارد. حالا سؤال اینجاست که کدام یک از این سه خودرو لوکس هیبریدی در سر مثلث جای دارد؟
همه آنها مجهز به تکنولوژی بالایی هستند و می‌توانند رانندگی در کمال آرامش و آسایش را برای شما تضمین کنند.
اگر به دنبال خودرویی متفاوت‌تر هستید، لکسوس می‌تواند اولین انتخاب شما باشد. به خوبی ساخته شده، صدای کمی دارد و مجهز به کیت استاندارد نیز می‌باشد اما باید بتوانید قیمت بالای آن را برای خود توجیه کنید.
انتخاب بین ب‌ام‌و و آئودی بسیار مشکل است. ب‌ام‌و ActiveHybrid 7 بسیار سریع و چابک است و سواری آن همانند دیگر ب‌ام‌و‌ها لذت بخش است. اما با اینکه پیشرانه آن عملکرد بالایی دارد شاید کمی مصرف سوخت آن به عنوان یک خودروی هیبریدی کمی زیاد به نظر برسد (6.8 لیتر به صورت ترکیبی) و بدتر از آن کابینش است که به اندازه کافی احساس خاص بودن نمی‌دهد.
باید گفت که آئودی با اختلاف بسیار کم پیروز این دوئل به شمار می‌رود.جدا از ظاهر نسبتا جذابش، پیشرانه آن می‌تواند قدرت و عملکرد بالای یک خودروی هیبریدی را به خوبی به نمایش بگذارد. همچنین فضای داخلی آن نیز لوکس‌تر است.

[ پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:,

] [ 13:12 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لکسوس، فروشنده برتر انگلستان

 

بر اساس نظرسنجی Auto Express Driver Power، رانندگان انگلستانی لکسوس را به عنوان بهترین فروشنده خودرو در این بازار پررونق اروپایی انتخاب کرده‌اند. در این نظرسنجی لکسوس توانست در مبارزه با دیگر هموطنی خود یعنی سوبارو برای دومین بار به مقام اول برسد و برادر کوچک‌ترش یعنی تویوتا به مقام سوم رسید.
این نظرسنجی براساس نظرات رانندگان و راضی بودن آن‌ها از یک برند به عنوان فروشنده خودرو انجام شده است و جالب است که مردها از لکسوس بیش از زن‌ها راضی بوده‌اند و به لکسوس به طور متوسط 4.19 از 5 امتیاز داده‌اند. البته لکسوس در ماه گذشته نیز به عنوان بهترین تولید کننده خودرو انتخاب شد.
در این لیست لکسوس، سوبارو، تویوتا، هوندا، جگوار، پورشه، اسکودا، میتسوبیشی، رنو و کیا به ترتیب اول تا دهم شده‌اند و سئات، خودروساز اسپانیایی در قعر جدول جای گرفته است.

[ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:,

] [ 18:40 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

نگاهی به لکسوس IS350 مدل 2014

http://khodrobank.ir/Reviews/Lexus-IS_2014_800x600_wallpaper_15.jpg

 

همانطورکه می دانید، لکسوس به تازگی طراحی محصولات خود را دستخوش تغییرات عمده کرده و ابتدا با مدل GS شروع کرد و سپس نوبت به مدل های LS، RX و IS نیز رسید. البته مدل RX آن هم اکنون در بازار کشور موجود است اما دیگر خبری از محصولات دیگر لکسوس با طراحی جدید نشد.
در این مقاله می خواهیم نگاهی نزدیک داشته باشیم به لکسوس IS350 مدل 2014 که نسبت به نسخه کنونی کاملا تغییر کرده است. طراحی لکسوس IS چنان زیبا و خشن شده که می تواند به راحتی چشم ها را در خیابان مجذوب خود کند و حتی در مدل استاندارد، آنقدر اسپرت هست که لازم نیست نسخه F-Sport را سفارش دهید.
داخل خودرو بسیار شکیل و زیبا طراحی شده و با توجه به اینکه فاصله دو محور در لکسوس IS بیشتر شده است، فضای داخل کابین از جمله فضای پا برای سرنشینان عقب نیز افزایش یافته است. فضای صندوق عقب نیز برای خودرویی در این سطح کاملا رضایت بخش است و برخلاف مدل GS350، می توان صندلی های عقب را تا کرد تا فضای بیشتری به صندوق عقب اضافه شود.
همچنین یک صفحه نمایش در وسط کنسول میانی بکار رفته که به کمک یک موس می توان از آن استفاده کرد. اگرچه ممکن است این صفحه نمایش به بزرگی مدل های GS نباشد اما بسیاری از تنظیمات مانند سیستم صوتی و یا نویگیشن روی آن نمایش داده می شود.
پیشرانه لکسوس IS350 دقیقا از روی GS350 برداشته شده یعنی یک پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری که می تواند به کمک گیربکس 8 سرعته خودکار 312 اسب بخار را در 6400 دور در دقیقه و 375 نیوتن متر را در 4800 دور در دقیقه تولید کند. طبق اعلام سایت رسمی لکسوس، IS350 می تواند در 5.6 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر در ساعت برسد ولی بعضی از سایت های معروف خودرویی در تست های انجام شده به اعدادی نظیر 7.5 ثانیه رسیده اند که برای لکسوس تاسف بار است!
اگرچه در حال حاضر ایرتویا هنوز نتوانسته مجوز واردات این مدل از لکسوس را بگیرد، اما امیدواریم بالاخره یکی از مدل های IS با طراحی جدید بتواند جواز واردات را بگیرد تا شاهد رقابت سخت این خودرو با ب ام و سری 3 های جدید در بازار باشیم.

[ سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:37 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

چهره لکسوس IS متحول شد

چهره لکسوس IS متحول شد! [ویدئو]

به جرئت می‌توان گفت لکسوس IS مدل 2014 دارای ظاهری فوق‌العاده جذاب در کلاس خود می‌باشد و یکی از سرسخت‌ترین رقبا برای خودروهای آلمانی نیز به شمار می‌رود.لکسوس آی اس 350 مدل اف اسپرت دارای تجهیزات و آپشن هایی می‌باشد که با قیمت 50 هزار دلار می‌توان تمام آن‌ها را خریداری کرد.

take-a-look-at-the-2014-lexus-is-on-vossen-cv5-wheels-video-63095_1

 

عاشقان سرعت، کمربندهای خود را ببندید،IS 350 F که یک خودروی اسپرت خانوادگی است مجهز به یک موتور 306 اسب بخاری V6 می‌باشد که صدای آن گوش انسان را نوازش می‌دهد.دو ویژگی است که این خودرو را بسیار محبوب کرده است،یکی فرمان پذیری فوق‌العاده و دیگری سیستم تعلیق متغیر لکسوس.

اگرچه خود لکسوس IS بسیار زیبا و چشم نواز است اما برای جذاب‌تر شدن چه چیزی کم دارد؟به تازگی کمپانی AG Automotive با انداختن رینگ‌های 20 اینچی ووسن و اضافه کردن چند آپشن جدید، چهره IS را فوق‌العاده زیبا تر و جذاب‌تر از قبل کرده است.جهت آشنایی بیشتر با این خودرو شما را به دیدن ویدئوی زیر دعوت می‌کنیم.

[ یک شنبه 23 تير 1392برچسب:,

] [ 23:6 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

گاومیش سیاه جدید والد،لکسوس LX

شاید شما هم یکی از طرفداران تیونر Wald باشید چرا که خودروهایی که این کمپانی تیونینگ می‌کند واقعاً شاهکار است و از زیبایی چیزی کم ندارد مخصوصاً سری Black Bison یا گاومیش سیاه!

lexus-lx-is-walds-new-black-bison-photo-gallery_11

حالا این کمپانی ژاپنی دوباره به سراغ خودرویی ژاپنی رفته است،خودرویی غول پیکر به نام لکسوس LX که آن را واقعاً تبدیل به یک گاومیش سیاه کرده است،عده ای معتقد اند وقتی والد به سراغ خودرویی برود،آن خودرو را تبدیل به یک حیوان وحشی 4 پا می‌کند!اگر بخواهیم به تعریف و تمجید از این خودرو بپردازیم باید یک راست به سراغ ظاهر تازه متولد شده آن برویم،در جلوی این خودرو سپر های جدید که چراغ‌های LED در آن گنجانده شده‌اند به چشم می‌خورد.ظاهر جانبی این خودرو هم تغییراتی به خود دیده است که می‌توانیم به بزرگ‌تر شدن قوس چرخ‌ها و صد البته رینگ‌های قول آسا آلیاژی نقره ای اشاره کنیم.در عقب هم سپر کاملاً عوض شده است و برای بهبود ظاهر، یک اسپویلر بزرگ‌تر و لوله اگزوزها کروم به چشم می‌خورند.در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر نشده است،حتی هنوز داخل آن هم رونمایی نشده است،اما با توجه به تصاویر منتشر شده، آیا آخرین پروژه Wald International خوب از آب در آمده است؟

[ جمعه 21 تير 1392برچسب:,

] [ 14:58 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لکسوس ES350 مدل 2013

 

همه مدل‌های لکسوس از جمله لکسوس ES350 از خودروهای محبوب بالای 100 میلیون تومانی هستند. حال این کمپانی با اعتبار ژاپنی مدل ES350 را به زیر تیغ جراحی برده و چهره آن را کاملا دگرگون کرده است. در نمای جلو و عقب چهره این خودرو بسیار شکیل و جدی‌تر شده است. نمای داخل نیز کاملا از نو طراحی شده و چاشنی طراحی‌های جدید لکسوس در آن دیده می‌شود.
nl
پیشرانه‌ای که لکسوس برای این خودرو در نظر گرفته، 6 سیلندر 3.5 لیتری است که توان تولید 268 اسب‌بخار را دارد. اگر واردات لکسوس به بازار داخل همچنان ادامه داشته باشد، احتمالا شاهد حضور این خودرو نیز در بازار داخل خواهیم بود.


[ یک شنبه 16 تير 1392برچسب:,

] [ 21:19 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لکسوس GS جدید

 
 


 

لکسوس مدل جدید GS300h را در شانگهای به نمایش گذاشته است. این خودرو که نسبت به مدل کنونی بازار داخل کاملا دگرگون شده، قرار است تا پایان سال 2013 میلادی در تمامی بازارها عرضه شود.
لکسوس GS300h دارای پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر می‌باشد که از نظر عملکرد و بهره‌وری یکی از بهترین‌ها در این کلاس خواهد بود. هنوز اطلاعات فنی این خودرو منتشر نشده است اما لکسوس ادعا می‌کند که مصرف سوخت GS300h در تمامی مدل‌ها کمتر از 5 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌باشد.
این خودروی زیبای لکسوس در حقیقت دومین نسل از خودروهای هیبریدی سری GS است که امیدواریم همزمان با ورود به بازارهای جهانی، شاهد حضور این خودروی کم مصرف و زیبا در بازار داخل نیز باشیم.


[ جمعه 14 تير 1392برچسب:,

] [ 15:2 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لکسوس LFA

لکسوس با معرفی LFA جدید در واقع با یک تیردو نشان را هدف قرار داده است، این ابر خودرو هم در تاریخ 20 ساله لکسوس و هم در تولید و ساخت این سگمنت از خودروها یک نقطه عطف محسوب می شود . . .

طراحی بی مانند لکسوس LFA به وسیله یک تیم مهندسی کوچک و مصمم که هدف نهایی آنها گسترش حد و مرز تکنولوژی های نوین به همه بخشها بوده انجام شده است. در نتیجه آن چه به دست آمده ابر خودرویی کاملا متفاوت با رقبا و منحصربه فرد است که نشان معتبر شرکت را بیش از پیشبه بزرگان این بخش از بازار نزدیک می کند!

این خودروی سبک وزن با سازه فیبرکربنی پیشرفته خود از یک پیشرانه قدرتمند 4.8 لیتری V10 به قدرت 552 اسب‌بخار نیرو می‌گیرد. انرژی الزم برای حرکت این هیولای ژاپنی به وسیله یک جعبه دنده شش سرعته سکانسی اتوماتیک به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند تا دستیابی به حداکثر سرعتی بیش از 322 کیلومتر در ساعت برای آن مهیا شود. لکسوس LFA، وسیله ای است که تنها یک هدف را دنبال می کند، ایجاد بهترین تجربه رانندگی ممکن که از یک ابرخودروی اسپرت انتظار می‌رود.

[ جمعه 7 تير 1392برچسب:,

] [ 17:50 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه