ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

تیزر جدید لامبورگینی آونتادورHD) LP ۷۵۰)

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

تیزر جدید لامبورگینی آونتادورHD) LP ۷۵۰)

[ چهار شنبه 6 خرداد 1394برچسب:فیلم,ویدیو,لامبورگینی,

] [ 23:48 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لامبورگینی آونتادور

آونتادور در اصل به عنوان جانشین مدل پا به سن گذاشته مورسیه لگو و به طور رسمی در نمایشگاه ژنو 2011 معرفی شد و توان رسیدن به حداکثر سرعت 350 کلیومتر بر ساعت را دارد و هم اکنون به عنوان گل سرسبد محصولات لامبورگینی شناخته میشود.

به اشتراک بگذارید...

 


ادامه مطلب

[ جمعه 11 مهر 1393برچسب:لامبورگینی,آونتادرو,لامبورگینی آونتادور,

] [ 10:59 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

رونمایی از لامبورگینی هوراکان Super Trofeo
 
 
بعد از حرف و حدیث های فراوان، سرانجام گاو خشمگین از جدیدترین محصول خود از سری GT3 رونمایی کرد.

خودروساز ایتالیایی لامبورگینی به صورت رسمی‌از خودرو مسابقه ای Huracán Super Trofeo رونمایی کرد.

خودرو مذکور جدیدترین خودرو سری GT3 لامبورگینی است که دارای یک موتور بهبود یافته ۵٫۲ لیتری V10 است که تنها ۹ اسب بخار از مدل استاندارد دارای اسب بخار بیشتربوده و در مجموع دارای قدرت پیشرانه ۶۱۱ اسب بخاری است که البته مدل مذکور نسبت به مدل استاندارد با توجه به کارگیری بیشتر از فیبر کربن و آلومینیوم در حدود ۵۵۰ پوند سبک تر است

به اشتراک بگذارید...

 


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 5 شهريور 1393برچسب:لامبورگینی,هوراکان,لامبورگینی هوراکان,

] [ 11:38 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

جدیدترین تصاویر از لامبورگینی هوراکان
 

این خودرو جایگزین مدل گالاردو خواهد شد که 610 اسب بخار قدرت دارد صفر تا صد آن 3.2 ثانیه بوده (9.9 ثانیه هم طول می کشد تا به سرعت 200 کیلومتر برسد) و حداکثر سرعت به 325 کیلومتر بر ساعت می رسد. بدنه آلومینیومی و کربنی باعث شده تا وزن خودرو به 1422 کیلوگرم برسد.

داشبورد فوق العاده جذاب این لامبورگینی اسکرین 12 اینچی در خود جای داده که مدیریت مولتی مدیا، سیستم ردیابی و نویگیشن و سیستم کامپیوتری کنترل اتومبیل از طریق آن صورت می گیرد.

کمپانی ایتالیایی 14 هزار گالاردو تاکنون فروخته و قرار است در بهار هوراکان وارد بازار شده و قبل از تابستان بدست مصرف کننده برسد

[ پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب:لامبورگینی,هوراکان,

] [ 1:8 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

هر سال در انتظار یک ابرخودروی لامبورگینی جدید
 
 

لامبورگینی علاوه بر عرضه مدل های نسخه مخصوص، طی سال های اخیر با عرضه نسخه های بسیار محدود ابرخودروهایش پیش رو بوده است.

مدیر تحقیقات و توسعه لامبورگینی، ماروزیو رگیانی تایید کرده است که ابرخودروهای دیگری مانند وننو و سستو المنتو در راه هستند.

وی در نمایشگاه خودروی دیترویت اظهار داشت چنین خودروهایی اجزای ثابت این برند خواهند بود. رگیانی گفت: "به نظر من می توانیم هر سال یک نمونه از خودروها را تولید کنیم."

در حالی که معمولا این خودروها در مدت زمان کوتاهی ساخته می شوند، در مورد هر خودرو کاملا دقت می شود. به عنوان مثال آونتادورJ تنها در عرض شش هفته از طراحی اولیه به یک مدل تولیدی تبدیل شد. رگیانی اظهار داشت هر مدل ویژه به تیم طراحی اش اجازه می دهد خارج از چهارچوب فکر کنند و در این صورت به عرضه مفاهیم جدیدتر برای این برند کمک می شود.

   

ادامه مطلب

[ یک شنبه 29 دی 1392برچسب:لامبورگینی,اوانتادور,

] [ 1:10 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

رونمایی بسته ارتقایی لامبورگینی اونتادور
 

 DMC به تازگی تصاویر جدید از لامبورگینی اونتادور مجهز به بسته ارتقایی LP Edizione GT را منتشر کرد.

بعد از انتشار تیزرهای متعدد در هفته گذشته رونمایی تصاویر جدید لامبورگینی اونتادور LP Edizione GT بار دیگر آن را در مرکز توجهات قرار داد. این خودرو به برخی امکانات بسته ارتقایی Veneno مجهز شده است و دارای سپرهای جلو و عقب کاملا باز طراحی شده ، باله عقبی و یک کاپوت جدید آیرودینامیک از جنس الیاف کربنی است که با قیمت 89990 دلار برای اونتادور ارائه می گردد.

   

ادامه مطلب

[ دو شنبه 16 دی 1392برچسب:لامبورگینی,اوانتادور,

] [ 14:16 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

اولین تیون نوویتک روی لامبورگینی
 
Novitec Unveils its First Lamborghini Project


 شرکت تیونینگ نوویتک تورادو کار خود را با عرضه اولین پروژه رسمی بر روی لامبورگینی اونتادور شروع کرد.

  شما شاید با بخش‌های تیونینگ مربوط به فراری و مازراتی شرکت نوویتک که به ترتیب روسو و تریدنته نام دارند، آشنا باشید. اما اکنون این شرکت تیونر آلمانی بخش کاملا جدیدی در کارخانه خود تاسیس کرده است که فقط به ساخت بسته‌های تیونینگ برای مدل‌های لامبورگینی مشغول است. نوویتک تورادو اولین کار خود را با دستکاری اونتادور شروع کرده است. محصول نهایی تورادو از آیرودینامیک فوق‌العاده و ارتقای قدرت زیادی بهره می‌برد. از فیبر کربن نیز به کرات در ساخت این خودرو استفاده شده است.

 

   

ادامه مطلب

[ چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:لامبورگینی,اونتادور,

] [ 12:6 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لامبورگینی هوراکان

 

جانشین گالاردو، یعنی لامبورگینی Huracan رسما به صحنه آمد. نام این مدل از یکی از گاومیش‌های معروف اسپانیایی گرفته شده که جسارت و حس مبارزه طلبی اش زبانزد خاص و عام بوده است. در نام‌گذاری لامبورگینی هوراکان همچنین عبارت 610-4 LP به چشم می‌خورد که به قدرت چشمگیر آن اشاره دارد.

موتور هوراکان بر طبق سنت لامبورگینی تنفس طبیعی است و از سیلندرهای متعدد سود می‌جوید. موتور 5.2 لیتری و 10 سیلندر آن در دور موتور 8250 دور در دقیقه 610 اسب بخار قدرت تولید می‌کند در حالی که حداکثر گشتاور آن به مقدار 560 نیوتن متر در دور موتور 6500 دور در دقیقه در دسترس است.


ادامه مطلب

[ جمعه 6 دی 1392برچسب:لامبورگینی,

] [ 18:38 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

اسکی و لامبورگینی؟

http://khodrobank.ir/Reviews/lamborghini-aventador-7.jpg

 

این روزها هوا سرد شده و تب و تاب اسکی داغ داغ است. همچنین معمولا وسایل اسکی کمی سخت در یک خودرو جا می‌شوند و حمل و نقل آن‌ها مشکل است. حال شرکت SR Auto Group این مشکل را برای دوستداران لامبورگینی حل کرده و یک پکیج اسکی را روی آن نصب کرده است. البته این تنها تغییری نیست که روی آن صورت گرفته و از نظر آیرودینامیکی نیز کمی بهینه شده است.
اگر بخواهیم کمی بیشتر در مورد تغییرات صورت گرفته صحبت کنیم، در حقیقت یک کیت بدنه PUR Aero روی این خودرو نصب شده که شامل بال عقب و سپرهای جلو، کناری و عقب است که همگی از فیبر کربن ساخته شده‌اند. همچنین در عقب رینگ‌های 20 اینچی و در جلو رینگ‌های 19 اینچی از شرکت Pirelli Sotto Zero استفاده شده است. و در آخر یک محفظه وسایل اسکی روی سقف آن قرار گرفته است.

[ جمعه 29 آذر 1392برچسب:لامبورگینی,

] [ 16:15 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لامبورگینی وننو، گاو وحشی ایتالیایی!

http://khodrobank.ir/Reviews/lamborghini-veneno-9.jpg

 

معمولا جدال دو خودروساز ایتالیایی یعنی فراری و لامبورگینی دیدنی است و هر چند وقت یک بار یکی از آن‌ها محصولی را برای جنگ با محصولات رقیب خود به بازار معرفی می‌کند. چند وقتی بود که لامبورگینی اعلام کرده که قرار است یک سرباز جدید به نام وننو (Veneo) را راهی بازار کند و آن را نمایشگاه ژنو نیز رونمایی کرده بود. این روزها عکس‌هایی از وننو در فضای مجازی منتشر شده که این خودروی مخوف را در حال تست در پیست Vallelunga نشان می‌دهد.
روی لامبورگینی وننو یک پیشرانه 12 سیلندر 6.5 لیتری نصب شده که می‌تواند حداکثر 750 اسب‌بخار تولید کند و صفر تا صد کیلومتر را تنها در 2.8 ثانیه طی کند.
جالب است بدانید که تنها 3 دستگاه از این خودرو ساخته و فروخته می‌شود.

[ پنج شنبه 7 آذر 1392برچسب:لامبورگینی,وننو,لامبورگینی وننو,

] [ 1:12 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

آونتادور 2.2 ثانیه‌ای!

http://khodrobank.ir/Reviews/Lambo_Avent_UR_4.jpg

 

زمانیکه صحبت از تیونینگ موتور می‌شود، یکی از نام‌های معروفی که سر زبان‌ها خواهد بود، شرکت Underground Racing است که در تیونینگ خودروها دستی بر کار دارد و معمولا تیونینگ‌های این شرکت توان تولیدی باورنکردنی‌ای دارند.
اگر یادتان باشد چند وقت پیش Underground Racing یک لامبورگینی گالاردو را تقویت کرده بود و به وسیله یک توئین توربو مخصوص قدرت خروجی آن را به بیش از 1000 اسب‌بخار در ساعت رسانده بود. اما اینبار به سراغ یک آونتادور رفته و برای آن دو پکیج تقویتی و دو توئین توربو را ارایه می‌دهد. در پکیج اول می‌توان به وسیله این سیستم نصب شده و همچنین استفاده از بنزین با اکتان 93 توان خروجی آونتادور را از 692 به 1000 اسب‌بخار رساند. اما این آخر داستان نیست و اگر هنوز راضی نشده‌اید می‌توانید پکیج مسابقه‌ای را سفارش دهید. در این پکیج اگر از بنزین با اکتان 93 استفاده کنید این قدرت به 1250 اسب‌بخار می‌رسد و اگر از سوخت مخصوص خودروهای مسابقه‌ای استفاده کنید 1550 اسب‌بخار را به شما هدیه می‌دهد تا راحت بتوانید به وسیله چرخ‌های HRE نصب شده روی این غول وحشی آسفالت کف خیابان را نقاشی کنید! خوب با این تفاسیر تعجبی هم ندارد که اعلام کنیم شتاب 0 تا 100 کیلومتر این خودرو تنها 2.2 ثانیه است.

[ چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:لامبورگینی,

] [ 23:4 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

عکس جاسوسی از جایگزین لامبورگینی گالاردو

 

لامبورگینی قصد دارد جاگزین خودروی لامبورگینی گالاردو را در نمایشگاه ژنو 2014 رونمایی کند. اینطورکه از شایعه‌ها پیداست قرار است نام این خودرو کابررا (Cabrera) باشد.
اما قبل از این رونمایی عکس‌های جاسوسی از تست این خودرو در پیست نوربرگرینگ پخش شده که این خودرو را در حال تست نشان می‌دهد.
کابررا 4500 میلیمتر طول، 1900 میلیمتر عرض و 1165 میلیمتر ارتفاع دارد که با این اوصاف 16 میلیمتر طویل‌تر از مدل گالاردو است.
پیشرانه این ایتالیایی همان پیشرانه 10 سیلندر 5.2 لیتری گالاردو است که البته بازنگری شده و می‌تواند 600 اسب‌بخار را تولید کند و استاندارد آلایندگی یورو 6 را نیز دارد. روی آن به صورت استاندارد یک گیربکس 6 سرعته دستی نصب شده اما به صورت سفارشی نیز می‌توان یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه خودکار را نیز نصب کرد، همان گیربکسی که هم‌اکنون روی آئودی R8 نصب می‌شود.
کابررا قرار است در نیمه دوم سال آینده میلادی به بازار انگلستان راه پیدا کند.

[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:,

] [ 13:47 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لامبورگینی Hamann Nervudo

 

هامان مدل لامبورگینی Nervudo را در نمایشگاه فرانکفورت در معرض دید عموم گذاشته است. این خودرو بر پایه لامبورگینی آونتادور است و یکی از جاذبه‌های غرفه هامان به شمار می‌آید.
در جلوی Nervudo سپر دو تکه وجود دارد که از فیبرکربن درست شده و چهره این ایتالیایی را خشمگین‌تر از قبل کرده است. درپوش موتور آن نیز به صورت شیشه‌ای است که این امکان را فراهم کرده تا بتوان داخل آن را مشاهده کرد.
در عقب نیز سپر و بال عقب تغییر کرده که همگی از فیبرکربن ساخته شده‌اند. همچنین اگزوزهای Nervudo توسط هامان تغییر کرده است.
رینگ‌های Nervudo در جلو از نوع 20 اینچی و در عقب از نوع 21 اینچی می‌باشند.
هامان توانسته به کمک سیستم ECU نصب شده روی Nervudo توان تولیدی آن را از 700 اسب‌بخار به 760 اسب‌بخار ارتقا دهد.

[ پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:لامبورگینی,هامان,لامبورگینی هامان,

] [ 16:18 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

کلیپ دیدنی از لامبورگینی اونتادور در تونل رسالت تهران(حتما دانلود کنید)

کلیپ تصویری لامبورگینی اونتادور در تونل رسالت.(حتما دانلود کنید).برای دانلود روی عکس کلیک کنید.کم حجم

دانلود کلیپ فوق العاده دیدنی از صدای اگزوز و شتاب وحشتناک لامبورگینی اونتادور در تونل رسالت تهران

[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:,

] [ 22:5 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

نوویتک و تیونینگ آونتادور

 تیونیر موفق ایتالیایی ، گروه نوویتک ، سرانجام به سراغ جراحی گاوهای لامبورگینی رفت . آن ها در ابتدا با تشکیل گروه Novitec Rosso به سراغ تیونینگ فراری رفتند . سپس گروه Novitec Tridente را برای تیونینگ خودروهای مازراتی تشکیل دادند و حالا با خلق Novitec Torado برای تیونینگ محصولات لامبورگینی برنامه ریزی می کنند .

23256763252263203

Novitec Torado Lamborghini Aventador

آن ها در اولین همکاری به سراغ آونتادور رفته اند تا حسابی گرد وخاک به راه بیاندازند . با اضافه کردن سوپرشارژرهای دوگانه (dual) قدرت گاو ایتالیایی را به بیش از 969 اسب بخار رسانده اند تا در کنار سیستم اگزوز جدید با قابلیت تنظیم صدا که با دو جنس فولاد ضد زنگ و یا مواد سبکتر  INCONEL قابل سفارش است و همچنین سیستم تعلیق جدید اسپرت که کاهش 30 میلی متری ارتفاع را به همراه داشته است ، بتوانند آونتادور را دست نیافتنی تر از قبل بکنند . البته در صورتی که بخواهید پول کمتری خرج کنید ، مهندسین نوویتک با تنظیم مجدد موتور آونتادور ، قدرت را با 48 واحد افزایش ، به 748 اسب بخار می رسانند .

آونتادور Novitec Torado برروی رینگ های 3 تکه ی NL1 با ابعاد 20 اینچ در جلو و 21 اینچ در عقب که با لاستیک های Pirelli P-Zero پوشیده شده اند، به جاده چنگ می زند .

 

برای کابین نیز تریم ها و پوشش پنل ها از جنس فیبر کربن و روکش صندلی ها از بهترین چرم ها ، خواهد بود . عاشقان موسیقی هم بدون اینکه صدای مخوف سیستم اگزوز مزاحم آن ها شود می توانند از سیستم صوتی Revox لذت ببرند .

[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:,

] [ 20:23 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه