ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

نسل جدید جیپ رنگلر در انتظار تایید

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

نسل جدید جیپ رنگلر در انتظار تایید
 
 
تولید نسل بعدی جیپ رنگلر تا 10 هفته دیگر تایید خواهد شد.

مدیرعامل فیات کرایسلر، سرجیو مارچیونه تایید کرده است که این خودروساز آمریکایی قصد دارد رنگلر جدید را با وزن کم تر و گزینه های بیش تر سیستم انتقال قدرت تولید کند تا میزان مصرف سوخت آن را کاهش دهد.

جیپ علاوه بر به روز رسانی ساختار رنگلر در پی کاهش وزن این خودرو و در عین حال راه هایی برای افزایش تولید آن به منظور پاسخ به تقاضا خواهد بود. به گفته مارچیونه، فروش رنگلر در ایالات متحده سال گذشته با افزایش 10 درصدی به 155502 دستگاه رسیده بود و این خودروساز با تمام ظرفیت خود به تولید این خودرو ادامه می دهد.

   

ادامه مطلب

[ یک شنبه 29 دی 1392برچسب:ژیپ,

] [ 1:3 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

جیپ چروکی جدید

 


 

جیپ چروکی جدید برای اولین بار در نمایشگاه نیویورک به نمایش گذاشته شد و قرار است در پاییز به بازارهای جهانی عرضه شود. یکی از پیشرانه هایی که روی این خودرو نصب می شود 4 سیلندر 2 لیتری است که هم اکنون روی دوج Dart مورد استفاده قرار گرفته و در حقیقت Tigershark نام دارد. همچنین نیروی این پیشرانه به چرخ های جلو و یا به هر چهارچرخ (AWD) به صورت سفارشی منتقل خواهد شد.
بعید به نظر می رسد که پیشرانه 3.2 لیتری 6 سیلندر آن به بازار اروپا راهی پیدا کند اما احتمالا پیشرانه 2 لیتری توربو شارژر JTDm (که روی آلفارومئو جولیتا مورد استفاده قرار می گیرد) در این بازار مورد استقبال قرار بگیرد.

 


[ جمعه 14 تير 1392برچسب:,

] [ 15:6 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه