ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

رونمایی رسمی از سورنتو جدید

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

رونمایی رسمی از سورنتو جدید

شرکت کیا با برگزاری مراسمی در کره جنوبی رسما از مدل 2015 کیا سورنتو رونمایی کرد. شعار مرد جاده برای این خودرو انتخاب شده است. مهم ترین تغییر ایجاد شده در این خودرو که در نگاه اول به چشم می آید بزرگ تر شدن جلو پنجره آن است. این جلو پنجره دیگر شباهت چندانی به جلو پنجره هماهنگ محصولات کیا با نام پوزه ندارد. با این حال اقتدار بیشتری به خودرو بخشیده است. چراغ های جلو هم تغییر کرده اند. اما بزرگ تر شدن نورافکن های پایین کاملا مشهود است و نورافکن ها به چراغ هایی کاملا کاربردی و نه فقط  تزیینی تبدیل شده اند. طراحی داخلی خودرو نیز کمی لوکس تر و شلوغ تر شده است. همچنین سانروف خودرو را نیز بزرگ تر طراحی کرده اند. این خودرو با دو موتور 2000 و 2200 سی سی عرضه میشود که قدرت موتور 2200 سی سی آن 198 اسب بخار و گشتاور آن 441 نیوتن بر متر است.

به اشتراک بگذارید...

 

محمد فرزانه فر

 

دنیای خودرو

 

[ یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:کیا,سورنتو,کیا سورنتو,

] [ 15:30 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

کیا سول



کیا سول جدید که سال گذشته در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت رونمایی شد موفق به دریافت جایزه بهترین طراحی در مسابقات iF شد.

 
 
نسل دوم این SUV کامپکت – که در حال حاضر در آمریکای شمالی به فروش می رسد و از ماه مارس نیز در اروپا به فروش خواهد رفت – نیز راه اخلاف تحسین شده خود را در پیش گرفت.

در سال 2009 نسخه اصلی سول جایزه طراحی "نقطه قرمز" را به دست آورد و از آن زمان تا کنون بالغ بر 16 جایزه طراحی به خودروهای این برند کره ای تعلق گرفته است.

این طراحی ممتاز باعث شده است سول خودرویی محبوب در جهان باشد به طوری که بالغ بر 760000 از نسل اول این محصول در سال 2008 به فروش رسید .

 

 

[ یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:کیا,سول,کیا سول,

] [ 22:49 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

تغییرات کیا اپتیما 2014 در بازار ایران

http://khodrobank.ir/Reviews/Kia-Optima_2014_800x600_wallpaper_12.jpg

 

معمولا شرکت‌های کره‌ای هیوندای و کیا هر سال نه تنها تغییراتی را روی محصولات کنونی خود می‌دهند بلکه خودروهای جدیدی را به بازار معرفی می‌کنند. از آنجاییکه این دو برند در بازار داخل بخوبی جای خود را پیدا کرده‌اند و حتی از بعضی از رقبای ژاپنی خود نیز پیشی گرفته‌اند، هر ساله جدیدترین محصولات این دو شرکت هم زمان با بازارهای جهانی وارد بازار داخل نیز می‌شوند.
یکی از این محصولات کیا اپتیما است که در ابتدا و با ورود مدل‌های 2009 کمی ناامیدکننده بود اما با ورود نسل سوم این خودرو به بازار و با کمک طراحی منحصربفرد خود توانست به فروش خوبی دست پیدا کند. اما به تازگی و با نزدیک شدن به سال 2014 میلادی، مدل‌های 2014 از این خودرو نیز وارد بازار شده که نسبت به مدل کنونی کمی تغییر چهره داده است.
اگر به یک کیا اپتیما مدل 2014 نگاهی بیندازید، اولین تغییری که متوجه می‌شوید تغییر فرم سپر جلو، چراغ‌های مه‌شکن جلو و طراحی چراغ‌های عقب است. سپر جلو نه تنها تغییر چهره داده بلکه چراغ‌های LED مخصوص روز آن دیگر کنار چراغ‌های مه‌شکن نیست و به بالای چراغ‌های اصلی منتقل شده‌اند. چراغ‌های مه‌شکن نیز تبدیل به چهار چراغ LED شده‌اند و چهره خشن‌تری را برای اپتیما ساخته‌اند.
چراغ‌های عقب اپتیما 2014 نیز تغییر فرم داده و نسبت به مدل کنونی کمی ساده‌تر شده‌اند اما کماکان داخل آن‌ها از LED استفاده شده و هنوز چهره قبلی اپتیما را حفظ کرده‌اند.
برای اپتیمای جدید رینگ‌های جدیدی نیز در نظر گرفته شده که همانند قبل بسیار زیبا هستند و با طراحی کلی اپتیما هماهنگی خوبی دارند.
داخل خودرو می‌شویم و اولین تغییری که به چشم می‌خورد فرم غربالک فرمان است که کاملا دگرگون شده و به صورت سه پرده درآمده است. فرم سه پره غربالک فرمان کاملا اسپرت است و با شکل دایره‌ای وسط آن شاید با کمی ارفاق کمی بیننده را به یاد فرمان‌های ب‌ام‌و با پکیج M بیندازد. اما در دیگر قسمت‌های داخل خودرو تغییر محسوسی مشاهده نمی‌شود و کنسول میانی و دسته دنده و صندلی‌ها همانند اپتیماهای کنونی هستند.
درصوتیکه درپوش موتور را بالا بزنید دو حالت دارد: یا با یک پیشرانه 2.4 لیتری معمولی مواجه می‌شوید که می‌تواند حداکثر 180 اسب‌بخار تولید کند و 0 تا 100 کیلومتر را در 9.5 ثانیه طی می‌کند که هم‌اکنون در اپتیماهای بازار نیز استفاده می‌شود. اما اتفاق جدیدی که افتاده ممکن است با یک پیشرانه 2 لیتری توربو نیز مواجه شوید که به تازگی مجوز واردات را گرفته و توان تولیدی آن حداکثر 162 اسب‌بخار می‌باشد و می‌تواند در 11 ثانیه به مرز 100 کیلومتر در ساعت برسد. لذا موقع خرید دقت کنید که دقیقا چه پیشرانه‌ای روی خودرو نصب شده است.
هم‌اکنون مدل‌های 2014 از اپتیما با چهره جدید با قیمتی حدود 120 تا 145 میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شوند. با توجه به اینکه هنوز تعداد زیادی از مدل‌های فیس‌لیفت نشده و صفر کیلومتر در مدل‌های 2013 و حتی 2014 در بازار هستند، توصیه می‌کنیم که اگر قصد خرید اپتیما را دارید حتما در خرید خود دقت کنید و اپتیما را با مدل‌های 2014 آن هم مدل فیس‌لیفت شده تهیه کنید.

 

[ سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:کیا,کیا اپتیما,اپتیما,

] [ 23:48 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

کیا سراتو هاچ‌بک 2014

http://khodrobank.ir/Reviews/Kia-Forte_5-door_2014_800x600_wallpaper_07.jpg

 

کیا سراتو (که در بعضی بازارها به نام Forte شناخته می‌شود) را باید یکی از موفق‌ترین محصولات کیا در ایران دانست. خودروی سدان متوسطی که هم از نظر ظاهری و هم از نظر امکانات در شرایط بسیار خوبی در بازار داخل است. به تازگی نیز مدل‌های 2013 آن، که تغییر قیافه نیز داده‌اند، در بازار یافت می‌شوند که اگر چه پیشرانه آن‌ها 1.6 لیتری است اما قیمت آن‌ها نزدیک به 120 میلیون تومان می‌باشد.
حال کیا می‌خواهد مدل هاچ‌بک سراتو 2013 را نیز روانه بازار کند. هاچ‌بکی که از ظاهر آن کاملا مشخص است که نمونه کوچک شده کیا سراتو است.
کیا سراتو هاچ‌بک قرار است در دو مدل EX و SX راهی بازار شود. مدل EX دارای پیشرانه 2 لیتری با توان تولید 173 اسب‌بخار است ولی مدل SX یک پیشرانه 1.6 لیتری دارد که مجهز به توربوشارژ است و می‌تواند 201 اسب‌بخار را تولید کند.
از امکاناتی که روی مدل EX نصب می‌شود می‌توان به رینگ‌های 16 اینچی، دوربین عقب، کروز کنترل و چراغ‌های LED اشاره کرد. در صورتیکه مدل SX دارای امکاناتی نظیر رینگ‌های 18 اینچی، دو خروجی اگزوز، پدال‌های اسپرت و تزئینات کربنی است.
البته روی هر دو مدل می‌توان تجهیزات نویگیشن، سانروف، گرمکن غربالک فرمان، گرمکن و سردکن صندلی‌ها، روکش چرمی صندلی‌ها، سیستم SmartKey و آینه الکتروکرومیک را به صورت سفارشی نصب کرد.
اگرچه تا به حال مدل هاچ‌بک سراتو در لیست خودروهای مجاز به واردات نبوده است اما به نظر می‌رسد با جود هاچ‌بک‌هایی نظیر رنو اسکالا، جیلی امگراند EC7 هاچ‌بک و هیوندای i30، جای خالی سراتو هاچ‌بک بیش از پیش احساس شود.

[ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:,

] [ 18:47 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

نگاه اجمالی به کیا سراتو کوپ

 

چندی پیش کمپانی کره‌ای کیا از سراتو کوپ 2014 در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی کرد که طراحی آن با طیف گسترده‌ای از انتقادات روبرو شد. اما در این مقاله به بررسی اجمالی سراتو 2011 خواهیم پرداخت که به بازار ایران نیز آمده و برای خود نامی دست و پا کرده است. خودرویی آسیایی که تلاش دارد با مدل‌های اروپایی رقابت کند و از حق نگذریم از سال 2003 تا کنون پیشرفت به سزایی نیز داشته و توانسته فروش خوبی در بازار بسیاری از کشورها داشته باشد. البته در بیشتر کشورها از سال 2008 به بعد با نام کیا فورت (Forte) شناخته می‌شود ولی در بعضی از بازارها مانند ایران نام قبلی خود یعنی سراتو را حفظ کرده است.
پیشرانه تیپ ترونیک نصب شده روی آن با گنجایش 2 لیتر می‌تواند 154 اسب‌بخار و 194 نیوتن‌متر را تولید کند و برخلاف پیشرانه 1.8 لیتری هوندا سیویک، لازم نیست پا را تا ته روی گاز فشار دهید تا تمام 154 اسب‌بخار را به حرکت درآورید! جعبه دنده چهار سرعته آن خیلی نرم دنده را عوض می‌کند اما در حالت دستی کمی تأخیر دارد و به اندازه کافی برای یک خودروی اسپرت سریع نیست و در حالت خودکار بهتر عمل می‌کند. همچنین باید گفت که صدای پیشرانه خیلی به داخل کابین نفوذی ندارد و شما رانندگی نسبتا بی سر و صدایی را در داخل سراتو کوپ تجربه خواهید کرد.
در این میان قدرت مانور و هندلینگ این خودرو بیش از هر چیز مایه شگفتی می‌شود و بالاتر از حد انتظار برای کیا است. از سوی دیگر سیستم تعلیق آن است که در حد مدل‌های مشابه اروپایی است و به همراه رینگ‌های 17 اینچی و کمک فنرهایش به خوبی از پس چاله چوله‌ها بر می‌آید و حس اسپرت بودن را به راننده می‌دهد اما خب باید گفت که هنوز هم فاصله زیادی از بزرگان این سگمنت مثل فورد فوکوس دارد که بسیاری از خودروها ازجمله سیویک نیز در برابر آن زانو می‌زنند. کیا سراتو کوپ ثبات خوبی در سرعت‌های بالا دارد و در صورتی که بخواهید ماجراجویی بکنید و هنوز مهارت کافی را ندارید، سیستم ESC سعی می‌کند خودرو را تحت کنترل درآورد تا خودرو در هر شرایطی روی جاده بماند و منحرف نشود.
اگرچه کیفیت طراحی داخلی کیا عموما بالا نیست اما فضای داخلی سراتو قابل قبول است، فضای کافی برای پای سرنشینان جلو دارد و در عقب نیز جا برای دو نفر کاملا کافی است. سقف آن کمی کوتاه است و سوار و پیاده شدن از آن را کمی سخت می‌کند که این موضوع کاملا با روحیه یک خودروی کوپه همخوانی دارد.
در کل باید گفت که کیفیت فضای داخلی نسبتا خوب است ولی مواد بکار رفته در بالای داشبورد خوب نیست و پلاستیک به کار رفته در کنسول میانی کیفیت پایینی دارد. روکش صندلی‌ها از چرم مصنوعی بوده و نسبتا راحت است. همچنین امکانات دیگری نظیر TSC، ESP، شش کیسه هوا، کروز کنترل، سنسور نور، سنسور پارک، دکمه استارت و گرمکن صندلی‌ها روی این کره‌ای دو درب نصب شده است.
اگرچه خیلی‌ها بر این عقیده‌اند که کیا هنوز اصالت ندارد و از نظر کیفیتی با رقبای خود بسیار فاصله دارد اما باید گفت که در بازار داخل کیا سراتو کوپ توانسته بسیاری از نیازها را به عنوان یک کوپه ارزان قیمت برآورده کند و در عدم حضور حریفان بین‌المللی خود یکه‌تازی می‌کند. در حال حاضر کیا سراتو کوپ با پیشرانه 2 لیتری و در مدل‌های 2013 حدودا بین 110 تا 115 میلیون تومان قیمت دارد که در حقیقت ارزان‌ترین کوپه بازار به حساب می‌آید (البته مدل‌های 1.6 لیتری نیز در بازار یافت می‌شود). ولی امیدواریم پس از ورود هوندا سیویک به بازار، مدل کوپه آن نیز مجوز واردات را کسب کند تا نه تنها بازار را از انحصار خارج کند بلکه باعث ایجاد رقابت در این محدوده قیمتی و بیشتر شدن گزینه‌ها برای علاقه‌مندان به خودروهای کوپه شود.

[ چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,

] [ 2:18 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

کیا سید 2013

 


 

در نمایشگاه بین‌المللی ژنو، کیا سید (Ceed) برای سال 2013 نیز معرفی شده است. البته کیا سید هنوز اجازه ورود به بازار داخل را ندارد ولی از آنجایی که دو برادر او یعنی کیا پیکانتو (Picanto) و سول (Soul) به لیست خودروهای مجاز راه یافته‌اند، پیش‌بینی می‌شود این خودرو نیز توسط اطلس‌خودرو به زودی عرضه شود. کیا سید نسبت به مدل قبلی خود که طراحی سال 2010 بود، بسیار تغییر کرده و قرار است این خودرو با دو پیشرانه 1.4 و 1.6 لیتری با توان تولید 98 و 133 اسب‌بخار عرضه شود.


[ یک شنبه 16 تير 1392برچسب:,

] [ 21:25 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

نگاهی دوباره به کیا فورت / سراتو 2014

 این روزها بازار جهانی خودرو شاهد رقابتی سنگین بین خودروهای سدانِ کوچک و متوسط از برندهای مختلف است. رقابتی که فرصتی مناسب برای خرید یک سدان جمع و جور برای خریداران و به همان اندازه زمانی نامناسب برای ارائهٔ یک خودروی سدانِ جدید توسط کمپانی ها ایجاد کرده است. با این حال کیا با معرفینسل جدید فورت خود با عنوان EX 2014 بازار رقابت را سنگین تر و فشرده تر کرد. خودرویی طویل تر و عریض تر، همراه با یک سیستم تعلیقِ تجدیدنظر شده با وعده امکان کنترل بیشتر و یک سیستم تزریق مستقیم سوخت در موتور و چندین پکیج گیرا نسبت به مدل پیشینِ خود.

 

Kia Forte / cerato 2014

Kia Forte / cerato 2014


کیا فورت EX 2014 که ما آن را با نام 
سراتو می شناسیم در حالت پایه، یک خودروی سدان با قیمت 20,200 دلار همراه درگاه یو اس بی استاندارد، بلوتوث، تهویه مطبوع و سیستم UVO می باشد. این سیستم یک پردازشگر خودکار اطلاعات با امکان اتصال به اینترنت برای ارائه خدمات الکترونیک به راننده است. سیستم UVO نه تنها در زمان مناسب هشدارهای نگهداری خودرو را به راننده ابلاغ می کند، بلکه با اتصال به سرویس های اطلاع رسانیِ اورژانس هر کشور، در مورد تصادفات و وضعیت جاده اطلاعات کاملی را در اختیار راننده قرار می دهد. این سامانه همچنین دارای برنامه هایی کاربردی با امکان اتصال به سرویس های تویتر، سیری و پاندورا می باشد. ناگفته نماند این سیستم تا ده سال آینده به صورت رایگان به کاربران خودروهای کیا ارائه خواهد شد و نیازمند هیچ گونه افزونه ای بر روی تلفن همراه نمی باشد.

 

 

Kia Forte / cerato 2014

Kia Forte / cerato 2014


برای اولین بار است که کیا در یکی از خطوط تولیدش، یک موتور دو لیتری با سیستم تزریق مستقیم و چهار سیلندرِ قلاب شده به گیربکسِ اتوماتیکِ شش سرعته استفاده کرده است. این موتور با ایجاد 173 اسب بخار در دور موتورِ 6500 دور بر دقیقه و گشتاورِ 154 پوند در فوت در دور موتور 4700، گوی سبقت را از دیگر خودروهای سدانِ بازار، مانند هوندا سیویک با قدرت موتور 140 اسب بخار و دوج دارت و فورد فوکوس با قدرت موتور 160 اسب بخار ربوده است. پیروزی بزرگی برای کیا در بازار خودروهای سدان با کمترین هزینه نسبت به برندهای مورد نظر.

اما اندکی در مورد پکیج های اضافی کیا فورت EX 2014 بدانیم. کیا در حالت تست شده این خودرو را با 300 دلار اضافی با تایرهای 17 اینچی ارائه می دهد؛ و با دریافت 2600 دلار یک پکیج اضافی شامل یک سیستم سانروف، پوشش چرمی برای صندلی ها، سیستم تهویه قوی تر نسبت به حالت پایه، سیستم گرمازا برای صندلی های جلو و فرمان و فضای داخلی به خریدار عرضه می کند. همچنین کیا یک پکیج 2300 دلاری دیگر شامل چراغ های زنونی HID (سیستم تخلیه با شدت بالا)، یک سیستم کنترل دمایی، چراغ های عقب دارای فناوری LED و یک LCD تمام رنگ 4.2 اینچی نیز به خریداران ارائه می دهد.

شما با پرداخت 25,735 دلار، خریدار کیا فورت EX 2014 همراه با تمام پکیج ها خواهید بود. خودرویی که بی تردید با دارا بودن بالاترین استانداردهای کمپانی کیا، به زودی همه ما را از تأثیرش بر تازه ترین و رقابتی ترین بخش بازار خودرو شوکه خواهد کرد. خودرویی با مصرف میانگین 9.71 لیتر در هر 100 کیلومتر و بازاری بزرگ در افق پیش رو.

[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:,

] [ 20:25 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

دو خودروی اسپرت کیا 2013

کیا در حال کار روی خودروهای جدید و جالبی از جمله یک سدان دیفرانسیل عقب اسپرت و همچنین هاچ بک اسپرت سه درب پرو سید است.

KIA GT Concept

خودروی مفهومی GT


خودروی دیفرانسیل عقب GT که زیر نظر طراح ارشد کیا، پیتر شرایر در حال ساخت است، به زودی تبدیل به گل سرسبد محصولات این شرکت کره ای خواهد شد. این خودرو با چراغهای انقلابی، قطعات فیبر کربنی و هواکشهای پهلوها و دربهای باز شونده به دو سمت به سبک بنتلی و رولز رویس طراحی شده است. به نظر می رسد طراحان یک مشت ایده کانسپت استفاده شده در سایر خودروهای مفهومی را در این خودرو جمع کرده اند. نمونه مفهومی GT سال گذشته و در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شده بود.مدیر عامل کیا اعلام کرده که ویژگی دیفرانسیل عقب برای ارائه قابلیت اسپرت و رانندگی متفاوت نسبت به خودروهای اسپرت دیفرانسیل جلوی هیوندای درنظر گرفته شده است. واکنش مردم به این خودرو عامل اصلی برای تصمیم به تولید انبوه آن خواهد بود. بنابراین نمایش عمومی این خودروی اسپرت در نمایشگاه ژنو سال آینده، برای آن عاملی تعیین کننده خواهد بود.

pro_cee’d

kia pro_ceed


از سوی دیگر هاچ بک داغ پرو سید هم که امسال و در نمایشگاه پاریس رونمایی شد، در یک مدل اسپرت GT و با توان 200 اسب بخار روانه بازار خواهد شد. این قدرت از یک موتور 1.6 لیتری T-GDi توربو که در هیوندای ولاستر هم مورد استفاده قرار گرفت، بدست می آید و با یک گیربکس شش سرعته اتومات و کلاچ دوگانه جفت می شود.

[ دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:,

] [ 14:0 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

کیا کارنیوال 2014 ؛ در انتظار تغییر

 

کیا با معرفی نسخه بروز شده نسل دوم کارنیوال بعنوان مدل 2014 که عملا تفاوت ناچیزی با مدل های سابق آن دارد، به طور غیر مستقیم نشان داد که خواب های تازه ای برای آن دیده . . .

 

2014 Kia Sedona

2014 Kia Sedona

اثبات این موضوع را می توان در ظاهر کارنیوال 2014 دید؛ خودرویی که به غیر از جلوپنجره هیچ شباهتی بامحصولات حال حاضر کیا ندارد. کیا چنین کاری را قبلا هم تجربه کرده بود؛ اگر خاطرتان باشد درسال 2010 میلادی که پیتر شرایر بروز رسانی جدی محصولات کیا آغاز کرد، شاسی بلند فول سایز کیا – یعنی موهاوی – بدون هیچگونه تغییری راهی بازار می شد طوریکه حتی مدل های 2011 آن نیز با همان ظاهر سابق فروخته می شدند.

باگذشت زمان دلیل بی رغبتی کیا از بروز رسانی موهاوی برای همه روشن شد؛ زمستان 2011 کیا اعلام کرد که خط تولید موهاوی را در سراسر جهان (البته به غیر از بازارهای خاورمیانه) متوقف می کند تا بدین ترتیب راه پیشرفت برای مدل های جدید سورنتو – بعنوان جانشین موهاوی – هموار شود.

پس با این اوصاف تقریبا باید مطمئن بود که مدل های 2014 کارنیوال، آخرین عضو نسل دوم آن هستند که تولیدشان از سال 2006 تا به امروز همچنان ادامه داشته؛ اما جواب این سوال که آیا نسل سوم آن قرارست با فلسفه طراحی جدید کیا بزودی عرضه شود یا اینکه همانند موهاوی، کیا قصد ادامه تولید آنرا ندارد هنوز معلوم نیست. ازما نشنیده بگیرید اما احتمال احیای دوباره کارنیوال بسیار بیشتر از احتمال خداحافظی با آن است.

مدل های LX دارای امکاناتی مانند:

  • تهویه مطبوع با کنترل دستی.
  • دکمه های کنترلی روی فرمان.
  • رینگ های 16 اینچ با تایرهای 225/70.
  • آینه های برقی، پاور ویندوز.
  • ورود بدون کلید، بلوتوث، پورت USB.
  • پخش CD/MP3.
  • Back-Up Warning یا سنسور عقب.

مدل های EX نیز دارای امکاناتی مانند:

  • روکش چرمی صندلی ها، روکش چرمی فرمان.
  • گرمایش صندلی های جلو.
  • صندلی شش حالته راننده.
  • مه شکن، باربند.
  • آینه عقب حساس به نور،دوربین عقب.
  • رینگ های 17 اینچ با تایرهای 235/60.
  • تهویه اتومات.

پیشرانه کارنیوال 2014 یک موتور 3.5 لیتری V6 با قدرت 269 اسب بخار و گشتاور 334 نیوتن متر ست که با گیربکس شش سرعته اتومات، 13.8 لیتر در شهر و 9.8 لیتر در جاده مصرف می کند. قیمت پایه ای این خودرو نیز 25,900 دلار برای عرضه از زمستان 2013 و ابتدا در بازار ایالات متحده خواهد بود.

 

[ جمعه 3 خرداد 1392برچسب:,

] [ 15:59 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه