ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

ستاره اشتوتگارت،مرسدس S63 AMG

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

ستاره اشتوتگارت،مرسدس S63 AMG

بعد از فیلم‌ها و عکس‌های لو رفته بالاخره مرسدس بنز رسماً S63 AMG را رونمایی کرد و قبل از نمایش رسمی این خودرو در میان مردم(نمایشگاه فرانکفورت ماه سپتامبر) مشخصات و تصاویری از سدان لوکس و سریع خود منتشر کرده است.

Mercedes-Benz S63 AMG 2014

 

اول به سراغ ظاهر این خودروی اشرافی می‌رویم،AMG دوباره از ترفند های قدیمی خود استفاده کرده است تا ظاهر این خودرو را به طوری جذاب‌تر نشان دهد برای مثال این کمپانی سپر های جلو را عمیق‌تر کرده است،جلو پنجره جلو را تعویض و رکاب‌های جانبی جدیدی به این خودرو اضافه کرده است تا در کنار لوکس بودن کمی اسپرت هم به نظر برسد.این خودرو سال آینده با قیمت تقریبی 120 هزار پوند و تنها در نسخه دیفرانسیل عقب راهی بریتانیا خواهد شد.

[ جمعه 28 تير 1392برچسب:,

] [ 2:5 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

نسخه ی ویژه نیسان GT-R به نام Midnight Opal

سرانجام خودروساز ژاپنی نیسان رسما از نسخه سفارشی جی تی آر پرده برداری کرد و جانی دوباره به طرفداران کودزیلا بخشید.

2014 Nissan GT-R Midnight Opal

 

این نسخه که نیمه شب اوپال نام گرفته است به صورت محدود تولید خواهد شد،یعنی تنها 100 عدد که پنجاه تای آن سهم آمریکا می باشد.اما این نسخه چه تفاوتی با نسخه استاندارد دارد؟اولین موضوعی که در طراحی مشخص است،رنگ خاص آن است که چشم را نوازش می‌دهد.البته یک اسپویلر فیبر کربنی و چرخ‌های آلومینیومی که با تیتانیوم پوشانده شده‌اند هم بسیار جلب توجه می‌کنند. نکته جالب درباره این خودرو نصب پلاک پوشش طلا روی این نسخه می‌باشد که شماره سریال هر خودرو روی آن حک شده است.

اما زیر هود این خودرو بدون تغییر باقی مانده است،یعنی این خودرو می‌تواند مانند نسخه استاندارد 545 اسب بخار قدرت و 463 پوند فوت گشتاور تولید کند.قیمت این خودرو حدود 6 هزار دلار گران تر از نسخه پرمیوم است که به 106 هزار دلار می رسد و فروش آن از ماه سپتامبر شروع می شود.

[ جمعه 28 تير 1392برچسب:,

] [ 2:4 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لباس Ultimate Auto بر تن فراری کالیفرنیا

فراری کالیفرنیا، یکی از محبوب‌ترین خودروهای فراری که تیون کردن آن سابقه دیرینه ای دارد. نکات مثبت این خودرو را می‌توان در دو مورد خلاصه کرد: قیمت مناسب و تجربه رانندگی فوق‌العاده.

 

Ferrari California on Savini Wheels


در دنیایی که همه فراری‌ها بیش از حد جدی هستند، یکی از آن‌ها لبخند بر لب دارد آن هم همین کالیفرنیا است حتی با توجه به اینکه خودروهای تون شده چهره خشن‌تری به خود می‌گیرند اما وقتی که کالیفرنیا تیون شود همچنان مهربان و شاد است! به تازگی کمپانی Ultimate Auto از آخرین پروژه خودش که فراری کالیفرنیا است، رونمایی کرده است.

این فراری تیون شده دارای رینگ‌های ساوینی 21 اینچی در جلو و 22 اینچی در عقب است که در لاستیک‌های پیرلی قرار گرفته‌اند.
این خودرو همچنین دارای ویژگی‌های جدید دیگری نیز هست که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم صوتی JL، سیستم ناوبری جدید، شیشه های دودی Lumar، رنگ سفارشی بدنه و کاهش ارتفاع سیستم تعلیق اشاره کرد.

[ پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,

] [ 1:12 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

جزییات جدید هنسی کوروت استینگری

تیونر آمریکایی هنسی پرفورمنس (HPE) با انتشار یک تصویر نخستین جزییات برنامه آتی خود را برای کوروت استینگری منتشر کرد؛ پکیجی که قرارست در سه مدل HPE600 و HPE700 و HPE800 تحویل مشتریان شود.

بعد از رد لاین موتور، هنسی دومین تیونری است که نقشه هایش را برای مدل های کوروت 2014 علنی می کند. پکیج اول هنسی HPE600 است که در آن بر روی پیشرانه 6.2 لیتری V8 استینگری یک سوپرشارژر TVS2300 نصب شده که به لطف برنامه ریزی مجدد ECU قدرت 450 اسبی مدل های استاندارد را به حدود 600 اسب بخار می رساند.

Hennessey Corvette Stingray

 

حال به سراغ HPE700 برویم که همانند نامش قدرت 700 اسبی داشته و البته همان ویژگی های پکیج قبلی را دارد اما با پیستون های تراشکاری شده و میل بادامک های جدید. آخرین پکیج هنسی HPE800 است که این بار بجای استفاده از سوپرشارژر، توربوهای دوقلو داشته و پیستون های آلومینیومی و میل لنگ فولادی آن نیز فورج کاری شده اند؛ همچنین تغییر سرسیلندرها، نصب اینترکولر و تغییر سیستم سوخت رسانی از دیگر مشخصه های این پکیج 800 اسبی خواهند بود.

همه این پکیج ها به صورت استاندارد با کیت بدنه CarbonAero شامل اسپلیتر جلو، رکاب های جدید و اسپویلر کوچک عقب عرضه می شوند که البته مشتریان می توانند موارد دیگری مانند رینگ های جدید با تایرهای پایلوت سوپراسپرت میشلین، تعلیق جدید با قابلیت تنظیم ارتفاع یا کیت ترمز کربن/سرامیکی را هم جداگانه سفارش دهند. منتظر بروز رسانی مجدد این صفحه با انتشار جزییات بیشتر این پکیج بمانید.

[ پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,

] [ 1:10 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

رندرهایی از فورد موستانگ 2015

با فورد موستانگ قدیمی خداحافظی کنید و یک سلام ویژه به آینده بگویید،به موستانگ 2015!مدل 2015 موستانگ دارای ظاهری کاملاً متفاوت و تکنولوژی‌های جدید می‌باشد.

2015 Ford Mustang Rendering

 

همان طور که ذکر شد،طراحی مدل آینده موستانگ کاملاً متحول خواهد بود اما با حفظ اصالت خود،طراحی که پایه و اساس آن نسل پنجم یعنی مدل 2004 موستانگ می‌باشد. موستانگ جدید دارای ظاهری فوق‌العاده خشن خواهد بود و در طراحی آن از مدل Evos کانسپت الهام گرفته شده است،در رندرهایی که توسط Mustang6G طراحی شده است این موضوع کاملا روشن است.

موستانگ یک محصول جهانی،فورد می‌گوید مدل آینده موستانگ جهانی خواهد شد و در آمریکا،اروپا و آسیا فروش بسیار خوبی خواهد کرد.آنچه می‌توان گفت این است که مدل 2015 موستانگ از یک موتور 2.3 لیتری اکوبوست چهار سیلندر استفاده خواهد کرد و به صورت استاندارد دیفرانسیل عقب خواهد بود.البته دوستداران این خودرو شاید موتور 2.3 لیتری 4 سیلندر را برای این خودروی آمریکایی خوش آیند نبینند،اما فورد قول داده است موتور های V6 و V8 هم برای این خودرو موجود خواهد بود.

2015 Ford Mustang Rendering

 

فورد موستانگ 2015 چند بار به نمایش در خواهد آمد،اولین بار در نمایشگاه دیترویت و دومین بار در نمایشگاه نیویورک.این خودرو نیمه دوم سال 2014 پا به خط تولید خواهد گذاشت.

[ سه شنبه 25 تير 1392برچسب:,

] [ 14:55 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

چهره لکسوس IS متحول شد

چهره لکسوس IS متحول شد! [ویدئو]

به جرئت می‌توان گفت لکسوس IS مدل 2014 دارای ظاهری فوق‌العاده جذاب در کلاس خود می‌باشد و یکی از سرسخت‌ترین رقبا برای خودروهای آلمانی نیز به شمار می‌رود.لکسوس آی اس 350 مدل اف اسپرت دارای تجهیزات و آپشن هایی می‌باشد که با قیمت 50 هزار دلار می‌توان تمام آن‌ها را خریداری کرد.

take-a-look-at-the-2014-lexus-is-on-vossen-cv5-wheels-video-63095_1

 

عاشقان سرعت، کمربندهای خود را ببندید،IS 350 F که یک خودروی اسپرت خانوادگی است مجهز به یک موتور 306 اسب بخاری V6 می‌باشد که صدای آن گوش انسان را نوازش می‌دهد.دو ویژگی است که این خودرو را بسیار محبوب کرده است،یکی فرمان پذیری فوق‌العاده و دیگری سیستم تعلیق متغیر لکسوس.

اگرچه خود لکسوس IS بسیار زیبا و چشم نواز است اما برای جذاب‌تر شدن چه چیزی کم دارد؟به تازگی کمپانی AG Automotive با انداختن رینگ‌های 20 اینچی ووسن و اضافه کردن چند آپشن جدید، چهره IS را فوق‌العاده زیبا تر و جذاب‌تر از قبل کرده است.جهت آشنایی بیشتر با این خودرو شما را به دیدن ویدئوی زیر دعوت می‌کنیم.

[ یک شنبه 23 تير 1392برچسب:,

] [ 23:6 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

هامان ولکانو ، آماده فروش

نمایشگاه اتوموبیل العین دوبی هم اکنون یکی از نسخه های کمیاب هامان Volcano مدل 2006 را برای فروش آماده کرده؛ البته تا از خریدار بودن مشتری مطمئن نشود قیمتش را به این راحتی ها به کسی نمیگوید . . . !

 Mercedes-Benz SLR Hamann Volcano

 

SLR که از سال 2003 تا 2010 روی خط تولید مک لارن قرار داشت، در ظاهر استانداردش آنقدر زیبا و شکیل هست که نیازی به کیت بدنه نداشته باشد اما وقتی صحبت از متفاوت بودن درمیان است کسی دیگر کاری به کار زیبایی ندارد. البته همینجا باید اعتراف کنیم که سال 2008 هامان مجددا پکیج ولکانو را به رنگبندی های جدید معرفی کرد که در زیبایی دست کمی از تابلوهای رامبراند نداشت.

کیت بدنه ولکانو از کربن ساخته شده، از اسپلیتر جلو گرفته تا اسکوپ سقف، باله بزرگ عقب و حتی دیفیوزر عجیبش. رینگ های 21 اینچی ولکانو که از مدل EDITION RACE بوده و در جلو با تایرهای 255/30 و در عقب با تایرهای 345/25 همراه شده، واقعا جای هیچگونه نقدی ندارند. درون کابین هم که از تریمی با رنگبندی زرد و مشکی استفاده شده، طراحان هرجا فضای خالی دیده اند مثل پادری ها، پدال های آلومینیومی یا پشت سری صندلی ها و … لوگوی هامان را حک کرده اند.

SLR با پیشرانه 5.4 لیتری V8 خود در حالت عادی 626 اسب بخار و 780 نیوتن متر گشتاور تولید می کند اما این اعداد در هامان ولکانو به ترتیب تا 700 اسب بخار و 830 نیوتن متر افزایش یافته اند. با این اوصاف صفرتا صد این خودرو به 3.6 ثانیه محدود شده و حداکثر سرعتش نیز به حدود 348 کیلومتر برساعت می رسد که 14 واحد بیشتر از نسخه های استاندارد SLR و همچنین 11 واحد نیز بیشتر از نسخه های SLR 722 است.

[ یک شنبه 23 تير 1392برچسب:,

] [ 23:3 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

قیمت استون مارتین Vanquish Volante

 

 
 

 

 

استون مارتین مدل Vanquish Volante خود را معرفی کرده است. خودرویی که قرار است جا پای DBS Volante بگذارد و از این پس این خودرو به عنوان مدل کروک استون مارتین عرضه خواهد شد.
استون مارتین Vanquish Volante به یک پیشرانه غول‌پیکر 12 سیلندر 6 لیتری مجهز شده که می‌تواند 565 اسب‌بخار را تولید کند و نیروی آن به کمک یک گیربکس 6 سرعته خودکار به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. این پیشرانه می‌تواند محصول جدید استون مارتین را از حالت سکون در عرض 4.1 ثانیه به مرز 100 کیلومتر در ساعت برسد.
بدنه این خودرو کاملا از فیبرکربن دست شده که باید گفت اولین خودروی استون مارتین است که دارای چنین بدنه‌ای است. همچنین از دیگر تفاوت‌های Vanquish Volante با DBS فضای صندوق عقب می‌باشد که 50 درصد بیشتر شده و 279 لیتر در آن فضای باز موجود است.
استون مارتین Vanquish Volante قرار است از اواخر سال جاری میلادی وارد بازار شود و قیمت آن در مدل‌های استاندارد از حدود 200 هزار پوند شروع می‌شود.

[ یک شنبه 23 تير 1392برچسب:,

] [ 13:47 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

خودروی مفهومی ایرانی

 
 

 

 

یکی از بزرگترین ایرادهایی که به صنعت خودروسازی کشور گرفته می‌شود این است که معمولا خودروسازان داخلی بر روی کمیت بیشتر اصرار دارند تا کیفیت. در این راستا البته گذشته خوبی هم از خود بر جای نگذاشته‌اند و خودروهایی مانند پراید و یا پژو 405 را برای چندین سال با کمترین تغییر روانه بازار کرده‌اند آن هم با مشکلات مختلف و حاشیه‌هایی فراوان.
البته در این بین نباید از تولید خودروهای ملی که اولین آن‌ها سمند بود، بگذریم که تلاشی بسیار خوب بود اما این راه هم آنچنان که باید و شاید ادامه نیافت. ولی این عملکرد از سوی خودروسازان به منزله ناتوانی ایرانیان در زمینه طراحی نیست و هر از چندگاهی از گوشه و کنار شاهد طرح‌هایی بسیار خوب از سوی ایرانیان چه در داخل و چه در خارج هستیم.
در این راه می‌توان شرکت پارسیس را نام برد که به مدیریت آقای سعید فرگاه اداره می‌شود و در کارنامه خود نمونه های بسیار خوبی مانند همکاری در طراحی خودروی پیتون را دارند. این شرکت روشی نوین را برای طراحی خودرو ثبت کرده‌اند و به تازگی خودرویی جدید را طراحی و ساخته‌اند.
جناب آقای فرگاه در زمینه طراحی این خودرو و همچنین ساخت آن می‌گوید: "از طراحی روی کاغذ تا ساخت کامل و بدون نقص هر طرحی برای من راحت است و هیچ محدودیتی در طراحی و ساخت هیچ طرحی نیست، این تکنولوژی و روش مهندسی بنده در نمایشگاه بین المللی اختراعات IFIA ژنو سوئیس به عنوان اختراع پذیرفته شد."
وی ادامه می‌دهد: "المان‌های حل شده طراحی مهندسی و ارتباطاتی که در ساخت نمونه و تولید انبوه قالب‌ها با شرکت های معتبر برای بنده وجود دارد این امکان را می‌دهد تا هر طرحی را از 0 تا 100 بسازیم طوری که قابلیت تولید انبوه با تجهیزات حتی ایران را داشته باشد (تحویل و راه اندازی قالب). بطور رسمی اعلام می‌کنم صنعت خودرو ایران را می‌توانم درست کنم ابتدا قول طراحی و ساخت پلت‌فرم برای هر طرحی را طبق استاندارد می‌دهم، فیس‌لیفت دیگر بس است. ایران پتانسیل سرمایه‌گذاری را تا حدودی دارد به تاریخ هیوندای نگاه بندازیم حداقل در این 10 سال آینده صنعت خودرو باید درست شود."
لازم به ذکر است که طراحی این خودرو از حدود 4 سال پیش شروع شد و هدف آن تولید خودروی سدان در محدوده 18 میلیون تومان بوده است.

[ یک شنبه 23 تير 1392برچسب:,

] [ 13:46 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

فورد موستانگ GT جنگنده

هفته پیش بود که فورد از نسخه مخصوص موستانگ جی تی رونمایی کرد،موستانگی که به طور انحصاری برای نیروی هوایی آمریکا طراحی شده است.

2014 Ford Mustang US Air Force Thunderbirds Edition

این خودرو که USAF Thunderbirds ادیشن نام دارد دارای تم قرمز و سفید است این امر این نسخه را بسیار شبیه به جنگنده های فالکون F-16 کرده است.یک سوپر شارژر و سیستم تعلیق جدید نیز به این خودرو اضافه شده است تا عملکرد خودرو به طرز چشمگیری بهبود پیدا کند،نصب ترمز های برمو هم یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این خودرو است.رینگ های 22 اینچی  Forgiato Maglia نیز چهره جذاب تری به خودرو بخشیده اند.سعی شده است داخل خودرو، با بدنه بسیار هماهنگ باشد،به همین دلیل صندلی‌های عقبی برداشته شده‌اند و در جلو هم صندلی‌های RECARO با آرم Thunderbirds به چشم می‌خورند.همچنین صفحه نمایش سفارشی به همراه سیستم ناوبری هم به کابین این خودرو اضافه شده است.

این خودرو که دارای شماره شناسایی 0001 VIN می‌باشد قرار است در تاریخ یک اوت به نفع موسسه عقاب‌های جوان(EAA) به حراج گذاشته شود.شایان به ذکر است، این خودروساز آمریکایی در طول حیات خود کمک‌های زیادی به مراکز خیریه کرده است.

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2013_SpecialMustang_130627_F_KA253_404-680x452.jpg

 

[ جمعه 21 تير 1392برچسب:,

] [ 15:0 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مرسدس بنز پولمان ، جانشین می باخ

سرانجام اولین تصاویر جاسوسی از پروژه ی  S-Class Pullman  منتشر شد .

11913882511374971831

 

این مدل که بر پایه ی نسل جدید کلاس S مرسدس بنز ساخته می شود ماه مه سال آینده به بازار عرضه خواهد شد . مهمترین مشخصه ی این مدل ، افزایش طول به منظور راحتی و آسایش بیشتر است ، بطوریکه نسبت به مدل های تازه رونمایی شده 152 تا 304 میلی متر بلندتر خواهد بود .

از تصاویر این گونه نتیجه می شود که بیشترین افزایش طول مربوط به wheelbase است .لازم به ذکر است که طول wheelbase در مدل استاندارد و LWB به ترتیب 3035 میلی متر و 3165 میلی متر می باشد . همانطور که در تصاویر جاسوسی ملاحظه می فرمایید ، در نمونه ی پروتوتایپ پولمان ، ستون C و درب های عقب نیز طویل تر شده اند . با این تفاسیر طول این مرسدس کش آمده نزدیک به 6 متر خواهد بود .

بنابر اخبار ، برای جابجا کردن این دفتر کار متحرک از یک موتور V12 مجهز به توربوی دوقلو با قدرتی نزدیک به 600 اسب بخار ، بهره گرفته می شود . البته استفاده ی از یک پیشرانه ی هیبریدی در کنار پیشرانه ی بنزینی نیز محتمل است .

[ جمعه 21 تير 1392برچسب:,

] [ 14:59 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

گاومیش سیاه جدید والد،لکسوس LX

شاید شما هم یکی از طرفداران تیونر Wald باشید چرا که خودروهایی که این کمپانی تیونینگ می‌کند واقعاً شاهکار است و از زیبایی چیزی کم ندارد مخصوصاً سری Black Bison یا گاومیش سیاه!

lexus-lx-is-walds-new-black-bison-photo-gallery_11

حالا این کمپانی ژاپنی دوباره به سراغ خودرویی ژاپنی رفته است،خودرویی غول پیکر به نام لکسوس LX که آن را واقعاً تبدیل به یک گاومیش سیاه کرده است،عده ای معتقد اند وقتی والد به سراغ خودرویی برود،آن خودرو را تبدیل به یک حیوان وحشی 4 پا می‌کند!اگر بخواهیم به تعریف و تمجید از این خودرو بپردازیم باید یک راست به سراغ ظاهر تازه متولد شده آن برویم،در جلوی این خودرو سپر های جدید که چراغ‌های LED در آن گنجانده شده‌اند به چشم می‌خورد.ظاهر جانبی این خودرو هم تغییراتی به خود دیده است که می‌توانیم به بزرگ‌تر شدن قوس چرخ‌ها و صد البته رینگ‌های قول آسا آلیاژی نقره ای اشاره کنیم.در عقب هم سپر کاملاً عوض شده است و برای بهبود ظاهر، یک اسپویلر بزرگ‌تر و لوله اگزوزها کروم به چشم می‌خورند.در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر نشده است،حتی هنوز داخل آن هم رونمایی نشده است،اما با توجه به تصاویر منتشر شده، آیا آخرین پروژه Wald International خوب از آب در آمده است؟

[ جمعه 21 تير 1392برچسب:,

] [ 14:58 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

کیت Inden و Binz برای مرسدس A-class

وقتی دو تیونر گمنام دست به یک همکاری مشترک می زنند انتظار می رود که حداقل برای افزایش شهرتشان هم که شده (!) یک محصول کاملا متفاوت را عرضه کنند اما ظاهرا Inden Design و همکار جدیدش Binz کاری به کار این حرف ها ندارند . . .

Mercedes-Benz A-Class by Inden Design and Binz

این دو تیونر آلمانی به سراغ دو دستگاه A-Class های جدید مرسدس (اتاق W176) با پکیج سفارشی AMG رفته اند. در هر دو خودرو رکاب های جانبی و دیفیوزر عقب از فیبرکربن ساخته شده، خروجی های دوبل اگزوز در طرفین سپر نیز از مدل های C63 Black Series قرض گرفته شده؛ همچنین به لطف پکیج AMG از ارتفاع تعلیق خودروها نیز 35 میلیمتر کاسته شده است.رینگ های A-class خاکستری رنگ، 19 اینچی ساخت BBS و از مدل CH-R بوده که تایرهای جلویی سایز 225/35 و تایرهای عقبی آن سایز 255/30 دارند. اما رینگ های مشکی مات 19 اینچی A-class قرمز رنگ از نوع Barracuda Shoxx هستند که در جلو و عقب با تایرهای 235/35 پوشانده می شوند. قرارست از این دو خودرو در گردهمایی مرسدس در Hattingen رونمایی شود.

[ جمعه 21 تير 1392برچسب:,

] [ 14:56 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

سوزوکی سوییفت 2013

از سال 2010 میلادی که سومین نسل سوئیفت وارد بازار شد، شاهد هیچ تغییری در آن نبودیم و تنها کاری که سوزوکی برای متقاعد کردن مشتریان انجام داد معرفی نسخه جدید  در سال 2012 بود. حال بعد از گذشت سه سال اولین فیس لیفت سوئیفت با کمترین تغییرات ممکن برای عرضه به بازار آماده شده . . .

2013 Suzuki Swift

 

در سوئیفت جدید تغییرات اعمال شده غلظت چندانی ندارند چون تنها به سپر جلو، افزوده شدن LEDهای مخصوص روز در کنار مه شکن جلو و استفاده از راهنمای LEDدار بر روی آینه بغل خلاصه می شود.

درون کابین هم تفاوتی با مدل های سابق سوئیفت نداشته و فقط تعداد تریم های آن بیشتر شده است. سوزوکی فعلا برای مشتریان انگلیسی دو پیشرانه را آماده کرده:

  • 1.2 لیتری بنزینی باقدرت 94 اسب بخار و گشتاور 118 نیوتن متر.
  • 1.3 لیتری دیزلی باقدرت 75 اسب بخار و گشتاور 190 نیوتن متر.

فیس لیفت سوئیفت قرارست بعنوان مدل 2013 تا قبل از پاییز 92 و با قیمت پایه ای 10,799 پوند یا معادل تقریبی 16,380 دلار ابتدا در بازار انگلستان عرضه شود.

[ جمعه 21 تير 1392برچسب:,

] [ 13:32 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

فولکس واگن پولو WRC R جدید،قوی تر از همیشه

سرانجام فولکس واگن با انتشار تصاویر و جزئیاتی از پولو R WRC،جانی دوباره به طرفداران خود بخشید.این نسخه قدرتمندترین پولویی است که تاکنون تولید شده است.

Volkswagen Polo R WRC

Volkswagen Polo R WRC

اگرچه قابلیت‌های این خودرو به برادر خود یعنی گلف GLI نزدیک است اما ظاهر آن کمی متمایز تر است،از ورودی‌های هوا و طرح‌های گرافیکی گرفته تا چراغ‌های LED DRLs،باله های عقب و رینگ‌های 18 اینچی.

Volkswagen-Polo_R_WRC_2013_800x600_wallpaper_0e

اما زیر هود این خودرو چه خبر است؟ این نسخه از پولو 220 اسب بخار قدرت دارد که از یک موتور 2 لیتری TSI با حداکثر گشتاور 350 نیوتن متر به وجود می‌آید.حداکثر سرعت این نسخه 243 کیلومتر و شتاب آن 6.4 ثانیه است که شتاب این نسخه 0.1 ثانیه کمتر از گلف GTI می‌باشد.فولکس واگن به این خودروی خود اطمینان دارد و می‌خواهد 2500 عدد از این خودرو را با قیمت 33.900 یورو بفروش برساند،این خودرو برای اولین بار در سپتامبر امسال راهی بازار خواهد شد.

[ پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:,

] [ 18:32 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه