ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

بوگاتی ویرون گرند اسپرت ویتسه رمبرنت٢٠١٥

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

بوگاتی ویرون گرند اسپرت ویتسه رمبرنت٢٠١٥



 بوگاتی چهارمین مدل نسخه مخصوص خود به نام بوگاتی ویرون گرند اسپرت ویتسه رمبرنت بوگاتی را در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد.
 
 این نسخه مخصوص به مناسبت گرامیداشت رمبرنت بوگاتی ساخته شده است که بسیار قابل توجه مجسمه سازی و هنرمندی مستقل در اوایل قرن بیستم بود.
 
این خودروساز اعلام کرده این نسخه مخصوص بر اساس بوگاتی گرند اسپرت ویتسه ساخته شده است و از موتور 8.0 لیتریW16  با قدرت 1200 اسب بخار و بیشینه گشتاور 1500 نیوتون متر بهره می برد.
 
این خودرو با اتصال به گیربکس دو کلاجه هفت سرعته شتاب صفر تا صد 2.6 ثانیه و بیشینه سرعت 408.84 کیلومتر بر ساعت در حالت بدون سقف دارد.
 
هر یک از مدل های مخصوص این خودرو 3 میلیون دلار قیمت دارند.

[ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:بوگاتی,

] [ 15:36 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

بوگاتی با مدل افسانه‌ای خود خداحافظی می‌کند

 

 

شرکت خودورسازی بوگاتی آخرین مدل ویرون 16.4 (Veyron 16.4) خود را به فروش رساند.

شرکت خودروسازی فرانسوی بوگاتی آخرین مدل ویرون 16.4 خود را به فروش رساند و به این ترتیب طبق وعده خود، با فروش سیصدمین محصول خود فروش ویرون 16.4 را به پایان رساند.

خاطره بوگاتی ویرون با داشتن موتور 16 سیلندر 4 توربو شارژی و قدرتی معادل هزار و یک اسب بخار، برای همیشه در ذهن خودورسازان و دوستداران خودروهای سوپر اسپورت باقی خواهد ماند.

بر اساس گزارش لفت لین‌نیوز، در سال 2005 میلادی با معرفی بوگاتی ویرون به بازار تنها 5 دستگاه از آن به فروش رسید و تا سال 2007، فروش


ادامه مطلب

[ یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:بوگاتی,ویرون,بوگاتی ویرون,

] [ 15:35 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

فروش هر بوگاتی ویرون چقدر ضرر می‌دهد؟

 

اگرچه معمولا صنعت خودروسازی یک صنعت پرسود است اما در این بین بعضی پروژه‌ها هستند که در نهایت به شکست منجر می‌شوند و ضررهای زیادی را برای کمپانی به همراه میاورند.
براساس گزارشی که توسط BersteinResearch انجام شده لیستی از خودروهایی منتشر شده که در آن محصولاتی قرار دارند که در نهایت پروژه تولید آن‌ها شکست خورده و ضرر زیادی را برای آن در پی داشته است. در این لیست خودروی کوچک شهری اسمارت فورتو (Fortwo) محصول مرسدس‌بنز با قدرت در صدر جدول ایستاده و در طول سال‌های تولید خود یعنی از سال 1997 تا 2006 میلادی 2.82 بیلیون پوند برای مرسدس ضرر داشته است.
در این لیست 10 خودروی دیگر به ترتیب فیات Stilo با 1.77 بیلیون پوند، فولکس واگن Phaeton با 1.68 بیلیون پوند، پژو 1007 با 1.59 بیلیون پوند، مرسدس‌بنز کلاس A با 1.44 بیلیون پوند، بوگاتی ویرون با 1.43 بیلیون پوند، جگوار X-Type با 1.43 بیلیون پوند، رنو لاگونا با 1.3 بیلیون پوند، آئوی A2 با 1.2 بیلیون پوند و رنو Vel Satis با 1 بیلیون پوند ضرر قرار دارند.
جالب است بدانید که به طور مثال هر خودروی اسمارت فورتو فروخته شده 3762 پوند ضرر می‌دهد و یا هر خودروی بوگاتی ویرون نزدیک 4 میلیون پوند ضرر دهی دارد!

[ چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:بوگاتی,

] [ 16:50 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

نسل بعدی ویرون با شتاب 1.8 ثانیه؟!

 

این روزها شایعات آنقدر دربارهٔ نسل آینده ویرون زیاد است که باور کردن آن‌ها واقعاً سخت است شاید هم غیر قابل اطمینان باشد،اما به تازگی اخبار جالبی در بارهٔ نسل جدید هیولا به گوش می‌رسد که کمی گیج کننده است.این اخبار از نشریهٔ خودروی اکسپرس بریتانیایی به دست آمده است.

Bugatti Veyron Grand Sport

مهندس ارشد بوگاتی این‌چنین می‌گوید: ما در حال خلق خودرویی خارق‌العاده هستیم و در چالشی بزرگ قرار گرفته‌ایم، یکی از این چالش‌ها کاهش وزن ویرون است که حتی به دنبال تولید رینگ‌های تمام و فیبر کربنی هستیم، همچنین باید فکری به حال محیط زیست هم بکنیم.
قدرت بیشتر-سرعت بالاتر. در مصاحبهٔ این نشریه با مهندس ارشد بوگاتی جنس شولنبرگ، تنها با گفتن حداکثر سرعت 465 کیلومتر قند در دل همه آب کرد!! وی قدرت این خودرو را 1600 اسب بخار اعلام کرد و گفت که این ابر خودرو 0تا100 کیلومتر را تنها در 1.8 ثانیه طی می‌کند.
این خودرو از سیستم ترکیبی پورشه اسپایدر 918استفاده خواهد کرد.موتور عظیم این خودرو 9.6لیتر حجم خواهد داشت آرایش آن هم Wاست که دارای 16 سیلندر است.

Bugatti Veyron Centenaire

تنها مشکل این خودرو می‌تواند وزنش باشد،مهندسان بوگاتی در حال تلاش بر روی حل این مشکل هستند.
این خودرو یا بهتر بگویم ابر خودرو در نمایشگاه فرانکفورت سال آینده رونمایی می‌شود پس هنوز باید برای دیدن عکس‌های آن صبر کنیم.

 

[ پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:,

] [ 15:47 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه