ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

فیلم تست و بررسی پورشه ۹۱۱ کاررا S در تهران

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

فیلم تست و بررسی پورشه ۹۱۱ کاررا S در تهران

منبع: خودروبانک

[ جمعه 29 خرداد 1394برچسب:پورشه,کاررا,کررا,پورشه کررا,

] [ 14:32 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

حبس 620 اسب منصوری در پورشه کاین
 
منصوری باز هم حماسه آفرید، شاید کمی اغراق آمیز باشد، ولی کاری که منصوری بر روی پورشه کاین توربو S انجام داده است، کمتر از آن هم نیست. شاسی بلند اصیل و لوکس با طراحی اصیل که از این به بعد باید خصلت اسپرت بودن را هم به لطف طراحی حیرت انگیز منصوری با خود یدک بکشد.
در بحث طراحی این خودرو که تصاویر آپلودی هم گویای آن هستند، منصوری جای هیچگونه بحثی را باقی نگذاشته است. جلوپنجره‌ای کاملا جدید با کار گذشتن الیافی فیبرکربنی در میان آن، چراغ‌هایی جدید پیشانی با قاب داخلی تاریک و کاپوت جدید با دو هود نسبتاً بزرگ بر روی آن که گویا از فیبرکربن ساخته شده‌اند، چهره‌ای بسیار جذاب‌تر و اسپرت‌تر را از کاین، البته به صورت سلیقه ای به نمایش گذاشته است. در قسمت عقبی خودرو هم همسو با سایر نقاط خودرو، از باله‌ای بزرگ فیبرکربنی در انتهای سقف، دو خروجی بزرگ در دو طرف سپر، چراغ‌هایی جدید خطر و دیفیوزری فیبرکربنی در زیر سپر عقب استفاده شده است.
در زیر کاپوت شاسی بلند پورشه کاین هم همان پیشرانه هشت سیلندر V شکل استاندارد انجام وظیفه می‌کند، ولی این بار با بروزرسانی‌های منصوری بر روی پیشرانه، بجای تولید 570 اسب بخار قدرت و 830 نیوتن متر گشتاور، حداکثر 620 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاوری 870 نیوتن متری تولید می‌کند که قادر به رساندن شتاب خودرو در 3.8 ثانیه از صفر تا صد کیلومتر بر ساعت است.
منبع: خودروبانک

[ پنج شنبه 28 خرداد 1394برچسب:پورشه,منصوری,تیونینگ,

] [ 22:24 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

نماهنگ سوپراسپرت های ایران

قد بلند زرد در تهران... کلیپی حرفه ای از مکس اسپید و پورشه کاین S با رنگ زرد ، که از معدود نمونه های 8 سیلندر موجود در کشور با این رنگ است . در این جا از زحمات سامان عزیز برای تهیه این کلیپ زیبا و پوریا فتاحی برای هماهنگی های انجام شده تشکر می کنیم . این شما و این هم کلیپ دیدنی ...

به اشتراک بگذارید...

 

[ جمعه 11 مهر 1393برچسب:کلیپ,نماهنگ,فیلم,پورشه,کاین,پورشه کاین,

] [ 11:34 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

پورشه پانامرا 4 اس

پورشه پانامرا4sادیشن خاورمیانه، ازاین مدل تنها 66 دستگاه تولید شده که 12 دستگاه از آن با قیمتی در حدود 400 میلیون تومان در ایران فروخته شده است. میل شدید برای خرید پورشه در ایران چنان زیاد بود که قبل از انجام تبلیغات برای فروش همه 12 دستگاه از این مدل فروخته شده بود.

به اشتراک بگذاید...

.

 

[ یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:پورشه,پانامرا,پورشه پانامرا,

] [ 23:21 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

معرفی نسخه ای سفارشی از پورشه باکستر اس



 پورشه به تازگی نسخه ای جدید از بکستر اس را به عنوان آخرین دستاورد تولیدیش معرفی کرد.
 
 اگر شما یکی از علاقه مندان به خودروی پورشه باکستر اس هستید پس مسلما نسخه جدید سفارشی این خودرو نیز نظر شما را جلب خواهد کرد. این خودرو دارای رنگ تمام آبی بدنه ، شاسی اسپرت با ارتفاع کاهش یافته ، بسته Sport Design و تزئینات داخلی مشکی رنگ است که تفاوت های ظاهری مشهودی را با نسخه پایه آن ایجاد می کند.
 
این خودرو با دو نوع تودوزی چرم سیاه و یا آبی ، پدال های آلومینیومی ، کمربندهای نقره ای ، هدست های جدید و تزئینات آلومینیومی عرضه می شود.
 
در حال حاضر جزئیات چندانی درباره این خودرو اعلام نشده است. بایستی یادآوری کرد که نسخه پایه باکستر اس دارای یک موتور 3.4 لیتری شش سیلندر به توان کلی 315 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتون متر است که در کنار یک جعبه دنده شش سرعته دستی قرار گرفته و می تواند ضمن کمک به دستیابی خودرو به بیشینه سرعت 279 کیلومتر بر ساعت، سرعت آن را در کم تر از 5.1 ثانیه از صفر به صدکیلومتر بر ساعت برساند.

[ دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:پورشه,بکستر,پورشه بکستر,

] [ 15:32 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

پورشه 911 توربو كانورتیبل Exclusive ٢٠١٤



نمایشگاه تکنوکلاسیکا در هفته گذشته شاهد حضور یک مدل منحصر به فرد و بسیار زیبا از پورشه 911 بود. این مدل ویژه بر اساس مدل 911 توربوی کروکی و با طیفی گسترده از تجهیزات سفارشی و اختصاصی ارائه می‌شود.
خریداران این مدل می‌توانند از طیف گسترده ای از ویژگی‌های متنوع رنگ، مواد و امکانات بهره ببرند.
مدل به نمایش درآمده با رنگ خاکستری سنگی، و فضای داخلی تمام چرم به رنگ قرمز کاررا و با چراغ‌های جلوی زنون در زمینه ای دودی، سیستم نور پویا (PDLS)، صندلی‌های اسپرت با روکش چرم و تریم آلومینیوم و فیبر کربن داخل کابین خودنمایی می‌کرد.

پیش از این هم بخش سفارشی سازی پورشه، یک مدل با روکش طلایی از 911 توربو را معرفی کرده بود. هنوز از قیمت این مدل‌های سفارشی خبری نداریم.

[ یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:پورشه,911,پورشه 911,

] [ 16:24 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

رونمایی نسخه ارتقا یافته جدیدترین محصول پورشه



کارشناسان تیونیگ شرکت TechArt برنامه ارتقایی جدیدی را برای پورشه 911 Turbo – که قرار است در نمایشگاه اتومبیل ژنو 2014 رونمایی شود – را معرفی کردند.

مالکین پورشه 911 توربو به دنبال شخصی سازی هرچه بیشتر ابر خودروهایشان هستند می توانند از بسته ارتقایی جدید شرکت تک آرت استفاده کنند. این شرکت تیونینگ یک بسته ارتقایی بدنه شامل باله های کناری ، باله های عقبی ثابت ، اسپویلر جلوی متحرک ، اسپویلر سقف و دیفیوزر ساخت شرکت تک آرت دارای کمک فنرهای اسپرت ، سامانه اگزوز از جنس فولاد ضد زنگ و رینگ های 20 اینچی آلیاژی است.

قسمت داخلی این خودرو نیز دارای روکش چرم با کیفیت ، پدال های آلمینیومی ، فرمان اسپرت ، تزئینات از جنس الیاف کربنی و حتی زیر پایی های متفاوتی است. در حال حاضر جزئیات فنی چندانی درباره 911 توربو ساخت تک آرت در دسترس نیست ولی گمان می رود که این خودرو دارای یک موتور 3.8 لیتر توربو شارژ با قابلیت تولید 520 اسب بخار توان و 710 نیوتون متر گشتاور باشد.

 

[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:پورشه,

] [ 19:28 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

پورشه رقیب بی ام و را تولید می کند
 
 

: پورشه تصمیم دارد یک مدل پانامرای کوچک را تولید کند که با بی ام و سری 5 و مازراتی گیبلی رقابت خواهد کرد.

 این خودروساز آلمانی ماکان جدید خود را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس سال 2013 رونمایی کرد چرا که قصد دارد به گسترش خط تولید مدل های خود ادامه داده و در بازارهای جهانی بیش تر رقابت کند. پورشه با توجه به فرصت های رشد بیش تر در پی رقیبی برای بی ام و سری 5 و کلاس E به منظور به دست آوردن حجم فروش افزایش یافته این خودروها است.

متاسفانه این خودرو به زودی تولید نخواهد شد مخصوصا با توجه به این که پورشه به تازگی سرمایه گذاری زیادی روی ماکان جدید و عرضه آن در بازار کرده است. شایعه شده بود که پانامرای کوچک، پاجون نامیده خواهد شد و اکنون گفته می شود که تولید این خودرو تایید شده اما هنوز این مسئله رسمی نشده است. به هر حال منابع داخلی این خودروساز اظهار داشته اند در صورتی که این خودرو تولید شود بر اساس نسل بعدی پلتفرم MSB گروه خودروسازی فولکس واگن ساخته خواهد شد.

   

[ پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:پورشه,

] [ 16:39 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

نسل سوم پورشه کاین سال 2017 عرضه می شود
 
 

نسل سوم پورشه کاین سال 2017 روانه بازار خواهد شد.

 قیمت این خودرو هنوز تایید نشده است اما به نظر می رسد مدل های بنزینی، دیزلی و هیبریدی این خودرو عملکردی مانند نسخه های کاین توربو و GTS داشته باشند.

چراغ های جلوی بیضی شکل پورشه کاین کنونی باقی می ماند اما کاپوتی دوتکه شبیه به پورشه ماکان کوچک تر برای این خودرو به کار خواهد رفت.

کناره این خودرو دارای دریچه هوای C شکل بوده و خطوط روی در های آن به سمت عقب کشیده خواهند شد. چراغ های عقب کاین مدرن تر بوده و از نسخه ای از مجموعه چراغ هایی بهره می برند که در خودروی کانسپت پانامرا اسپرت توریزمو دیده شده است.

   

ادامه مطلب

[ شنبه 21 دی 1392برچسب:پورشه,کاین,پورشه کاین,

] [ 22:50 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

پانامرا و منصوری

http://khodrobank.ir/Reviews/gtspirit-mansory-panamera1.jpg

 

پورشه پانامرا از همان ابتدا اگرچه از نظر فنی بسیار عالی بود اما از دید بسیاری، خودروی زیبایی نبود و در مقابل رقیبان خود حرفی برای گفتن نداشت. اما تیونر معروف یعنی منصوری یک کیت بدنه را برای این خودرو در نظر گرفته تا شاید ظاهر آن کمی قابل تحمل‌تر شود!
منصوری سپر جلوی پانامرا را کاملا تعویض کرده و در وسط آن از چراغ‌های مخصوص روز استفاده کرده است. درپوش موتور نیز تعویض شده و نمونه فیبر کربنی جای آن را گرفته است. همچنین رینگ‌های این خودرو نیز پهن‌تر از نمونه استاندارد شده است. در عقب نیز یک دیفیوزر و یک بال قرار داده شده که هر دو از فیبر کربن ساخته شده‌اند.
البته منصوری به غیر از ظاهر به پیشرانه 4.8 لیتری این آلمانی نیز دستی کشیده و به وسیله یک توربوشارژر و تعویض سیستم اگزوز، قدرت تولیدی آن را به 690 اسب‌بخار افزایش داده است. با این تغییرات، پانامرای منصوری می‌تواند در 4 ثانیه به مرز 100 کیلومتر در ساعت برسد.
در نهایت باید دید که از دید کسانی که می‌گویند پورشه پانامرا یک خودروی زیبا نیست، آیا تغییراتی منصوری باعث شده نظر آن‌ها تغییر کند یا خیر؟

[ پنج شنبه 7 آذر 1392برچسب:پورشه,منصوری,پورشه منصوری,پانامرا,پورشه پانامرا,

] [ 1:14 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

ماکان، تولد برادر کوچک پورشه کاین

http://khodrobank.ir/Reviews/Porsche-Macan_2015_800x600_wallpaper_08.jpg

 

چند ماهی بود که پورشه با اعلام اینکه قصد دارد یک شاسی‌بلند کوچک را روانه بازار کند، حسابی خبرساز شده بود و در بعضی از مواقع عکس‌های جاسوسی آن نیز به دقت مورد بررسی قرار می‌گرفت تا از این خودروی جدید پورشه اطلاعات بیشتری کسب شود. بالاخره امروز پورشه به این داستان‌ها پایان داد و این خودرو را به صورت رسمی معرفی کرد.
پورشه قصد دارد در ابتدا ماکان (Macan) را در دو نوع ماکان S و ماکان توربو عرضه کند. مدل S دارای یک پیشرانه 6 سیلندر توئین توربو به حجم 3 لیتر می‌باشد که می‌تواند حداکثر 340 اسب‌بخار تولید کند. این خودرو می‌تواند به کمک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه PDK در عرض 5.2 ثانیه به مرز 100 کیلومتر در ساعت برسد.
اما می‌رسیم به پورشه ماکان توربو. این آلمانی یک پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری دارد که مجهز به توئین توربوشارژ است و حداکثر توان تولیدی آن 400 اسب‌بخار می‌باشد لذا جای تعجب نیست که شتاب آن 0.6 ثانیه بهتر از مدل S باشد و در 4.6 ثانیه بتواند به 100 کیلومتر در ساعت برسد. البته این شتاب با نصب پکیج Chrono به 4.4 ثانیه هم می‌رسد.
با وجود اینکه قیمت دقیق این خودرو توسط پورشه هنوز اعلام نشده اما مشخص است که این خودرو قرار است به جنگ خودروهایی نظیر ب‌ام‌و X3 برود. رقابتی که پس از ورود ماکان به بازار دیدنی خواهد بود و باید منتظر ماند و دید که آیا این آلمانی تازه متولد شده می‌تواند از پس رقیب هموطنی خود برآید یا خیر؟

[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:پورشه,پورشه ماکان,ماکان,

] [ 17:31 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

پورشه ماکان، برادر کوچک کاین

http://khodrobank.ir/Reviews/Porsche-Macan-10.jpg

 

اگر یادتان باشد پورشه می‌خواست یک خودروی شاسی‌بلند جدید را به بازار عرضه کند که از مدل کایل کوچک‌تر بود و آن را ماکان (Macan) نامیده بود. حال گویا این پروژه تقریبا به انتها رسیده و پورشه در حال تست جاده‌ای این خودرو است.
اگر زیاد اهل خودرو نباشید، شاید در نگاه اول ماکان را با کاین اشتباه بگیرید زیرا این دو بسیار شبیه به یکدیگر هستند و شباهت‌های بسیاری در طراحی این دو دیده می‌شود که مشخص است پورشه می‌خواست از زیبایی انکار ناپذیر کاین در ماکان نیز استفاده کند.
پورشه ماکان روی همان پلتفرمی سوار شده که آئودی Q5 از آن استفاده می‌کند اما در نهایت 70 میلیمتر از آن طویل‌تر، 44 میلیمتر پهن‌تر و 29 میلیمتر کم‌ارتفاع‌تر از آئودی است.
رینگ استانداردی که روی ماکان نصب شده 17 اینچی است اما به صورت سفارشی می‌توانید رینگ‌های 21 اینچی نیز روی آن نصب کنید.
یکی از پیشرانه‌هایی که قرار است روی ماکان نصب شود، پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری توربو خواهد بود که توان تولید 395 اسب‌بخار را دارد. البته پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری نیز قابل سفارش است که در این مدل مجهز به سوپرشارژ می‌باشد و توان تولیدی آن به 335 اسب‌بخار می‌رسد.
جالب است بدانید که در زمان شروع پروژه کاین، بسیاری با آن مخالفت کردند اما پورشه پس از عرضه این شاسی‌بلند توانست به فروش بسیار بالایی دست یابد و عنوان پرفروش‌ترین مدل پورشه را به خود اختصاص داد (به عنوان مثال پورشه توانسته تنها در سال گذشته 77 هزار و 822 دستگاه کاین را به فروش برساند). حال که پورشه می‌خواهد یک شاسی‌بلند کوچک را به بازار عرضه کند و وارد یک بازار جدید بشود، لرزه بر اندام بسیاری خواهد انداخت و قلب بزرگانی مانند ب‌ام‌و X3 را هدف قرار می‌دهد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که استقبال بازار از ماکان چگونه خواهد بود و آیا سلطه ب‌ام‌و X3 به پایان می‌رسد یا خیر؟

[ چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:پورشه,پورشه ماکان,

] [ 16:57 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

پورشه 911 توربو کروک جدید

http://khodrobank.ir/Reviews/Porsche-911_Turbo_Cabriolet_2014_800x600_wallpaper_06.jpg

 

پورشه مدل‌های 911 توربو و همچنین توربو S کروک را رونمایی کرده است. البته قرار است این دو خودرو در نمایشگاه لس‌آنجلس، که در 20 نوامبر شروع می‌شود، نیز در معرض دید عموم قرار گیرد.
در بدنه این دو مدل تغییراتی صورت گرفته و کمی پهن‌تر شده است و باید گفت که 28 میلیمتر پهن‌تر از کاررا 4 است (مدل کاررا 4 پهن‌ترین بدنه در مدل‌های 911 است).
سقف این خودرو نیز تغییر کرده و تا سرعت 60 کیلومتر در ساعت تنها به 13 ثانیه احتیاج دارد تا جمع شود.
یک پیشرانه 3.8 لیتری 6 سیلندر خطی بنزینی روی این آلمانی زیبا نصب شده که در مدل 911 توربو کروک 513 اسب‌بخار و در مدل 911 توربو S کروک 522 اسب‌بخار تولید می‌شود.
طبق اعلام رسمی کارخانه شتاب صفر تا صد کیلومتر پورشه 911 توربو 3.5 ثانیه و پورشه 911 توربو S برابر 3.2 ثانیه است و اینطور که پورشه ادعا کرده مصرف سوخت آن‌ها نیز 30 درصد کم شده و به 9.9 لیتر در هر صد کیلومتر رسیده است.

[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:,

] [ 13:48 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

پورشه 918 اسپایدر در فرانکفورت

http://khodrobank.ir/Reviews/porsche-918-spyder-4.jpg

 

اگرچه امسال پورشه جشن 50 سالگی مدل 911 را گرفته است اما اگر به غرفه پورشه در نمایشگاه فرانکفورت نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که یک خودروی دیگر در حال خودنمایی است و آن مدلی نیست جز 918 اسپایدر، خودرویی که پس از انتظار فراوان بالاخره به معرض نمایش گذاشته شد و چندی پیش توانسته بود در پیست نوربرگرینگ زمانی کمتر از 7 دقیقه را به جای بگذارد.
در پورشه 918 اسپایدر یک پیشرانه 8 سیلندر 4.6 لیتری نصب شده که توان تولید 608 اسب‌بخار را دارد و در حقیقت این بیشترین توانی است که تا به حال پورشه توانسته از چنین پیشرانه‌ای بگیرد.
در طرف دیگر غرفه پورشه یک مدل 911 توربو S قرار دارد که مجهز به پیشرانه 6 سیلندر 3.8 لیتری مجهز به توربوشارژر است و می‌تواند 560 اسب‌بخار و 710 نیوتن‌متر را تولید کند که 30 اسب‌بخار بیشتر از مدل قدیمی است. با این پیشرانه انتظار می‌رود 911 توربو S بتواند 0 تا 100 کیلومتر را در 3.1 ثانیه طی کند و در عرض 10.3 ثانیه به مرز 200 کیلومتر در ساعت برسد.

[ سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:پورشه,فرانکفورت,نمایشگاه خودرو,

] [ 12:45 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

پورشه‌های TechArt در فرانکفورت

http://khodrobank.ir/Reviews/techart-china-editions-17.jpg

 

شرکت TechArt دستی به سر و روی پورشه کاین کشیده و این خودرو را در دو نوع مختلف و با دو اسم متفاوت عرضه کرده است. یکی از آن‌ها Gold Edition نام دارد و به صورت اختصاصی برای بازار چین درست شده است. البته همین خودرو را می‌توان در دو پکیج متفاوت تهیه کرد. یکی از آن‌ها Aerokit نام دارد که خودرو قرمز است و به چرخ‌های طلایی مزین شده است.
همچنین از نظر فنی نیز TechArt کاین را در دو نوع مختلف عرضه خواهد کرد. یکی از آن‌ها TA 058/T1 نام دارد که مجهز به یک پیشرانه 4.8 لیتری توئین توربو است و می‌تواند 560 اسب‌بخار را تولید کند. کیت دیگر که روی کاین نصب می‌شود TA 058/T2 نام دارد و توان تولید 660 اسب‌بخار را دارد.

[ شنبه 23 شهريور 1392برچسب:پورشه,پورشه در فرانکفورت,

] [ 9:38 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه