ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

راه های تمیز نگه داشتن خودرو

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

راه های تمیز نگه داشتن خودرو

شاید بارها اتفاق افتاده باشد که پس از تمیز کردن خودرو،طی تنها طی چند ساعت ماشینتان دوباره به حالت کثیف خود برگردد یا هنگام فروش خودرو به علت نگه داری بد از آن در دل مشتریان بخورد ولی ما برای شما چند راهکار پیشنهاد میکنی.

1-از نگه داری خودرو در زیر آفتاب به طور مکرر بپرهیزید، این کار باعث می شود که نور خورشید پس از مدتی بر رنگ بدنه تاثیر بگذارد و رنگ آن را به صورت دایره ای از بین ببرد یعنی رنگ خودرو در قسمت های برآمده آن مانند کاپوت به صورت یک دایره از بین برود،همچنین برای  داشبورد و روکش خودرو به خصوص اگر چرم باشد ضرر دارد.

2-هنگامی که خودروی خود را زیر درخت گذاشتید و مشاهده کردید پرنده ای روی آن فضله انداخت سریع قسمت کثیف شده را با آب بشویید،به علت اینکه فضله پرنده بسیار اسیدی است باعث می شود در صورت ماندن زیاد آن روی خودرو،به مرور زمان خاصیت اسیدی آن رنگ خودرو را از بین ببرد.

3-از براق کننده ها استفاده کنید؛در غیر این صورت اگر روکش صندلی شما از چرم باشید،حتی مدل صنعتی آن باعث می شود که در مدتی حتی اگر نور افتاب به آن نرسد تکه تکه شود و باعث خرابی صندلی شما شود.

4-از پولیش استفاده کنید،پولیش برای خودرو مانند کرم برای پوست است ودر براقی و تمیزی رنگ خودرو بسیار موثر است.

5-در هنگام شستن خودرو با سطل درون آن شامپو بریزید،این کار نه تنها در تمیزی بهتر خودرو کمک میکند،بلکه باعث براق تر شدن آن نیز می شود.

محمد فرزانه فر

گروه گرندکار/ماشین بازها

به اشتراک بگذارید...


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 1 آبان 1393برچسب:اطاعات فنی,تمیزی,نکته,

] [ 23:13 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه