ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

معرفی چری Arrizo7

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

معرفی چری Arrizo7

http://khodrobank.ir/Reviews/chery-arrizo7-2.jpg

 

بعد از فشارهایی که اخیرا روی صنعت خودروسازی داخل وارد شد و گرانی‌های سر به فلک کشیده، ورود و تولید خودروهای چینی رونق بهتری گرفت و هر چند وقت نام یک برند جدید برای ورود به بازار مطرح می‌شد. در این بین چری یکی از قدیمی‌های بازار داخل است و بعضی محصولات آن در داخل تولید می‌شوند.
به تازگی کمپانی چری محصول جدیدی به نام Arrizo7 را معرفی کرده که ادعا می‌کند طراحی آن دیگر الگو برداری نیست و تمامی آن را توسط متخصصان خودش انجام داده است. اگرچه در سال‌های اخیر چری افت فروش شدیدی داشته و دیگر خودروسازان چینی مانند گریت‌وال و جیلی توانسته‌اند از آن پیشی بگیرند، اما چری می‌گوید اینبار داستان تفاوت دارد و با Arrizo7 می‌خواهد نه تنها به جنگ بزرگان این سگمنت یعنی فولکس‌واگن Jetta، فورد فوکوس و بیوک Excelle برود، بلکه می‌خواهد مستقیما با اصلی‌ترین رقیب خود یعنی جیلی امگراند EC7 به رقابت بپردازد.
چری ‌Arrizo7 در 8 مدل مختلف عرضه خواهد شد که همگی آن‌ها دارای پیشرانه 4 سیلندر بنزینی به حجم 1.6 لیتر می‌باشند. توان این موتور حدودا 124 اسب‌بخار است و با گیربکس دستی 12.1 ثانیه طول می‌کشد تا به مرز 100 کیلومتر در ساعت برسد.
از امکاناتی که روی Arrizo7 نصب شده می‌توان به چراغ‌های LED در جلو و عقب، گرمکن آینه‌های جانبی، سانروف، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، سیستم استارت دکمه‌ای، روکش چرمی صندلی‌ها، صفحه نمایش 7 اینچی به همراه GPS و سیستم‌های ESP، EBA، ASR و HHC اشاره کرد.
قیمت چری Arrizo7 حدودا بین 12 تا 20 هزار دلار خواهد بود.

[ جمعه 11 مرداد 1392برچسب:,

] [ 19:42 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

چری و پیش نمایشی از شاسی بلند مفهومی بتا 5

 

اولین تصاویر از خودروی مفهومی بتا 5 چری منتشر شد. شاسی بلندی که بر اساس مدل تیگو 5 طراحی شده و احتمالاً تا سال 2015 وارد بازار خواهد شد.

Chery Beta 5 concept
این کراس اوور با ترکیبی از چراغهای آئودی، بدنه کیا و حتی لوگوی اینفینیتی، کاملاً اصالت چینی خود را نشان می دهد!

Chery Beta 5 concept

Chery Beta 5 concept

استفاده از یک موتور 2 لیتری 130 اسب بخاری و یا 1.6 لیتری توربو 150 اسبی بروی این خودرو پیش بینی می شود. اولین نمایش عمومی از این ماشین در نمایشگاه شانگهای خواهد بود.

 

[ چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,

] [ 19:15 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

فالوین 2 کراس عضو تازه خانواده چری

 

چری فالوین 2 که در ایران با نام ام وی ام MVM 315 مونتاژ می شود، علاوه بر دو مدل فعلی هاچ بک و سدان، بزودی شاهد برادری به نام کراس خواهد بود.

Chery Fulwin 2 Cross

Chery Fulwin 2 Cross

شباهتهای زیادی بین مدل کراس و مدل هاچ بک دیده می شود. چری برای ساخت این شبه آفرود یا مینی کراس اور یک فرمول ساده را انتخاب کرده و آن هم استفاده از قطعات برجسته مشکی رنگ در اطراف گلگیرها و رکاب خودرو برای شبیه کردن آن به کراس اورهایی نظیر فولکس پولو کراس و توران کراس است.

هنوز معلوم نیست که فالوین 2 کراس کی به خط تولید خواهد رفت و آیا به برادران ام وی امی خود در ایران هم اضافه خواهد شد یا خیر.

 

[ شنبه 4 خرداد 1392برچسب:,

] [ 12:14 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه