ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

بازگشت ب‌ام‌و و اپل به بازار ایران

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

بازگشت ب‌ام‌و و اپل به بازار ایران

 

همانطورکه می‌دانید از ابتدای سال تا به حال بزرگانی مانند پورشه، مرسدس‌بنز، ب‌ام‌و و مازراتی نتوانستند در لیست خودروهای مجاز به واردات قرار بگیرند و هر خودرویی که از این برندها وارد می‌شد، از ثبت سفارش‌های قدیمی بود. اما بالاخره پس از گذشت بیش از 4 ماه غیبت، چند مدل از خودروهای جدید آلمانی و ژاپنی در این لیست قرار گرفتند.
در لیست خودروهای مجاز به واردات، نام خودروهایی از خودروساز معروف آلمانی، ب‌ام‌و دیده می‌شود که همگی آن‌ها کمتر از 2500 سی‌سی حجم دارند و می‌توان به چندین نسخه از X1، دو نسخه از Z4، دو نسخه از سری 5، دو نسخه از X3 و دو نسخه از سری 3 اشاره کرد. اگرچه جای سری 6 و سری 1 بسیار خالی است اما همین که مجددا پای این خودروهای روز دنیا از این کمپانی محبوب به بازار ایران باز شد جای بسی خوشحالی است!
اما شرکت راه و پل دیانا نیز توانسته مجوز واردات 3 مدل از اپل کورسا با پیشرانه‌های 1.2، 1.4 و 1.8 لیتری را بگیرد. این شرکت قبلا نیز تلاش کرده بود که چند مدل از اپل را وارد بازار کند و نه تنها در نمایشگاه‌های داخلی شرکت کرده بود، بلکه چند نمونه‌ای نیز برای فروش خیابان‌های کشور را لمس کرده بودند اما متاسفانه به دلیل مسائلی فعالیت این شرکت متوقف شد و اپل از لیست خودروهای مجاز حذف شد. اما این بار امیدواریم که شرکت راه و پل دیانا بتواند پای اپل را پس از چندین سال غیبت دوباره به خیابان‌های کشور باز کند.
اگرچه ما تنها در مورد ب‌ام‌و و اپل صحبت کردیم اما گویا ایرتویا نیز توانسته مجوز واردات تویوتا کرولا Xli و Gli و همچنین مدل محبوب کمری در مدل‌های GL و GLX را بگیرد.
حال باید گفت که پرشیا خودرو توانست بالاخره دست و پا شکسته هم که شده دوباره به بازار باز گردد، امری که شاید برای ستاره ایران، نماینده مرسدس‌بنز در ایران، کمی سنگین به نظر برسد و باید منتظر ماند و دید که آیا شاهد حضور رقیب دیرینه ب‌ام‌و نیز در لیست خودروهای مجاز به واردات خواهیم بود یا خیر!



نظرات شما عزیزان:

تولید ثروت از وب
ساعت23:58---27 مرداد 1392
سلام دوست عزیز وقت بخیر
نمیدونم روزها تو اینترنت چه فعالیتی داری آیا واقعا برات مفید هست یا نه. شاید از نظر مالی مشکلی نداشته باشی ولی به هر حال اگه میخوای از وقت خودت تو اینترنت استفاده کنی و با کمی فعالیت به یک درآمد واقعا خوب دست پیدا کنی این مطلب رو مطالعه کن:
!- شما در ابتدا نیاز به یک سیتم خوب دارید در حدی که ویندوز سون رو جواب بده
2- اینترنت ای دی اس ال هم نیاز هست - اگر به کافی نت بیشتر می ری یک فلش مموری نیاز داری و باید نسخه ی پرتابل فایرفاکس رو توش نصب کنی همچنین افزونه ی الکسا رو که همواره تمام هیستوری و تب ها توی جلسات فایرفاکس فلشت حفظ بشه.
3- ثبت نام در ده سایت تبلیغات کلیکی ایرانی و مطالعه ی صفحات آموزشی اولین سایت زیر و شروع فعالیت درآمد زایی.
4- اگر آماده ای ایتدا هر کدام از این لینکها رو باز کن و توشون ثبت نام کن و حتما بخش آموزش و سوالات متداول رو مطالعه کن.

http://bux.tirage24.com/?r=190404392
http://bux20.com/?r=990204008
http://mobinbux.com/?r=944247103
http://www.1bux.ir/?r=390411495
http://www.beebux.ir/?r=730455178
http://www.vatanbux.com/?r=123296816
http://lotibux.ir/?r=922612012
http://bux.afzasystem.ir/?r=135311693
http://farsbux.ir/?r=610432275
http://www.ghadirbux.ir/?r=654393850

اینها برای شروع هست. حتما هفته ی اول و دوم رو هر روز به سایتها مراجعه کن. کم کم که شیوه ی کار رو یاد گرفتی نیاز به مراجعه خیلی کم میشه و درآمدتم به شکل عجیبی بالا میره. امیدوارم که بتونی مثل من پیشرفت کنی و واقعا بتونی مزه خوشبختی رو بچشی.
موفق باشی
یک دوست.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:,

] [ 15:0 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه