ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

هیوندای I10 جدید

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

هیوندای I10 جدید

 

همانطورکه می‌دانید هیوندای i20 کوچک‌ترین و ارزان‌ترین عضو هیوندای در ایران است که اخیرا فیس لیفت آن هم به بازار عرضه شده است. اما در حقیقت هیوندای یک عضو کوچک‌تر نیز دارد به نام i10 که تا به حال نتوانسته به بازار ایران بیاید.
به تازگی این شرکت کره‌ای دستی به سر و روی هیوندای i10 کشیده و تغییرات زیادی را روی آن اعمال کرده است. باید گفت که این خودرو نسل دوم هیوندای i10 محسوب می‌شود و روی پلتفرم کاملا جدیدی طراحی شده و نه تنها در نمایشگاه فرانکفورت، که در حدود 1 ماه آینده برگزار می‌شود، به نمایش در می‌آید، بلکه آخر سال جاری میلادی نیز راهی بازار خواهد شد.
هیوندای i10 جدید 80 میلیمتر طویل‌تر، 65 میلیمتر عریض‌تر و 50 میلیمتر کوتاه‌تر از مدل کنونی است و فضای داخلی آن نیز بیشتر شده است. هنوز دقیقا مشخص نیست که هیوندای چه پیشرانه‌هایی را روی آن نصب می‌کند اما می‌توان حدس زد که احتمالا دو نوع پیشرانه 3 سیلندری به حجم 1 لیتر و 4 سیلندری به حجم 1.25 لیتر از کاندیدهای جدی برای هیوندای i10 هستند.
از امکاناتی که روی i10 نصب خواهد شد می‌توان به سیستم تهویه مطبوع خودکار، کروز کنترل، روکش چرمی غربالک فرمان به همراه گرمکن و کیسه هوای پرده‌ای اشاره کرد.
لازم به ذکر است که این خودرو قرار است در ترکیه به تولید برسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,

] [ 13:2 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه