ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

نگاهی به کارخانه لامبورگینی

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

نگاهی به کارخانه لامبورگینی

 

لامبورگینی یکی از معتبر ترین شرکت های اتوموبیل سازی در دنیا است. این شرکت اتوموبیل سازی در سال 1963 تاسیس شد و از همان ابتدا کار را روی هیجان و سرعت اتوموبیل رانی متمرکز کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، اما این شرکت علیرغم به دست آوردن طرفداران زیاد؛ در طی سال ها کم کم افت کرد و نتوانست به عنوان یک شرکت منسجم و مطمئن، اطمینان خریداران را جلب کند. اما وقتی آلمان وارد صحنه شد، اوضاع تغییر کرد.

شرکت آلمانی آئودی؛ لامبورگینی را خرید و شروع به توسعه و ساخت ماشین های با کیفیتی کرد که توانستند نام لامبورگینی را بالا برده و آن را به یک برند فوق العاده در ساخت سوپرماشین ها تبدیل کنند. البته آلمانی ها دوست نداشتند هویت ایتالیایی لامبورگینی را تغییر دهند. پس لامبورگینی در ایتالیا باقی ماند.
به گزارش نارنجی، مهندسی آلمانی نه تنها روی پلتفرم ماشین ها تاثیر گذاشت، بلکه نحوه پژوهش، ساخت و به کارگیری فناوری های جدید در سوپر ماشین ها را هم به کلی تغییر داد. در این مطلب می خواهیم سری به لامبورگینی بزنیم تا ببینیم این کارخانه چه مراحلی را تا نهایی کردن یک محصول می پیماید. همراه باشید...

تصویر بالا مونتاژ قسمت جلوی بدنه فیبر کربنی را نشان می دهد که دارد به کابین پیوند می خورد. در ادامه مطلب نگاهی خواهیم انداخت به مراحلی که بعد از کامل شدن طراحی اولیه یک محصول انجام می شوند.

 

 

بخش های از پیش ساخته شده را به طور دستی متصل و یک نمونه واقعی ایجاد می کنند. این نمونه تست شده تا پس از حصول اطمینان از کیفیت، برای ورود به بازار آماده شود.

 

 

ورقه های فیبر کربنی برش خورده و با دقت زیادی روی شاسی قرار می گیرند.

 

 

این کوره غول پیکر هم برای بهبود دادن اجزای فیبر کربنی ماشین و به عبارت دیگر: «پختن آن ها» به کار می رود!

 

 

مونتاژ کردن قسمت های مختلف بدنه هم که طبعا کاری زمانگیر و رنج آور است.

 

 

این هم از آماده سازی بخش های داخلی بدنه اتوموبیل.

 

 

هر موتوری قبل از قرار داده شدن روی وسیله نقلیه، مورد آزمایش قرار می گیرد. سیستم های ترمز، خود ترمزها و همچنین سیستم کنترل پایداری هم مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

 

 

در فرایند طراحی ارگونومی کارگران در نظر گرفته شده تا بدنه جابه جا شده و به کارگر بخش مونتاژ فشار وارد نشود. آنها مجبور نیستند خم شده و به زیر ماشین بروند.

 

 

به مراحل پایانی مونتاژ نزدیک می شویم. می بینیم که پنجره های مشبک در عقب ماشین در حال نصب شدن هستند. این پنجره ها به تخلیه گرمای موتور کمک می کنند.

 

 

هر خودرو برای رفع ایرادات توسط یک راننده حرفه‌ای آزمایش می‌شود. هنگام آزمایش، داخل خودرو به طور کامل با یک کاغذ مخصوص پوشانده می‌شود تا داخل خودرو کثیف نشود.

 

 

و این هم از محصول نهایی. زیباست، برای ساختش زحمت زیادی کشیده شده. برای خریدنش هم باید زحمت بسیار کشید. پس بهتر است فقط به آن بگوییم که از آشناییت خوشحالیم و بس.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:,

] [ 21:47 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه