ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

آئودی S7 مدل 2013

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

آئودی S7 مدل 2013

 


 

با نگاه کردن به آئودی S7، ما به اين نتيجه ميرسيم که سدان هاى هاچ بک براى هميشه با دنياى مد خداحافظى کرده اند.
اگر شما در مورد فروش اين سبک از اتوموبيل ها تحقيق کنيد ميفهميد که هميشه بنز cls و بى ام و سرى پنج گرن توريسمو، S7 را مغلوب خود کردند براى همين آئودی به طراحانش دستور داده که S7 جديد را بسيار بهتر و زيباتر از قبل طراحى کنند

قدرت:
آئودی داراى يک موتور v8 چهار ليترى است که سيستم هاى جديدى در آن به خصوص در قسمت سرسيلندرهايش اضافه شده. اگر شما به اين موتور علاقمند شديد ولى از ماشين خوشتون نمى آيد ميتوانيد آئودی S6 يا S8 جديد بخريد و يا اگر با آئودی نميسازيد، رو به بنتلى کانتنيال GT جديد بياوريد چون تمام اين ماشين ها داراى يک نوع موتور ميباشند که هر کدام بنا به سليقه ى مهندسشان، مقدار اسب بخار مختلفى را از موتور بيرون کشيدند. مثلا مهندسان S7 با استفاده از توبوشارژرهاى جديد دوقلو توانستند مقدار 420 اسب بخار را از دل اين موتور بيرون بياورند که شصت درصد اين مقدار به عقب و چهل درصد مابقى به جلو فرستاده ميشود.
آئودی علاوه بر تقويت موتورش، به رفع مشکلات فنى هم فکر کرده مثلا يکى از ايرادات نسل قبلى اين ماشين، سکته زدن بود. سکته زدن يعنى شتاب گيرى کردن سريع که معمولا در ماشين هاى مجهز به توربوشارژر اتفاق مى افتد مثلا با ماشين درحال حرکت هستيد که ناگهان پس از فعال شدن توربو، ماشين به جلو پرتاب ميشود و يا در هنگام کم کردن سرعت عکس اين قضيه اتفاق مى افتد. حال آئودی براى رفع اين مشکل از ميلنگ تقويت شده استفاده کرده و سعى کرده که اصطکاک را کم کند. از ديگر ايرادات نسل قبلى تشنه بودن هميشگى ماشين به بنزين بود که آئودی از دو راه براى رفع آن اقدام کرده. يکيش استفاده از سيستم خاموش کردن سيلندر ها در هنگام غير فعال بودن هست و دوميش استفاده کردن از سيستم استارت استاپ ميباشد.

سوارى:
در نگاه اول اولين چيزى که در راندن اين ماشين جلب توجه ميکند، احساس سبک بودن هست که چنين احساسى در يک ماشين 1800 کيلويى بسيار عجيب بود اما بعد از چند دور راندن فهميديم که ترمز هاى سراميکى اين ماشين در کنار فرمان الکترومکانيکى و گيربکس هفت سرعته مجهز به کلاژ دوبل که تمايل زيادى به زود عوض کردن دنده دارد همگى در بوجود آمدن احساس سبکى نقش داشتند. فرمان پذيرى اين ماشين به لطف فرمان اکترومکانيکى بسيار عالى بود و پيچ ها بطور عجيبى يکى پس از ديگرى رد ميشدند بدون اينکه راننده به خود فشارى وارد کند.
به جرات ميتوان گفت که اين ماشين علاوه بر بهتر بودن نسبت به نسل قبليش از bmw سرى پنج گرن توريسمو هم بهتر است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 14 تير 1392برچسب:,

] [ 15:8 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه