ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

آئودی، مصمم برای فتح بازار خودروهای شاسی بلند

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

آئودی، مصمم برای فتح بازار خودروهای شاسی بلند

کمپانی «آئودی» در تلاش برای کسب سهم بیشتر در بازار خودروهای suv، نخستین نسخه s سری q یعنی sq5 را از تابستان سال جاری میلادی و با قیمت 51 هزار و 900 دلار، برای فروش عرضه می کند.
سیستم کنترل ثبات و پایداری هوشمند که وجود باربند را روی سقف تشخیص داده و شرایط را بر اساس مرکز ثقل جدید کنترل می کند به طور استاندارد روی تمامی مدل ها نصب می گردد و مواردی نظیر: سامانه ورود و استارت بدون کلید، هشدار نقاط کور، کروز کنترل پویا، سیستم صوتی پیشرفته با 14 اسپیکر و . . . به صورت سفارشی قابل انتخاب هستند.

 

 

به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، پیشرانه این خودرو یک نمونه 3 لیتری 6 سیلندر خورجینی سوپرشارژ بوده که معادل 354 اسب بخار قدرت و 470 نیوتن متر گشتاور تولید کرده و از طریق جعبه دنده 8 سرعته تیپ ترونیک، به هر چهار چرخ منتقل می کند. شتاب اولیه این خودرو با اتکا به کارایی این مجموعه معادل 5.1 ثانیه و حداکثر سرعت آن 250 کیلومتر در ساعت اعلام شده که برای یک خودروی suv تحسین برانگیز است.
شایان توجه اینکه، اینفینیتی ex37، مرسدس بنز glk (شرح آزمایش مدل 350 این سری در شماره تیر ماه مجله ماشین به چاپ رسیده است) و ولوو xc90 رقبای اصلی آئودی مورد بحث هستند که البته از نظر فنی، یارای رقابت با آن را ندارند!





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:,

] [ 14:42 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه