ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

کانسپت ب ام و – پینین فارینا ، گرن لوسو کوپه

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

کانسپت ب ام و – پینین فارینا ، گرن لوسو کوپه

 

ب ام و رسما از کانسپت گرن لوسو کوپه رونمایی کرد . این کوپه ی لوکس حاصل همکاری مشترک ب ام و و استودیوی طراحی پینین فارینا است . کریم حبیب ، مدیر بخش طراحی ب ام و در بیانیه ای این خودرو را تفسیر پینین فارینا از هویت لوکس ب ام و خوانده است .

542055800734069531

BMW Pininfarina Gran Lusso Coupe

در نوک کاپوت با فرمی الهام گرفته شده از دماغه ی کوسه ،  ورودی های هوای دوقلو بسیار بزرگ و چراغ های LED خودنمایی می کنند . در نمای کناری نیز دریچه های تعبیه شده، شیب ملایم سقف به سمت انتها و رینگ های آلیاژی 21 اینچی بیش از هر چیز نگاه ها را به خود جذب می کند . نمای عقب نیز با چراغ های بلند و باریک ، خروجی های اگزوز ذوزنقه ای و تریم های مات آلومینیومی تزیین شده است .

ذوق طراحان به کابین نیز سرایت کرده است و آن ها با کمک پوشش های چرم ، چوب درختان کاج نیوزیلند و تریم های کرومی مشکی رنگ جلوه ای لوکس به آن بخشیده اند . فرمان اسپرت ، چراغ های LED برای روشنایی کابین ، پوشش چرم از پشم خالص ایتالیایی و صندلی های فوق العاده راحت از دیگر موارد قابل ذکر در کابین است .

نیروی پیشران این خودرو توسط یک موتور V12 تامین می شود که انتظار می رود با ظرفیت احتمالی  6 لیتر ، قدرت و گشتاروی معادل 544 اسب بخار و 750 نیوتن متر تولید بکند .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:,

] [ 12:10 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه